iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Winterboard Icoon (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/34787-winterboard-icoon.html)

GRozenberg 30-05-09 23:12

Winterboard Icoon
 
Kan iemand mij even helpen?

Ik zit met het volgende:

Ik heb net m'n Iphone 3G opnieuw gejailbreakt na het installeren van de nieuwe FW (2.2.1), nu heb ik met Cydia het programma Winterboard geinstalleerd alleen zie ik nergens het icoontje hiervan :confused: . Heeft iemand misschien zo'n soortgelijk probleem ervaren?

Ik heb Winterboard al meerdere malen gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd met Cydia.
Ik heb al op de forums gezocht maar zonder resultaat.

Alvast bedankt!

UPDATE:

Om het even nog mooier te maken, er verschijnen helemaal geen enkele icoontjes van de Apps die ik installeer via Cydia...
Heeft er iemand suggesties?

Goozah 30-05-09 23:16

Staat je hele eerste pagina (als dat het goede woord ervoor is) met apps vol? En zo ja, heb je dan nog geen 2e pagina? Ik had namelijk pas geleden van een vriend gehoord dat zeg maar zijn eerste pagina vol stond met apps, en alles wat hij toen installeerde van Cydia zou dan op de 2e pagina komen, maar dat ging dus niet. Totdat hij een origineel icoontje naar een 2e pagina verschoof. En daar stonden ook al zijn geinstalleerde apps.

Zo, heel verhaal, hoop dat het een beetje helpt. xD

GRozenberg 30-05-09 23:18

Bedankt voor je Reply Goozah.

Maar ik heb slecht 8 icoontjes op mijn eerste pagina staan, heb hem namelijk net ge-jailbreakt dus is hij nog helemaal "schoon".

En als ik Winterboard installeer verdwijnen de letters onder de icoontjes, dat geeft aan dat het wel invloed heeft op mijn springboard.
Alleen nogmaals ik heb dus geen icoontje van Winterboard...

iMario 30-05-09 23:35

Verborgen met Poof? Zet je Beperkingen eens aan en uit, in Instellingen.

GRozenberg 30-05-09 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 290608)
Verborgen met Poof? Zet je Beperkingen eens aan en uit, in Instellingen.

Bedankt voor je bericht Mario.

Hij is dus nog schoon, geen apps erop gezet. Ik heb trouwens ook maar 8 icoontjes op mijn eerste en enige pagina, Camera ontbreekt, Agenda, Contacten, enz. enz...

OpenSSH had ik al wel geinstalleerd via Cydia en als ik in mijn telefoon verken, zie ik wel dat alle apps aanwezig zijn.

Heel apart dit...

Goozah 30-05-09 23:44

Probeer dit eens:
Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel beginschermindeling

GRozenberg 30-05-09 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goozah (Bericht 290610)
Probeer dit eens:
Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel beginschermindeling

Geprobeerd, geen resultaat...:(

Kan ik trouwens na het jailbreaken, in iTunes de optie "terugzetten van reservekopie" gebruiken?
Of kan ik dan het hele proces (Backup maken, Jailbreaken, enz. enz.) weer overnieuw uitvoeren?

PeterTe 31-05-09 00:25

Probeer eens een hard reset en als het nog steeds zo is probeer is te herstellen!

GRozenberg 31-05-09 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe (Bericht 290620)
Probeer eens een hard reset en als het nog steeds zo is probeer is te herstellen!

Ik ben hem nu aan het herstellen en denk te weten waar het probleem ligt.
Het thema INav heb ik geinstalleerd voordat ik een reservekopie van mijn iPhone heb gemaakt, voor die installatie zijn 50 blanke webclips nodig, dus wanneer ik mijn telefoon herstel, pakt hij ook automatisch die 50 webclips mee...

UPDATE:

Opgelost! Het waren de 50 lege webclips die met mijn reservekopie mee waren gekopieerd...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.