iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Herstel/Recovery Mode Hulp Nodig (wil ervoor betalen) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/34987-herstel-recovery-mode-hulp-nodig-wil-ervoor-betalen.html)

KillaVirus 05-06-09 02:21

Herstel/Recovery Mode Hulp Nodig (wil ervoor betalen)
 
Heb 3 maanden geleden een iphone 3g 16 gb gekocht met een t mobile pakket. Na 3 weken kreeg ik een foutmelding op me iphone van dat ik niet kon bellen maar alleen gebeld kon worden en dat ik contact moest maken met apple/support bla bla bla.

Dus ik proberen om het te connecten met i tunes en het gaf de foutmelding van dat je simkaart niet was geactiveert bla bla bla.

dus ik kijken op google dfu mode recovery mode weet niet meer wat en zit nu vast in herstel of dfu mode. Zie alleen een itunes logo en een usb cabel op heb het scherm. En het erge van alles is dat ik geen garantie heb omdat ik niet de verzekering kosten heb betaald binnen 30 dagen tijd!!!

en heb er niet eens een maand van gebruik gemaakt. Echt ***** is dit!! Als dit niet wordt opgelost zal ik nooit van me leven een product kopen van het merk apple!!!


heb hulp nodig mensen ik weet niet eens welk firmware ik heb. Wanneer ik probeer te herstellen via itunes geeft ie op het laatste moment van het herstel proces foutmelding 1002.

heb hulp nog aub wil er desnoods voor betalen

bedankt

sjowol 05-06-09 05:02

cool ik kan mijn vorige antwoord gewoon herkauwen.
als het niet werkt breng je hem toch terug?! als je dat ding niet hebt gejailbreaked dan is er dus iets standaard mee mis.. zo simpel is het.
en watnou geen garantie?! als jij een nieuwe foon hebt gekocht heb je gewoon een jaar garantie hoor dus ik snap het probleem niet helemaal maarja dat kan aan mij liggen. misschien dat ik te makkelijk denk maar ik zou naar t-mobile stappen en een niet weggaan voor ze hem gemaakt hebben of ik een nieuwe krijg. maarja dat ben ik danweer :P
succes ieg

ButcherJF 05-06-09 08:09

Je hebt inderdaad gewoon garantie, daarvoor hoef je niet een verzekering af te sluiten.

Ik zou het eerst zelf proberen trouwens: hou de home- en powerbutton ingedrukt totdat je iPhone echt uit is. Daarna in DFU zetten (je weet inmiddels wel hoe het moet?). Als je echt een originele iPhone van TM hebt, gewoon herstellen via iTunes.

Mocht je toch een andere hebben dan kun je het beste QuickPwn 2.2.5 draaien, die geeft aan wat je moet doen en je ziet ook welke firmware je hebt. Je kunt dan iig weer in je iPhone en evt. er mee verder stoeien. Info zat hier op het forum.

KillaVirus 07-06-09 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 291965)
Je hebt inderdaad gewoon garantie, daarvoor hoef je niet een verzekering af te sluiten.

Ik zou het eerst zelf proberen trouwens: hou de home- en powerbutton ingedrukt totdat je iPhone echt uit is. Daarna in DFU zetten (je weet inmiddels wel hoe het moet?). Als je echt een originele iPhone van TM hebt, gewoon herstellen via iTunes.

Mocht je toch een andere hebben dan kun je het beste QuickPwn 2.2.5 draaien, die geeft aan wat je moet doen en je ziet ook welke firmware je hebt. Je kunt dan iig weer in je iPhone en evt. er mee verder stoeien. Info zat hier op het forum.

Ik wist niet dat ik garantie op dat ding had en nam daarom die plus verzekering van t mobile die mij iphone zou fixen tegen waterschade , diefstal bla bla toen ik de iphone kocht met de tm abbo.

en butcherjf ik heb het geprobeerd om het te herstellen met itunes in dfu mode maar bij het eind van het herstelproces krijg ik de foutmelding 1002.

Dus ik heb gisteren je advies opgevolgt en geprobeerd om het via quickpwn 2.25 te proberen en met succes! Ik was eindelijk af van dat irritante usb kabel en itunes logo op het scherm. Ik hield de home en power button 15 seconden ingedrukten liet de power button los voor 2 seconden.

en nu kon ik alleen bellen naar emergency nummers terwijl mij tm simkaart erin zat. Dus ik heb em gejailbreakt met quickpwn en ik kan nu eindelijk weer in mijn iphone gelukkig. Maar ik zit toch met een paar grote problemen.

Ik heb geen bereik op mijn iphone kan niet bellen of gebeld worden of het internet op. Krijg steeds de melding van restore needed contact apple en de iphone valt ook steeds uit om de 10 minuten als ik hem loskoppel van de laptop. Dus weer proberen te herstellen met itunes maar dan krijg ik weer dezelfde foutmelding 1002. En blijf ik haken op dat irritante recovery scherm.

oh ja mij firmware is iPhone12_2.2.1_5H11_Resto

ik weet niet of je daar wat aan hebt?

ButcherJF 07-06-09 22:57

Ik zou in dat geval morgen eens langs de T-Mobileshop gaan en een beroep doen op de garantie. Laat zij maar uitzoeken wat er met je iPhone aan de hand is; om de 10 minuten uitvallen is niet normaal en lijkt mij een hardwareprobleem.

KillaVirus 07-06-09 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 292647)
Ik zou in dat geval morgen eens langs de T-Mobileshop gaan en een beroep doen op de garantie. Laat zij maar uitzoeken wat er met je iPhone aan de hand is; om de 10 minuten uitvallen is niet normaal en lijkt mij een hardwareprobleem.

Ja ga ik gewoon doen man.

Toch bedankt :)

KillaVirus 14-07-09 04:43

Ik heb em 2 weken geleden ingeleverd by t mobile en jullie hadde gelijk ik had er gewoon standaard een jaar garantie op. Heb gisteren een nieuw toestel gekregen van t mobile. Heel Erg bedankt jongens.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.