//

Bellen, speaker!

Bellen, speaker! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met mijn Iphone, het is al mijn tweede trouwens. De vorige had opeens helemaal geen geluid meer met bellen. Deze heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-06-09, 15:19
Chrisy76 Chrisy76 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard Bellen, speaker!

Ik heb een probleem met mijn Iphone, het is al mijn tweede trouwens. De vorige had opeens helemaal geen geluid meer met bellen.

Deze heeft nu het volgende probleem:

Als ik ga bellen gaat dat allemaal prima, ik kan gewoon zo als het hoort gesprekken voeren. Druk ik echter op de speaker knop dan stopt het gesprek: Hij zegt heel even gesprek beëindigt en vervolgens krijg je het Gesprek mislukt scherm met onderin de knoppen Bel terug en Annuleer.

De speaker werkt in de Ipod bijv. wel gewoon. Echt weer een fout waar voor mij geen touw aan vast te knopen is. Herstellen heb ik al gedaan.

Erg vervelend dat ik nou weer een dergelijk probleem heb met een tweede Iphone!

Ideën? Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-06-09, 22:26
Chrisy76 Chrisy76 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Niemand? Of denken jullie allemaal maar weer terug brengen?

Hoe zit het trouwens als je na omruilen met garantie (ik kreeg een nieuwe) weer een defect hebt... Ik bedoel, heb je ook nog weer garantie op die nieuwe, hoelang? Ik heb vanaf de eerste aankoop datum ook nog een maand hoor maar ik vroeg het me af.

Stel, vlak voor je garantie verloopt ruil je hem om en krijg je een nieuwe. Deze blijkt na een maand ook weer kapot te zijn, de garantie over de oude is in middels verlopen, hoe zit dat?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen geluid op speaker en via oordopjes tijdens bellen lluuk iPhone algemeen 3 28-03-09 15:18
[probleem]Geluid van speaker met bellen. (handsfree modus) Groovejunk iPhone algemeen 5 03-03-09 11:53
helderheid van de speaker tijdens bellen mamutskywalker iPhone algemeen 19 27-05-08 15:41
iPhone Speaker functie ook door Speaker? superzemie iPhone algemeen 6 20-02-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.