iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   OS 3.0 GM verschil met beta 5 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35278-os-3-0-gm-verschil-beta-5-a.html)

sancaman 10-06-09 12:30

OS 3.0 GM verschil met beta 5
 
Beste mensen,

Gisteren had ik de OS 3.0 GM erop gezet. Maar ik zie geen verschil met de Beta 5.
Is iemand wat opgevallen. Ik ben behoorlijk nieuwsgierig. :rolleyes:

iScorpio 10-06-09 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sancaman (Bericht 293961)
Beste mensen,

Gisteren had ik de OS 3.0 GM erop gezet. Maar ik zie geen verschil met de Beta 5.
Is iemand wat opgevallen. Ik ben behoorlijk nieuwsgierig. :rolleyes:

Je hoeft ook niet direct een verschil te zien. Onderhuids kan er wel (en is) het nodige veranderd/aangepast zijn ;)

sancaman 10-06-09 12:46

Dat zal best wel natuurlijk. Ik had gisteren uitgepluist maar niks kunnen vinden. Push notifcation werkt ook nog niet. :( Nog 1 week wachten.

iMario 10-06-09 13:39

Merk wel duidelijk verschil; nu werken alle Store opties in de Instellingen, Instellingen zelf werkt veel soepeler en sneller, apparaat zelf is een tikkie sneller geworden, batterij is weer goed (met beta 5 echt super slecht) enzovoorts.

rikfrombelgium 10-06-09 13:58

batterij indicator is er wel afgehaald en na wat zoeken op het net blijkt dat apple dat % aanduiding wil houden voor de iphone 3G S, wat een zever zeg, kom. Net zoals video zou dit perfect met de update kunnen worden doorgevoerd maar proberen ze hun zielige hardware update een beetje aan te kleden door de iphone 3G basics als deze te onthouden.

Ik weet dat een jailbreak dit allemaal kan oplossen, maar tzijn dingen als deze waardoor ik voortdurend nieuwe blackberries, sony experia 2 en de palm pre in de gaten hou.

Rasz 10-06-09 14:48

Ik heb mijn % tekentje naast mijn batterij wel behouden in de GM?

rikfrombelgium 10-06-09 14:50

dat is wss omdat je 3.0 op een jailbroken iphone hebt gezet, restje van de jailbreak. Mijn was niet jailbroken.
en er is blijkbaar ook nog eens een verschil met 2G iphones, wat het helemaal belachelijk maakt.

iScorpio 10-06-09 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium (Bericht 294062)
dat is wss omdat je 3.0 op een jailbroken iphone hebt gezet, restje van de jailbreak. Mijn was niet jailbroken.
en er is blijkbaar ook nog eens een verschil met 2G iphones, wat het helemaal belachelijk maakt.

Die van mij was ook jailbroken maar % teken is wel weg. Is niet zo heel erg gelukkig ;)

joppe 10-06-09 21:20

Ik zie ook niet echt een verschil met beta 5, alleen dat de instellingen veel soepeler werken. :) Ik vind ook dat Apple allemaal dingen achter houd voor de iPhone 3G om de update naar iPhone 3Gs beter te maken. :S

netniet 11-06-09 08:40

Bij mijn 2G iphone (OS 3.0 GM via update geinstalleerd) is het % teken wel aanwezig.

kdhoe 11-06-09 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joppe (Bericht 294275)
Ik zie ook niet echt een verschil met beta 5, alleen dat de instellingen veel soepeler werken. :) Ik vind ook dat Apple allemaal dingen achter houd voor de iPhone 3G om de update naar iPhone 3Gs beter te maken. :S

Als apple dingen achterhoud (die eigenlijk ook werken op de 2g/3g) dan zullen deze wel via een jailbreak actief gemaakt worden :-)

Spooky 11-06-09 13:17

Even een vraag,

Ik heb vanochtend de GM van een torrent site gehaald, kan op de GM quickpwn beta 5 los gelaten worden??

iScorpio 11-06-09 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spooky (Bericht 294595)
Even een vraag,

Ik heb vanochtend de GM van een torrent site gehaald, kan op de GM quickpwn beta 5 los gelaten worden??

(We ondersteunen hier nog niet de 3.0 firmware omdat deze nog niet uit is.)

Maar het kan wel maar wordt zeer zeker niet aangeraden!!!! (heb ik gelezen).

Spooky 11-06-09 13:38

Ok Scorpiosoft, bedankt voor je snelle antwoord.

Maar zou wel kicken zijn als de jailbreak uit is voor dat de firmaware 3.0 "officieel" uit is.

Spooky

kdhoe 11-06-09 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spooky (Bericht 294595)
Even een vraag,

Ik heb vanochtend de GM van een torrent site gehaald, kan op de GM quickpwn beta 5 los gelaten worden??

Ik heb het geprobeerd....NIET DOEN :-)

Je iPhone zal niet meer opstarten dan en je krijgt een mooi roos scherm met iTunes logo.

Ik heb gelukkig kunnen herstellen via DFU.

Je moeder 14-06-09 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kdhoe (Bericht 294616)
Ik heb het geprobeerd....NIET DOEN :-)

Je iPhone zal niet meer opstarten dan en je krijgt een mooi roos scherm met iTunes logo.

Ik heb gelukkig kunnen herstellen via DFU.

Ik heb hem net wel van een torrent gehaald, werkt perfect. Alleen ff restarten en opnieuw activeren. Standaard T- Mobile sim.

Werkt wel prettig dat OS 3.0, stuk sneller. MMS werkt ook gewoon bij mij, alleen tetering en de rest nog niet geprobeerd.

JajeBlade 15-06-09 13:01

voor de mensen die dit er al op hebben... bevat deze ook die compas app van de 3Gs? ik wil namelijk gewoon een iphone-screenshot voor een klein multi-media expirimentje... ik weet dat dat compas niet zal werken op een 2 of 3G maar als jullie de app kunne starten een PM-etje graag :D

Timmeh_ 15-06-09 13:12

Compass zit niet in 3.0 GM, wordt wachten op de 3Gs

Nikooos 15-06-09 14:48

Voor kompas heb je dan ook die magnetometer nodig die in de 3Gs zit. ;)

Ironis 15-06-09 14:57

Iemand anders problemen met Exchange?
Alles werkt bij mij, behalve mail ontvangen. Verzenden, agenda en contacts is geen probleem! Herstellen hielp niet, dus ik hoop dat dit één der laatste bugs is die nog gefixed wordt in 3.0 final?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:55.