//

Waaraan moet een Iphonekiller voldoen ?

Waaraan moet een Iphonekiller voldoen ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben eigenlijk zeer lang een Apple-tegenstander geweest Op een gegeven moment wou ik toch "eindelijk" vervanging voor mijn N80. Ik doe namelijk wel even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 04-07-09, 22:45
suby555 suby555 is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie, close to Antwerp...
Berichten: 91
Standaard

Ik ben eigenlijk zeer lang een Apple-tegenstander geweest

Op een gegeven moment wou ik toch "eindelijk" vervanging voor mijn N80.
Ik doe namelijk wel even met een GSM als ik tevreden ben

Op dat moment wou ik de 1ste Omnia eigenlijk kopen,maar die liet maar op zich wachten...
Dus dacht ik zo van: even voor een paar weken zo een iPhone kopen aangezien die makkelijk verkopen en hun waarde goed behouden tot de Omnia er is.

Tsjonge is dat even anders uitgedraaid
Ik ben gewoon "verslaafd"' aan de iPhone+apps.

Mijn vriend kocht dan een Omnia toen ie er eindelijk was,vooral omdat ik al een iPhone had, wou hij de Omnia.
Die heeft hij een dag of 10 gebruikt en dan toch ook maar een iPhone gekocht

Ondertussen ben ik op 11 maanden tijd aan mijn 3de iPhone bezig.
Eerst de zwarte 16gb dan wou ik eens de witte en nu een zwarte 32gb 3gs.

De nieuwe Omnia HD had ook wel mijn aandacht getrokken maar ik geef toe dat ik het ,leven zonder iPhone, nooit zal wennen vrees ik

OK, de iPhone is niet perfect,hoewel de 3gs voor mij persoonlijk toch dicht bij de perfectie komt

Ik denk dat er wel betere toestellen zijn/komen dan de iPhone maar om het kort samen te vatten: het zijn GEEN iPhones !!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 05-07-09, 12:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk bericht
Ik ben eigenlijk zeer lang een Apple-tegenstander geweest

Op een gegeven moment wou ik toch "eindelijk" vervanging voor mijn N80.
Ik doe namelijk wel even met een GSM als ik tevreden ben

Op dat moment wou ik de 1ste Omnia eigenlijk kopen,maar die liet maar op zich wachten...
Dus dacht ik zo van: even voor een paar weken zo een iPhone kopen aangezien die makkelijk verkopen en hun waarde goed behouden tot de Omnia er is.

Tsjonge is dat even anders uitgedraaid
Ik ben gewoon "verslaafd"' aan de iPhone+apps.

Mijn vriend kocht dan een Omnia toen ie er eindelijk was,vooral omdat ik al een iPhone had, wou hij de Omnia.
Die heeft hij een dag of 10 gebruikt en dan toch ook maar een iPhone gekocht

Ondertussen ben ik op 11 maanden tijd aan mijn 3de iPhone bezig.
Eerst de zwarte 16gb dan wou ik eens de witte en nu een zwarte 32gb 3gs.

De nieuwe Omnia HD had ook wel mijn aandacht getrokken maar ik geef toe dat ik het ,leven zonder iPhone, nooit zal wennen vrees ik

OK, de iPhone is niet perfect,hoewel de 3gs voor mij persoonlijk toch dicht bij de perfectie komt

Ik denk dat er wel betere toestellen zijn/komen dan de iPhone maar om het kort samen te vatten: het zijn GEEN iPhones !!!
Dan heb je veel geluk je de HD omnia niet heb gekocht want zoals ik al heb gezegd;er is geen enkel toestel die zo simpel en leuk is als de iphone.Die omnia HD is zeker geen 600 euro's waard.
Het ziet er allemaal mooi uit maar tot wanneer je het 2 dagen in je handen hebt,vind er niet veel aan.
  #43  
Oud 06-07-09, 02:18
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Ik blijf de term "iPhone Killer" een beetje vreemd vinden. Als je het al te letterlijk neemt zijn er oneindig veel "iPhone Killers" te vinden of bedenken. Een stoomwals zou het bijvoorbeeld prima doen, maar v.w.b. zaken die iedereen wel voor handen heeft doet een glas water het denk ook prima als "iPhone Killer". :-P
  #44  
Oud 09-07-09, 20:15
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Het probleem is dat er geen Iphonekillers komen. De Iphonefans vinden iets anders al vreselijk omdat het géén Iphone is. Als iets anders werkt is het al niet goed.
De Ihone is ook zo populair omdat hij niet veranderd. Daardoor zijn er zoveel accesoires voor te vinden en kan men zijn toestelletje pimpen.
Dat de ontvangst (het belangrijkste van ene telefoon) minder is als alle andere concurrenten neemt men voor lief omdat er een appstore is waar men voor weinig applicaties kan kopen.

Als Apple volgend jaar met een betere camera inclusief xenonflitser komt, multitasking ondersteunt, Een goede synchronisatie van Outlook regelt (inclusief taken en notities !), Betere emailfaciliteiten en een secundaire camera waarmee men kan videochatten via msn of skype...énnnn een batterij waarmee men het 2 dagen kan volhouden zouden ze een echte knaller hebben waarmee niet alleen de multimediafones maar ook de smartphones de hoek in geduwd kunnen worden.

Maar ja, zolang de mensen zulke hoge bedragen willen betalen voor deze specs gaat dat echt niet gebeuren.
  #45  
Oud 17-07-09, 22:23
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Ik heb eens met een HTC gewerkt - niet mijn eigen toestel, geen idee welke, draaide volgens mij ook Windows Mobile.
Afgrijselijk apparaat, echt waar. Ik ben normaal vrij goed in het 'snappen' van hoe je aan bepaalde functies geraakt, maar zelfs de simpelste dingen waren enorm zoeken.
En dan heb ik het nog niet over de moeilijkheden met synchroniseren...

Grappig hoe Apple hun eerste (wel technisch gezien eigenlijk hun 2e, na een vrij mislukt RAZR experiment) gsm op de markt brengt, en in nog geen 2 jaar tijd gans de industrie omkeerde. Zelfs niet-iPhone gebruikers geven dit toe. 2 jaar later praat bijna elk smarphone-review over mogelijke iPhone-killers. Dat zegt volgens mij wel genoeg...

Ik denk niet dat je kan zeggen dat de AppStore niet aan Apple te danken is maar aan de ontwikkelaars. Allez, natuurlijk wel, zij verzorgen alle applicaties. Maar er waren al lang vergelijkbare AppStores.
Maar Apple waren - alweer - de eerste om het proces zo gemakkelijk, eenvoudig en simpel te houden, voor zowel ontwikkelaars als eindgebruikers, hoewel hun censuurmaatregelen terecht kritiek krijgen.
Het goede ontwerp van hun iTunes Store heeft hen geholpen in het maken van de AppStore, en het gemakkelijk zoeken, via 1 klik kopen etc.
Ook het feit dat er maar 1 OS en toestel is, maakt het vrij gemakkelijk om een app te maken die op de meeste toestellen werkt (puur GPS gerichte apps etc. niet nagelaten).

Ik denk toch dat de vlotheid van het OS de doorslag geeft. Ik ken iemand die een HTC had en trots verkondigde dat die 'alles deed wat de iPhone deed aan 1/3e van de prijs'.
Na een kwartiertje met mijn iPhone te werken zei hij al dat hij er ook een wou... Nou, wat zegt dat?

Het is zoals met de computers: mensen kunnen tegen mij stoefen over de specs van hun Windows-computer en hoe de specs van Macs verbleken in vergelijking met dat van hen aan een veel goedkopere prijs.
Maar wat maken die specs uit als het systeem (Windows) TOCH log werkt en vooral snel vertraagt? Na 2 maanden vertraagt een Windows computer al. (en dit komt niet van iemand die altijd al Apple gebruikte, integendeel. Ik heb 10 jaar gewerkt met Windows, lang Apple beschouwd als een overhyped merk dat veel te duur was, tot ik er eindelijk mee werkte en 'het licht zag').
Mijn Macbook Pro werkt al een jarenhalf 10 uur per dag. Loopt nog altijd zo snel als de dag dat ik hem kocht.
Ik denk dat hetzelfde geld op hun mobiel platform: wat ben je met al die superspecs van andere telefoons als het toestel nog niet half zo prettig werkt als een iPhone - en je daardoor vaak TOCH die superieure specs niet benut? Iedereen die met mijn iPhone speelt, moet ik het toestel uit hun handen grijpen of ze BLIJVEN er mee bezig.

Apple heeft ook met hun 3.0 veel grote irritaties goed gemaakt (cut&paste was een grote). En gratis voor alle iPhone gebruikers.

Met de standaard opslagruimte (toch vrij groot) bij de iPhones denk ik ook dat ze de nood aan vervangbaar geheugen zo goed als wegnemen behalve voor enkele uitzonderingen.

Camera van de iPhone kan inderdaad beter. Erg moeilijk om echt scherpe foto's te nemen door de te trage sluiter. Ik hoop dat dit op de 3GS toch wel iets beter zal zijn.
Batterijduur kan inderdaad beter, maar aan de andere kant: als je ziet hoe mooi en groot dat scherm is, het aantal animaties en hoe vlot alles werkt, ... Dan is het niet eerlijk om het te vergelijken met een 'gewone' gsm.

Nu, om wel even eerlijk te zijn: ik vind persoonlijk 500 en 600 euro veel te duur voor een 'gsm' (ook al is de iPhone meer dan dat). Ik zou dat geld er nooit aan geven. Gelukkig heb ik een 3G gewonnen met een wedstrijd vorig jaar. En nu kan ik niet meer zonder natuurlijk. Vooral het gemakkelijk synchroniseren van contacten, muziek, kalender en email is een zegen.
Nog meer: ik verkoop mijn 3G nu omdat ik een 32GB 3GS wil kopen.

Ha... 32GB in mijn achterzak. Heerlijk. Ik kijk er al naar uit.
Ik heb me zelfs al voorbereid met de nodige afspeellijsten in iTunes te maken en enkele dvd's te converten.

EDIT: ah, en ondanks het mooie design stoor ik me wel wat aan de kwetsbaarheid van de iPhone. Kan niet goed tegen water, als je hem laat vallen is er vaak kans voor een gebarsten scherm - hoewel het soms ook enorm duurzaam lijkt. Maar als je ziet hoe vaak mensen nieuwe iPhones al moeten binnenbrengen voor reparaties...
Ik snap het wel: op forums lees je alleen maar de mensen die problemen hebben, en dat kan een zeer vertekenend beeld geven. Maar toch.
Ergens ook wel logisch dat het toestel kwetsbaar is... We spreken over een mini-computer die in je achterzak kan. Dat soort complexiteit zal wel de nodige kwetsbaarheid met zich meebrengen.

Laatst gewijzigd door sidderke; 17-07-09 om 22:35.
  #46  
Oud 18-07-09, 14:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
Ik heb eens met een HTC gewerkt - niet mijn eigen toestel, geen idee welke, draaide volgens mij ook Windows Mobile.
Afgrijselijk apparaat, echt waar. Ik ben normaal vrij goed in het 'snappen' van hoe je aan bepaalde functies geraakt, maar zelfs de simpelste dingen waren enorm zoeken.
En dan heb ik het nog niet over de moeilijkheden met synchroniseren...

Grappig hoe Apple hun eerste (wel technisch gezien eigenlijk hun 2e, na een vrij mislukt RAZR experiment) gsm op de markt brengt, en in nog geen 2 jaar tijd gans de industrie omkeerde. Zelfs niet-iPhone gebruikers geven dit toe. 2 jaar later praat bijna elk smarphone-review over mogelijke iPhone-killers. Dat zegt volgens mij wel genoeg...

Ik denk niet dat je kan zeggen dat de AppStore niet aan Apple te danken is maar aan de ontwikkelaars. Allez, natuurlijk wel, zij verzorgen alle applicaties. Maar er waren al lang vergelijkbare AppStores.
Maar Apple waren - alweer - de eerste om het proces zo gemakkelijk, eenvoudig en simpel te houden, voor zowel ontwikkelaars als eindgebruikers, hoewel hun censuurmaatregelen terecht kritiek krijgen.
Het goede ontwerp van hun iTunes Store heeft hen geholpen in het maken van de AppStore, en het gemakkelijk zoeken, via 1 klik kopen etc.
Ook het feit dat er maar 1 OS en toestel is, maakt het vrij gemakkelijk om een app te maken die op de meeste toestellen werkt (puur GPS gerichte apps etc. niet nagelaten).

Ik denk toch dat de vlotheid van het OS de doorslag geeft. Ik ken iemand die een HTC had en trots verkondigde dat die 'alles deed wat de iPhone deed aan 1/3e van de prijs'.
Na een kwartiertje met mijn iPhone te werken zei hij al dat hij er ook een wou... Nou, wat zegt dat?

Het is zoals met de computers: mensen kunnen tegen mij stoefen over de specs van hun Windows-computer en hoe de specs van Macs verbleken in vergelijking met dat van hen aan een veel goedkopere prijs.
Maar wat maken die specs uit als het systeem (Windows) TOCH log werkt en vooral snel vertraagt? Na 2 maanden vertraagt een Windows computer al. (en dit komt niet van iemand die altijd al Apple gebruikte, integendeel. Ik heb 10 jaar gewerkt met Windows, lang Apple beschouwd als een overhyped merk dat veel te duur was, tot ik er eindelijk mee werkte en 'het licht zag').
Mijn Macbook Pro werkt al een jarenhalf 10 uur per dag. Loopt nog altijd zo snel als de dag dat ik hem kocht.
Ik denk dat hetzelfde geld op hun mobiel platform: wat ben je met al die superspecs van andere telefoons als het toestel nog niet half zo prettig werkt als een iPhone - en je daardoor vaak TOCH die superieure specs niet benut? Iedereen die met mijn iPhone speelt, moet ik het toestel uit hun handen grijpen of ze BLIJVEN er mee bezig.

Apple heeft ook met hun 3.0 veel grote irritaties goed gemaakt (cut&paste was een grote). En gratis voor alle iPhone gebruikers.

Met de standaard opslagruimte (toch vrij groot) bij de iPhones denk ik ook dat ze de nood aan vervangbaar geheugen zo goed als wegnemen behalve voor enkele uitzonderingen.

Camera van de iPhone kan inderdaad beter. Erg moeilijk om echt scherpe foto's te nemen door de te trage sluiter. Ik hoop dat dit op de 3GS toch wel iets beter zal zijn.
Batterijduur kan inderdaad beter, maar aan de andere kant: als je ziet hoe mooi en groot dat scherm is, het aantal animaties en hoe vlot alles werkt, ... Dan is het niet eerlijk om het te vergelijken met een 'gewone' gsm.

Nu, om wel even eerlijk te zijn: ik vind persoonlijk 500 en 600 euro veel te duur voor een 'gsm' (ook al is de iPhone meer dan dat). Ik zou dat geld er nooit aan geven. Gelukkig heb ik een 3G gewonnen met een wedstrijd vorig jaar. En nu kan ik niet meer zonder natuurlijk. Vooral het gemakkelijk synchroniseren van contacten, muziek, kalender en email is een zegen.
Nog meer: ik verkoop mijn 3G nu omdat ik een 32GB 3GS wil kopen.

Ha... 32GB in mijn achterzak. Heerlijk. Ik kijk er al naar uit.
Ik heb me zelfs al voorbereid met de nodige afspeellijsten in iTunes te maken en enkele dvd's te converten.

EDIT: ah, en ondanks het mooie design stoor ik me wel wat aan de kwetsbaarheid van de iPhone. Kan niet goed tegen water, als je hem laat vallen is er vaak kans voor een gebarsten scherm - hoewel het soms ook enorm duurzaam lijkt. Maar als je ziet hoe vaak mensen nieuwe iPhones al moeten binnenbrengen voor reparaties...
Ik snap het wel: op forums lees je alleen maar de mensen die problemen hebben, en dat kan een zeer vertekenend beeld geven. Maar toch.
Ergens ook wel logisch dat het toestel kwetsbaar is... We spreken over een mini-computer die in je achterzak kan. Dat soort complexiteit zal wel de nodige kwetsbaarheid met zich meebrengen.

Een paar jaar geleden had ik gezegd;ik koop geen dure gsm meer en dat lukte allemaal heel goed tot wanneer die iphone op de markt kwam en tja,tis weer van datte .Kan er niet aan doen maar tis een super toestel,niet perfect,sommige zaken kunnen beter en moeste er in feite al inzitten zoals oa afleveringsrapport,zeer jammer zo'n functie die overal opzit niet op de iphone zit en ook geen zoomfunctie op de iphone,das dus beetje jammer maar nu nie bepaald een ramp voor mij.
  #47  
Oud 30-08-09, 11:55
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Ik ga nu geen discussie houden over de verschillen van het windows en mac platform. Dan moet je inhoudelijk zo diepgaan dat je een leesboek vol kan schrijven. Elk systeem heeft zijn voor én zijn nadelen.
Wat ik wel weet dat problemen bij pc's voor 95% door de gebruikers of thirdpartys veroorzaakt worden. En als je erover praat lijkt het erop of alleen mensen die beroepsmatig met de diverse systemen werken die informatie kunnen nuanceren.

Wat de Iphone betreft is het eender. Elke gebruiker heeft andere wensen en/of eisen. Voor veel mensen voldoet de Iphone. Alshij doet wat je wilt heb je aan het OS een hele goede. Want ik moet zeggen,het werkt super simpel en intuitief.

Van de Iphone kan ik zeggen dat het een mooi apparaat is maar jammer dat het door Apple gemaakt is. Daardoor worden er allerlei beperkingen ingebouwd. Alsje geen last van die beperkingen hebt, en met de slechte ontvangskwaliteit kan leven is het een supertoestel.
  #48  
Oud 02-09-09, 13:32
thio95 thio95 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

hoi,
ik vind de Iphone geweldig door de apps maar bij ons op school kan je hem niet meenemen omdat die altijd gestolen wordt dus weet iemand een telefoon waar je net zo goede games op hebt en ook super vette aps ( games zoals need for speed en dan net echt niet dat je pixels kan tellen )
alvast bedankt
p.s prijs maakt niet uit
  #49  
Oud 02-09-09, 13:37
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Die zijn er niet. De enige mobiele telefoon met zo'n groot applicatieaanbod is de iPhone.
  #50  
Oud 02-09-09, 15:52
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard apps

Als een toestel kiest om zijn applicaties kan je gewoon niet om de Iphone heen.

Maar volgens mij kan jij beter een spelletjescomputer kopen.....;-)
  #51  
Oud 03-09-09, 09:52
thio95 thio95 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

dan wordt het toch een iphone + een hoodie
iPod Hoodie - Vet hoesje voor je iPod - Voor Hem - visit-it.com

bedankt voor de reacties!
  #52  
Oud 14-09-09, 22:47
Frickie Frickie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb ondertussen al heel veel zaken vergeleken en via youtube bekeken en ik moet zeggen zoals ik hier al eens heb gezegd;de iphone killer is ongetwijfeld de samsung omnia i8910 HD.
Das echt wel de moeite dat ding en de nieuwe iphone kan er voor mij niet tegen op als je weet beide toestellen ong dezelfde prijs hebben.
Ook al ben ik een enorme iphone aanhanger,het maakt mij allesins niet blind als ik andere zie die in feite voor hetzelfde geld meer hebben en meer te beiden hebben.

Mee eens! De Omnia is DE 'Iphone Killer' !
  #53  
Oud 15-09-09, 14:53
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frickie Bekijk bericht
Mee eens! De Omnia is DE 'Iphone Killer' !
Ik moet u een beetje teleurstellen .
Hij heeft idd meer in z'n mars dat wel maar ik miste al zeer snel het gebruiksgemak,de apps en het vlotter scrollen en internetten op de iphone.
Das nog altijd beter op de iphone vind ik.
Maar de omnia HD is zeker een multifunctioneel toestel en heeft een zeer goeie camera en noem maar op maar het is iets waar je je draai moet kunnen invinden en ik vind die nu éénmaal toch makkelijker mee de iphone.
  #54  
Oud 30-09-09, 16:49
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik ben blij met me iphone was ook altijd fan van de Nokia maar omdat ik 2 nokia's heb gekocht bij abbo en deze naar een half jaar al stuk gingen aan hard en software en buitenkant ben ik toen overgegaan naar de Samsung nog waardeloose toestel dan de nokia dus toen naar de HTC super ding met stokkie geen gebruiksgemak dus daarom eens de Iphone gekocht en met de touchscreen +de OS combineren elkaar voormij super.
  #55  
Oud 01-10-09, 11:56
Brainvoyager Brainvoyager is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bakman Bekijk bericht
het is leuk al die hebbedingspecjes - maar voor wie is het interessant om dat soort dingen te hebben ?

de denkwijze van apple ligt anders, je moet het vergelijken met de farmaceutische industrie - als een medicijn aanslaat voor meer dan 60% van de gebruikers - dan is het een werkend medicijn. Het percentagedoel van apple ligt iets hoger - als het voor 80% van de doelgroep werkt, dan is het goed.

kijken we naar je argumenten "Technisch gezien valt de Iphone erg tegen. Géén Amoled scherm,géén frontside camera, een matige hoofdcamera, geen xenonflits, géén uitbreidbaar geheugen, te weinig batterijcapaciteit, géén java"

wat is er mis met het scherm ? ik ken geen telefoon die ik nog in het volle zonlicht kan bekijken - iphone wel.

Nu ga je al die leuke camerazooi erop gooien, denk je dat dat ten goede komt van het batterijgebruik ? of ten goede van het design ?
Een extra camera zal een redesign van het succesverhaal zijn - lijkt me dom. De batterij zal meer prik moeten bevatten - word ie dikker van, daar gaat je design weer. Geen java, lekker belangrijk - hier heb je het weer - voor die 1% van de gebruikers...zelfde als je flitsertje. Hoe vaak bel jij met video ? of een % van de gebruikers.

Over een jaar zijn er ander soort batterijen, en/of betere, dan kun je je design ongemoeid laten en er toch meer uit halen, tegen die tijd zal er iets gebeuren met additionele cameras of andere zaken - dan zijn er ook meer mensen met snel internet abbo's etc, de doelgroep is vooralsnog te klein.
Apple bedenkt voor de consumer wat zij nodig hebben - en dit werkt goed, en nee niet voor iedereen. Niet voor die tweaker die graag wil *****n met programmaatjes en hackjes. Al kan dat ook met een iphone. Dat het gros van de mensen dat niet doet geeft aan dat het een goed product is.

Kan nog zo leuk zijn qua specs wat er allemaal op zit, maar ik denk dat je naar gebruiksgemak moet kijken, Windows Mobile is daar geen goed voorbeeld van, een draak van een OS, zelfde als de desktop versies.

Als er een goede 2e phone is, dan is dat eerder een blackberry, dan welk WM gebaseerd apparaat dan ook.
Ik geloof dat ik het met dit gehele betoog voor 1 miljoen procent eens ben!

Keigoed man! Steekhoudende argumenten ook. Top! Ik ben sinds een paar dagen overgestapt van mijn N95 naar mijn eerste iPhone. Ik ben geloof ik nog niet helemaal bekomen van wat dat kreng doet en kan en hoe het eruit ziet. En ja, Windows Mobile ken ik ook, heb een Qtek 9100 gehad. V-r-e-s-e-l-i-j-k wat een bagger OS dat WM! Ik word nòg kwaad als ik eraan terugdenk... Symbian vond ik beter dan WM.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Moet ik een Jailbreak doen om SSH te gebruiken? SubMan Jailbreak 22 26-08-09 13:20
Supergeheime iPhonekiller van Microsoft gestolen Scooter Archief 5 26-06-09 21:14
Moet ook een keer gezegd worden ArB Archief 17 24-11-08 05:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:39.