//

Waaraan moet een Iphonekiller voldoen ?

Waaraan moet een Iphonekiller voldoen ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik praat hier precies tegen de muren. Ik zeg nogmaals;de ene omnia is de andere niet. Ik kocht vorig jaar een lg met touchscreen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-06-09, 18:50
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik praat hier precies tegen de muren.

Ik zeg nogmaals;de ene omnia is de andere niet.
Ik kocht vorig jaar een lg met touchscreen en dat was echt ***,ik had ook niet veel verstand van wat die schermen betreft=geld dus in het water gegooid.
Ik zeg nogmaals dat die omnia HD nu een andere scherm heeft en zelfs beter is dan die van de iphone,moeilijk te geloven maar het is zo.
Ik heb gezien hoe snel dat ding is en je hoeft er net zoals bij de iphone bijna niet aan te komen .
Ga het eerst eens na.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-06-09, 18:53
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

Nogmaals: we hebben het hier over de Samsung i8910 HD en NIET over de Samsung Omnia! Lees even goed voordat je wat zegt!
  #23  
Oud 18-06-09, 19:19
bakman bakman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

het is leuk al die hebbedingspecjes - maar voor wie is het interessant om dat soort dingen te hebben ?

de denkwijze van apple ligt anders, je moet het vergelijken met de farmaceutische industrie - als een medicijn aanslaat voor meer dan 60% van de gebruikers - dan is het een werkend medicijn. Het percentagedoel van apple ligt iets hoger - als het voor 80% van de doelgroep werkt, dan is het goed.

kijken we naar je argumenten "Technisch gezien valt de Iphone erg tegen. Géén Amoled scherm,géén frontside camera, een matige hoofdcamera, geen xenonflits, géén uitbreidbaar geheugen, te weinig batterijcapaciteit, géén java"

wat is er mis met het scherm ? ik ken geen telefoon die ik nog in het volle zonlicht kan bekijken - iphone wel.

Nu ga je al die leuke camerazooi erop gooien, denk je dat dat ten goede komt van het batterijgebruik ? of ten goede van het design ?
Een extra camera zal een redesign van het succesverhaal zijn - lijkt me dom. De batterij zal meer prik moeten bevatten - word ie dikker van, daar gaat je design weer. Geen java, lekker belangrijk - hier heb je het weer - voor die 1% van de gebruikers...zelfde als je flitsertje. Hoe vaak bel jij met video ? of een % van de gebruikers.

Over een jaar zijn er ander soort batterijen, en/of betere, dan kun je je design ongemoeid laten en er toch meer uit halen, tegen die tijd zal er iets gebeuren met additionele cameras of andere zaken - dan zijn er ook meer mensen met snel internet abbo's etc, de doelgroep is vooralsnog te klein.
Apple bedenkt voor de consumer wat zij nodig hebben - en dit werkt goed, en nee niet voor iedereen. Niet voor die tweaker die graag wil *****n met programmaatjes en hackjes. Al kan dat ook met een iphone. Dat het gros van de mensen dat niet doet geeft aan dat het een goed product is.

Kan nog zo leuk zijn qua specs wat er allemaal op zit, maar ik denk dat je naar gebruiksgemak moet kijken, Windows Mobile is daar geen goed voorbeeld van, een draak van een OS, zelfde als de desktop versies.

Als er een goede 2e phone is, dan is dat eerder een blackberry, dan welk WM gebaseerd apparaat dan ook.
  #24  
Oud 18-06-09, 19:22
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Bakman, jij hebt een zeer goed punt
Apple heeft niet voor niets lang gewacht met het uitbrengen van een gsm. Ze hadden dit al kunnen doen in het "zwart-wit" tijdperk. Maargoed, ze willen ook meteen iets goeds neerzetten. Toen ze met hun eerste gsm kwamen, sloeg dit niet voor niets in als een bom, het was namelijk geweldig!

Ik heb die gsm nu dus, is nu een 2 jaar oud dan gok ik? Moet je zien, hoeveel gsm's van 2 jaar oud gaan nog mee met de tijd? Gisteren dus nieuwe firmware opgezet en de gsm kan er weer tegen!
  #25  
Oud 18-06-09, 19:22
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bakman Bekijk bericht
Als er een goede 2e phone is, dan is dat eerder een blackberry, dan welk WM gebaseerd apparaat dan ook.
Het gaat hier niet over WM toestellen.
  #26  
Oud 18-06-09, 19:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bakman Bekijk bericht
het is leuk al die hebbedingspecjes - maar voor wie is het interessant om dat soort dingen te hebben ?

de denkwijze van apple ligt anders, je moet het vergelijken met de farmaceutische industrie - als een medicijn aanslaat voor meer dan 60% van de gebruikers - dan is het een werkend medicijn. Het percentagedoel van apple ligt iets hoger - als het voor 80% van de doelgroep werkt, dan is het goed.

kijken we naar je argumenten "Technisch gezien valt de Iphone erg tegen. Géén Amoled scherm,géén frontside camera, een matige hoofdcamera, geen xenonflits, géén uitbreidbaar geheugen, te weinig batterijcapaciteit, géén java"

wat is er mis met het scherm ? ik ken geen telefoon die ik nog in het volle zonlicht kan bekijken - iphone wel.

Nu ga je al die leuke camerazooi erop gooien, denk je dat dat ten goede komt van het batterijgebruik ? of ten goede van het design ?
Een extra camera zal een redesign van het succesverhaal zijn - lijkt me dom. De batterij zal meer prik moeten bevatten - word ie dikker van, daar gaat je design weer. Geen java, lekker belangrijk - hier heb je het weer - voor die 1% van de gebruikers...zelfde als je flitsertje. Hoe vaak bel jij met video ? of een % van de gebruikers.

Over een jaar zijn er ander soort batterijen, en/of betere, dan kun je je design ongemoeid laten en er toch meer uit halen, tegen die tijd zal er iets gebeuren met additionele cameras of andere zaken - dan zijn er ook meer mensen met snel internet abbo's etc, de doelgroep is vooralsnog te klein.
Apple bedenkt voor de consumer wat zij nodig hebben - en dit werkt goed, en nee niet voor iedereen. Niet voor die tweaker die graag wil *****n met programmaatjes en hackjes. Al kan dat ook met een iphone. Dat het gros van de mensen dat niet doet geeft aan dat het een goed product is.

Kan nog zo leuk zijn qua specs wat er allemaal op zit, maar ik denk dat je naar gebruiksgemak moet kijken, Windows Mobile is daar geen goed voorbeeld van, een draak van een OS, zelfde als de desktop versies.

Als er een goede 2e phone is, dan is dat eerder een blackberry, dan welk WM gebaseerd apparaat dan ook.
Je vergeet de flashplayer nog,niet onbelangrijk vind ik.
  #27  
Oud 18-06-09, 19:34
bakman bakman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Je vergeet de flashplayer nog,niet onbelangrijk vind ik.
ach als dat alles is denk overigens dat dat wel gaat komen - maar het is geen key succes factor (wat de drijfveren zijn)

als er een iphone killer komt - dan moet deze dat vooral hebben van de interface en het concept er achter (appstore) en met OSX als basis wens ik je daar veel succes mee...
  #28  
Oud 18-06-09, 19:35
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

apotheosis;
Zoveel telefoons zijn er niet die Flash ondersteunen, en tbh heb ik het nooit gemist. Wat zou je met Flash willen doen? Wordt de telefoon alleen maar onnodig traag van.
  #29  
Oud 18-06-09, 20:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bakman Bekijk bericht
ach als dat alles is denk overigens dat dat wel gaat komen - maar het is geen key succes factor (wat de drijfveren zijn)

als er een iphone killer komt - dan moet deze dat vooral hebben van de interface en het concept er achter (appstore) en met OSX als basis wens ik je daar veel succes mee...
Kijk;ik heb de samsung i8910 HD nog niet,ik heb wel al met enkele zeg maar kenners al babbelke mee geslaan die deze hebben en ik heb veel clips en filmpjes gezien van deze en ik moet zeggen,echt prachtig,de snelheid is ongeloofelijk.
En de kwaliteit van het filmen en foto's zijn beter bij deze dan de oude als de nieuwe iphone.

Dat van hoeveel gebruik je dat?De één zal dat nooit gebruiken en de andere altijd en dan heb je nog de tussenweg en ik zit daartussen.
De reden waarom ik nu niet veel film of foto's trek is omdat nu de kwaliteit niet bepaald super is,tis nie slecht maar verre van super.

Ik kijk nu naar een gsm die een goede touchscreen heeft zoals de iphone maar zoals al gezegd is bij HD samsung zelfs nog beter,niet dat dat echt zoveel zal schelen maar soit,ze moet allesins niet onder doen nu voor de iphone wat touchscreen betreft.
Das voor mij al enorm belangrijk.
Ook zoals gezegd op de icoontjes tikken moet je net zoals bij de iphone ook al bijna niet aankomen.
Nog niet onbelangrijk voor mij;een groter scherm dan de iphone,hoe groter hoe beter want ik surf regelmatig dus bij deze alweer een pluspunt voor mij.
De batterijduur is oke hebben die gasten mij verteld.
Er zit flashplayer op,ja,ik heb dat al meermaals nodig gehad.
En nu ga ik meer kunnen filmen ook en noem maar op mee zn' 8Mp en HD.
Zit ook gps op meteen,altijd leuk meegenomen.
  #30  
Oud 18-06-09, 20:23
bakman bakman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

leuk, weer die specs...

maar je vergeet een heel belangrijk ding - hoe moet je die specs toepassen/gebruiken - de interface is de key success factor. Waarom zie je allerlei interface veranderingen optreden bij de verschillende telefoons ? Allemaal iphone geïnspireerd - iets dat werkt.

Ik heb zelf jarenlang met WM gewerkt - het werkt allemaal wel, maar het is behelpen. Het is een openbaring hoe iets daadwerkelijk goed kan werken zodra je een iphone hebt. Voor geen goud zal ik ooit weer een WM gebaseerd toestel nemen, hoe fantastisch de specs ook zullen zijn, want de interface/onderliggende software is brak, je ziet allemaal leuke schilletjes maar het zal het nooit worden.

Een heel goed voorbeeld van hoe ik Apple zie tov MS:
moviemaker ad
  #31  
Oud 18-06-09, 21:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bakman Bekijk bericht
leuk, weer die specs...

maar je vergeet een heel belangrijk ding - hoe moet je die specs toepassen/gebruiken - de interface is de key success factor. Waarom zie je allerlei interface veranderingen optreden bij de verschillende telefoons ? Allemaal iphone geïnspireerd - iets dat werkt.

Ik heb zelf jarenlang met WM gewerkt - het werkt allemaal wel, maar het is behelpen. Het is een openbaring hoe iets daadwerkelijk goed kan werken zodra je een iphone hebt. Voor geen goud zal ik ooit weer een WM gebaseerd toestel nemen, hoe fantastisch de specs ook zullen zijn, want de interface/onderliggende software is brak, je ziet allemaal leuke schilletjes maar het zal het nooit worden.

Een heel goed voorbeeld van hoe ik Apple zie tov MS:
moviemaker ad
Ik zal u heel binnenkort al mijn mening hier geven over de HD.
  #32  
Oud 18-06-09, 21:13
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

(@apotheotis; Ik begrijp dat je niet zo lyrisch bent over de iPhone als je nog steeds OS 1.1.4 draait Just kidding )
  #33  
Oud 18-06-09, 21:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DouweM Bekijk bericht
(@apotheotis; Ik begrijp dat je niet zo lyrisch bent over de iPhone als je nog steeds OS 1.1.4 draait Just kidding )
Nogmaals;men verwijt mij ik oogkleppen opheb en ik niet objectief ben als het over de iphone gaat,ja,ik ben grote iphone fan maar zoals je wel al ziet sta ik ook open voor andere en als ik dan wat zie die voor dezelfde prijs meer te bieden heeft dan de iphone..........Uiteraard blijft het afwachten of ik er mijnen draai zal in vinden,als dat niet het geval is na enkele dagen of weken dan zal ik terug een iphone aanschaffen .
  #34  
Oud 18-06-09, 21:20
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Weet ik, weet ik ;-) Viel me gewoon op, en ik kon het niet laten te posten ;-) Veel plezier met je Samsing Omnia HD!
  #35  
Oud 19-06-09, 09:28
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

De samsung i900 Omnia, I900 Omnia XL,de Samsung I8000 Omnia 2, de Samsung I8910 Omnia HD, B7300 Omnia Lite, B7320 Omnia Pro, B7610 Omnia Pro.
Allemaal Omnia's.
Ik begrijp dat de Iphone fans niet allemaal op de hoogte willen zijn van de specs van de Samsungs.
Maar de i8910HD heeft toch echt een ander scherm als de i900 Omnia.

Verder zegt hoe je de bediening beleeft niet alleen veel over het toestel maar ook over de gebruiker.
Ik gebruik thuis geen Apple computers omdat ik een verstokt windows fanaat ben en daar mee kan lezen en schrijven. Ik heb ook geen last van problemen waar sommige gebruikers weleens over klagen.
Als ik een Apple pc zou nemen zou ik natuurlijk kunnen klagen dat ik het een RUK computer vind omdat de bediening anders is. (Zo reageren meerdere Iphone fans hier op andere toestellen). Het is dan natuurlijk zo dat die Apple pc géén ruk pc is maar dat ik gewoon me in de bediening en handigheidjes van die andere pc moet verdiepen. Het zegt dus wat over mij. Daarom zal ik ook nooit andere systemen afkraken. Je mag wel kritisch zijn, maar het blind afkraken slaat nergens op.
Bij PC gebruikers zie je dat Apple gebruikers het fanatiekst zijn in het afkraken van andere systemen. Linux en Windows gebruikers doen dat véél minder en vinden gewoon dat er meerdere systemen kunnen en moeten zijn met de voor- en nadelen.
Bij de Iphone gebruikers zie ik dat gedrag weer terug. Een flinke mate van tunnelvisie waar alleen de Iphone in zichtbaar mag zijn.
Als je een ander toestel wilt beoordelen. Verdiep je er dan eerst in.
Je hebt bij wijze van spreken een HBO diploma voor het gebruik van je Iphone maar moet de kleuterklas nog doen betreffende een ander merk als bijvoorbeld de Samsung i8910 Omnia HD. Maar dan wél alvast het hardst schreeuwen dat het een slecht toestel is.
Over wie zegt dat wat, over het toestel of over de man die zo hard roept?
  #36  
Oud 19-06-09, 19:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer Bekijk bericht
De samsung i900 Omnia, I900 Omnia XL,de Samsung I8000 Omnia 2, de Samsung I8910 Omnia HD, B7300 Omnia Lite, B7320 Omnia Pro, B7610 Omnia Pro.
Allemaal Omnia's.
Ik begrijp dat de Iphone fans niet allemaal op de hoogte willen zijn van de specs van de Samsungs.
Maar de i8910HD heeft toch echt een ander scherm als de i900 Omnia.

Verder zegt hoe je de bediening beleeft niet alleen veel over het toestel maar ook over de gebruiker.
Ik gebruik thuis geen Apple computers omdat ik een verstokt windows fanaat ben en daar mee kan lezen en schrijven. Ik heb ook geen last van problemen waar sommige gebruikers weleens over klagen.
Als ik een Apple pc zou nemen zou ik natuurlijk kunnen klagen dat ik het een RUK computer vind omdat de bediening anders is. (Zo reageren meerdere Iphone fans hier op andere toestellen). Het is dan natuurlijk zo dat die Apple pc géén ruk pc is maar dat ik gewoon me in de bediening en handigheidjes van die andere pc moet verdiepen. Het zegt dus wat over mij. Daarom zal ik ook nooit andere systemen afkraken. Je mag wel kritisch zijn, maar het blind afkraken slaat nergens op.
Bij PC gebruikers zie je dat Apple gebruikers het fanatiekst zijn in het afkraken van andere systemen. Linux en Windows gebruikers doen dat véél minder en vinden gewoon dat er meerdere systemen kunnen en moeten zijn met de voor- en nadelen.
Bij de Iphone gebruikers zie ik dat gedrag weer terug. Een flinke mate van tunnelvisie waar alleen de Iphone in zichtbaar mag zijn.
Als je een ander toestel wilt beoordelen. Verdiep je er dan eerst in.
Je hebt bij wijze van spreken een HBO diploma voor het gebruik van je Iphone maar moet de kleuterklas nog doen betreffende een ander merk als bijvoorbeld de Samsung i8910 Omnia HD. Maar dan wél alvast het hardst schreeuwen dat het een slecht toestel is.
Over wie zegt dat wat, over het toestel of over de man die zo hard roept?
Ik heb ondertussen de samsung omnia i8910 HD en als ik na 1 uurtje mijn mening moet geven,een voorlopige mening;schitterend, wel anders dan de iphone maar toch echt wel top.Ik moet nog heel wat uitzoeken nu .Bij de iphone is het idd wel zo het het makkelijkste toestel is,daar blijf ik bij,zelfs ne kleuter is er na 15min al mee weg mee een iphone maar de omnia HD scoort verdomd goed voor mij.Ben er al redelijk vlot mee weg.
Bv contacten die ik heb ingevoerd en noem maar op,fluitje van een cent,smsen en bellen fluitje van een cent,ik dacht ook wel eerst van oei oei,als het zoals die toestellen van xxx tijd gelden zal zijn maar neen hoor,de omnia HD is gebruiksvriendelijk en de iphone is gewoon simpel,das de conslusie.
Ook de beeldkwaliteit is sowieso pakken beter bij de HD dan de iphone en de camera is met z'n 8MP ook top.Ik moet alleen nog beetje uitzoeken hoe ik het beste instel.
Nu moetk nog aan het internet beginnen,das ook eventjes zoeken maar zal ook niet al te lang duren .
Veel kan ik nu nog niet zeggen omdat ik nog maar net begonnen ben maar mijn eerste indruk is dus echt zeer goed.
Ook het kantelen gaat vlotter vind ik dan bij de iphone.
  #37  
Oud 04-07-09, 13:12
YoerRri YoerRri is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Gasselternijveen
Berichten: 21
Stuur een bericht via Instant Messenger naar YoerRri Stuur een bericht via MSN naar YoerRri
Standaard

Als jij een kloon kan vinden die net zo goed of beter is als de iPhone, dan mag je mij s'nachts wakker bellen.
  #38  
Oud 04-07-09, 14:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YoerRri Bekijk bericht
Als jij een kloon kan vinden die net zo goed of beter is als de iPhone, dan mag je mij s'nachts wakker bellen.
De omnia hd is op bepaalde vlakken beter dan de iphone maar o wat miste ik die iphone toch.De omnia HD en al die andere toestellen zijn gewoonweg geen iphone killers.
  #39  
Oud 04-07-09, 18:28
kir kir is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

Dus weer terug bij de Iphone en samsung weer de deur uit?
  #40  
Oud 04-07-09, 19:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kir Bekijk bericht
Dus weer terug bij de Iphone en samsung weer de deur uit?
Yep,je ziet dat van de N97 van nokia nu wat dat gebruik van de menu's betreft om naar beneden en boven te gaan,awel,da was hetzelfde als bij de omnia HD,zo'n mee een balk langs de zijkant, gewoon via het scherm scrollen om bv te internetten ging bijna niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Moet ik een Jailbreak doen om SSH te gebruiken? SubMan Jailbreak 22 26-08-09 13:20
Supergeheime iPhonekiller van Microsoft gestolen Scooter Archief 5 26-06-09 21:14
Moet ook een keer gezegd worden ArB Archief 17 24-11-08 05:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.