//

Waaraan moet een Iphonekiller voldoen ?

Waaraan moet een Iphonekiller voldoen ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is een site voor Iphonefans en dat is ook duidelijk gezien het feit dat de bezoekers steevast andere telefoons afkraken. De Iphone heeft een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-06-09, 09:19
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard Waaraan moet een Iphonekiller voldoen ?

Dit is een site voor Iphonefans en dat is ook duidelijk gezien het feit dat de bezoekers steevast andere telefoons afkraken.
De Iphone heeft een geweldige user interface maar loopt qua technische specificaties jaren achter op telefoons als bijvoorbeeld de Omnia 18910HD of de M8920 pixon van Samsung.

Het succes van de Iphone komt door een paar zaken.
1 De appsstore. Dat is moeite die niet door Apple is gedaan maar door andere programmeurs.
2 Het design blijft steeds hetzelfde. Daardoor kunnen andere fabrikanten accesoires maken die niet na een jaar nutteloos blijken te zijn. Daardoor worden er vele malen meer accesoires gemaakt voor de iphone wat het voor gebruikers weer interessanter maakt.
3 De user interface is gewoon hardstikke goed.

Technisch gezien valt de Iphone erg tegen. Géén Amoled scherm,géén frontside camera, een matige hoofdcamera, geen xenonflits, géén uitbreidbaar geheugen, te weinig batterijcapaciteit, géén java en een in vergelijking met andere toestellen een slechtere ontvangst waardoor er soms een slechtere verbinding is.
Daar wordt voor het gemak steeds aan voorbij gegaan.
Als Apple die zaken in hun Iphone had gerealiseerd denk ik dat de andere merken een groot probleem hadden gehad.

Op andere sites kraken ze de Iphone af en hier kraken ze andere smartphones af.
Omdat de forumbezoekers hier stelselmatig andere telefoons afkraken ben ik wel benieuwd waar een telefoon aan moet voldoen om een Iphonekiller te worden zonder dat het een kloon ervan wordt. Dat is misschien zinvoller dan steeds elke telefoon af te kraken.

(ennuhhh ik ben géén Iphonehater hoor!! )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-06-09, 13:08
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Er moet een Apple logo achterop staan om een serieuze kandidaat te zijn
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 11-06-09, 21:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer Bekijk bericht
Dit is een site voor Iphonefans en dat is ook duidelijk gezien het feit dat de bezoekers steevast andere telefoons afkraken.
De Iphone heeft een geweldige user interface maar loopt qua technische specificaties jaren achter op telefoons als bijvoorbeeld de Omnia 18910HD of de M8920 pixon van Samsung.

Het succes van de Iphone komt door een paar zaken.
1 De appsstore. Dat is moeite die niet door Apple is gedaan maar door andere programmeurs.
2 Het design blijft steeds hetzelfde. Daardoor kunnen andere fabrikanten accesoires maken die niet na een jaar nutteloos blijken te zijn. Daardoor worden er vele malen meer accesoires gemaakt voor de iphone wat het voor gebruikers weer interessanter maakt.
3 De user interface is gewoon hardstikke goed.

Technisch gezien valt de Iphone erg tegen. Géén Amoled scherm,géén frontside camera, een matige hoofdcamera, geen xenonflits, géén uitbreidbaar geheugen, te weinig batterijcapaciteit, géén java en een in vergelijking met andere toestellen een slechtere ontvangst waardoor er soms een slechtere verbinding is.
Daar wordt voor het gemak steeds aan voorbij gegaan.
Als Apple die zaken in hun Iphone had gerealiseerd denk ik dat de andere merken een groot probleem hadden gehad.

Op andere sites kraken ze de Iphone af en hier kraken ze andere smartphones af.
Omdat de forumbezoekers hier stelselmatig andere telefoons afkraken ben ik wel benieuwd waar een telefoon aan moet voldoen om een Iphonekiller te worden zonder dat het een kloon ervan wordt. Dat is misschien zinvoller dan steeds elke telefoon af te kraken.

(ennuhhh ik ben géén Iphonehater hoor!! )
Allee,here we go.

Om te beginnen;niet iedereen heeft dezelfde gedachten gang of hetgeen dus wat deze met z'n iphone wil doen.Foto's nemen is leuk maar niet belangrijk voor mij dus voor mij persoonlijk maakt het dus al niet veel uit of die camera 2 of 3 of 5 megapixel is.Ik heb al een 5pixel gezien en die was zelfs geen moer beter dan die van de iphone.

De appstore is denk ik het beste die er is,de anderen bieden al zo'n zaken niet aan,wie dat allemaal doet maakt mij geen fluit uit.

Het design is oke voor mij,het is de inhoud die telt.

Geen uitbreidbaar geheugen,tja,ik kom al toe mee 8gb zenne maar ik ben natuurlijk geen 12-24jaar meer,mocht ik nog een pak jonger zijn geweest zou die 8gb snel volstaan.

De batterijduur valt mee maar kan idd wat beter en dat zal bij de nieuwe iphone zo wel zijn,das dan al opgelost.
Ik pleit eerder men iets op vind dat men op zeer korte tijd de batterij kan opladen,ze hadden al eens gesproken ze deze op 10sec tijd willen doen opladen,laat maar komen.

Slechte ontvangst valt beter mee dan jij denkt.

Waarom ik de meeste andere toestellen maar niks vind;omdat hun touchscreen op geen zak trekt,daarom,neem nu de nokia 5800;dat touchscreen is belange zo goed niet als de iphone.En zo zijn de meeste toestellen,ik moet geen touch die doet wat ik wil of waar ik harder moet gaan opdrukken,ik heb zo nen lg gehad,meer dan 400 euro in het water gegooid,wat een klodden.

Iphone heerst dus en heeft het meeste te bieden en vooraleer mij als fanboy te bestempelen, jarenlang ben ik een grote nokia fan geweest maar ze zijn achterop geraakt,na 3 dagen hebk de N95 weggedaan,twas één en al plastiek gedoe,heel die gsm,echt zwak.
  #4  
Oud 18-06-09, 03:09
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

De N95 is opzich nog een 'stevig' toestel geweest in vergelijking met de N96, 5800, 6210/6220 etc.
Schijnt een van de betere Nokia's te zijn, vandaar dat er na 2 jaar nog steeds (genoeg) belangstelling voor is.
Je koopt een LG, daar maak je dan natuurlijk al een grote fout. Dat is sowieso geldverspilling. De meeste 5mp camera's maken tegenwoordig gewoon hele goede foto's. Over de kwaliteit van Nokia, Sony Ericsson en ook Samsung is niks te klagen. Wederom de camera van een LG is ook gewoon geldverspilling.

Om terug te komen op deze topic:
Een iPhonekiller moet voldoen aan? Hmm, zijn genoeg toestellen die betere functies hebben. Maar om het te winnen moet het ook een gehyped ding zijn en moet het hartstikke makkelijk te gebruiken zijn. De Apple applications store houdt de iPhone in de markt. Zonder dat was de iPhone allang niet meer zo populair als het nu is.
  #5  
Oud 18-06-09, 07:35
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

''The first phone, that beats the iPhone! Now introducing: The new iPhone with a nice metal back like the iPod touch, and better signals then ever.''
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #6  
Oud 18-06-09, 08:20
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Het gaat niet om de feitelijke specs (processorkracht, werkgeheugen, cameramegapixels), maar om wat het OS daar mee doet. En daar is de iPhone heel goed in...
De kracht van de iPhone ligt voor mij in het OS: het is verschrikkelijk makkelijk te gebruiken (net als OS X), is te hacken waardoor je er alles mee kunt doen dat je maar zou willen, en het draait VEEL third-party apps.
Ik ben nog geen andere telefoon tegengekomen die daar aan voldoet.
  #7  
Oud 18-06-09, 10:41
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Het feit dat je een telefoon moet hacken zegt eigenlijk al iets. Ik vind dat een telefoon direct goed moet zijn zonder hacks. Dat een hobbyist een telefoon hackt is leuk voor hem maar geeft eigenlijk al aan dat hij de telefoon niet goed genoeg vind. Anders hack je hem niet.
De specs zeggen wel degelijk wat.
Het OS is prima en het touchscreen is onnavolgbaar. Zonder appstore was de iphone inderdaad nooit zover gekomen. De politiek en censurereing van Apple betreft het toelaten van Apps is echter belachelijk.
Het feit is wel dat het apparaat door Apple compleet uitgemolken wordt. Ze hadden allang een vele malen beter apparaat kunnen maken. Maar Apple is niet goed in het maken van hardware maar wel van software. Doordat zij ervoor zorgen dat hun eigen hardware altijd gekoppeld wordt met hun eigen software kunnen ze goede combinaties maken. Een microsoft is bijvoorbeeld altijd afhankelijk van derden die duizenden verschillende configuratis hebben met hun eigen problemen. Apple heeft dat niet.
Het jammere vind ik van Apple dat ze hun specs niet verder opgewaardeerd hebben. Een betere camera (5Mp) met xenonflits én een frontsidecamera zodat je bijvoorbeeld kunt videochatten in msn of skype, betere ontvangst en een batterij die veel langer meegaat, een OLED scherm en simpelere synchro met outlook zou het toestel zo competief maken dat de andere merken opeens een écht groot probleem zouden krijgen.
Maar ja, dan is het concept gelijk uitgemolken en weten ze volgens jaar niets nieuws te maken.
  #8  
Oud 18-06-09, 17:18
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Ik vind de iPhone ook meer dan goed genoeg zonder JB, maar ik ben die hobbyist waarover je het hebt, die echt alles uit z'n telefoon wilt halen.
En over de specs: Ik vind de iPhone een stuk sneller werken dan andere telefoons met vergelijkbare of zelfs beter specs. De 3MP camera in de 3G S maakt betere foto's dan ik van andere telefoons (ook 5MP cameraphones) gezien heb. De batterij in de 3G S is beter dan die in de 3G, en met de ontvangst heb ik ook geen problemen, alleen met de dekking van T-Mobile. Ik kan zo nog doorgaan over de frontsidecamera, het scherm, en de bewering dat Apple de iPhone uitmelkt, maar ik heb al te veel tijd verdaan aan deze post.
  #9  
Oud 18-06-09, 18:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DouweM Bekijk bericht
Ik vind de iPhone ook meer dan goed genoeg zonder JB, maar ik ben die hobbyist waarover je het hebt, die echt alles uit z'n telefoon wilt halen.
En over de specs: Ik vind de iPhone een stuk sneller werken dan andere telefoons met vergelijkbare of zelfs beter specs. De 3MP camera in de 3G S maakt betere foto's dan ik van andere telefoons (ook 5MP cameraphones) gezien heb. De batterij in de 3G S is beter dan die in de 3G, en met de ontvangst heb ik ook geen problemen, alleen met de dekking van T-Mobile. Ik kan zo nog doorgaan over de frontsidecamera, het scherm, en de bewering dat Apple de iPhone uitmelkt, maar ik heb al te veel tijd verdaan aan deze post.
Ik heb ondertussen al heel veel zaken vergeleken en via youtube bekeken en ik moet zeggen zoals ik hier al eens heb gezegd;de iphone killer is ongetwijfeld de samsung omnia i8910 HD.
Das echt wel de moeite dat ding en de nieuwe iphone kan er voor mij niet tegen op als je weet beide toestellen ong dezelfde prijs hebben.
Ook al ben ik een enorme iphone aanhanger,het maakt mij allesins niet blind als ik andere zie die in feite voor hetzelfde geld meer hebben en meer te beiden hebben.
  #10  
Oud 18-06-09, 18:29
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Meer? Een super OS, tienduizenden apps en perfecte sync met je computer? Dat is iig wat ik het belangrijkste vind ;-)
  #11  
Oud 18-06-09, 18:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

[h1]Samsung M8800 Pixon heeft precies geen wi-fi???Das meteen gebuisd voor mij.Ik moet wi-fi hebben .[/h1]
  #12  
Oud 18-06-09, 18:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DouweM Bekijk bericht
Meer? Een super OS, tienduizenden apps en perfecte sync met je computer? Dat is iig wat ik het belangrijkste vind ;-)

Jaja,apps is één ding maar niet alles,ik ben geen snotneus meer waarmee ik nergens zeg er geen leuke en goeie apps tussen zitten natuurlijk.

Heb je al beelden gezien van die samsung HD?Ik raad u eens aan om er eens neutraal en objectief naar te kijken,verdomd snel,een betere touchscreen zelfs dan de iphone enz....En natuurlijk 8MP en in HD opnemen.
  #13  
Oud 18-06-09, 18:38
M@cer M@cer is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Purmerend
Berichten: 15
Standaard

Het enige wat in mijn ogen op dit moment beter zou kunnen zijn de batterijduur en flash ondersteuning. Dingen als camera en front camera vindt ik totaal niet belangrijk op een telefoon en zijn alleen maar leuke extra.. Ik heb met een aantal andere smartphones gespeeld (LG, HTC), maar die komen echt niet in de buurt van het gebruikgemak van mijn Iphone.
  #14  
Oud 18-06-09, 18:39
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

@apotheosis;
Ik heb het niet over games... En ik weet niet of de Omnia HD hetzelfde touchscreen gebruikt als de originele Omnia, want die was naar mijn mening bar slecht... En als ik me niet vergis draait de Omnia (HD) Windows Mobile, wat voor mij sowieso al een no-go is... Slechte ervaringen mee.

Agree met M@cer.
  #15  
Oud 18-06-09, 19:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DouweM Bekijk bericht
@apotheosis;
Ik heb het niet over games... En ik weet niet of de Omnia HD hetzelfde touchscreen gebruikt als de originele Omnia, want die was naar mijn mening bar slecht... En als ik me niet vergis draait de Omnia (HD) Windows Mobile, wat voor mij sowieso al een no-go is... Slechte ervaringen mee.

Agree met M@cer.
Daar zit je fout;de touchscreen is zelfs beter dan die van de iphone.Ik ben met 2 mensen in gesprek die dat ding hebben en ik heb al heel veel filmpjes gezien op youtube en alsook de iphone naast de omnia HD.
Het hangt ervan af welk scherm men gebruikt en daar zit het grote verschil:voorbeeldje;mijn broer koopt een nieuwe samsung met touchscreen aan 179 euro en dat werkt maar moet ook dikwijls eens wat harder duwen en noem maar op.De omnia HD heeft een totaal andere touchscreen en is zelfs nog beter dan die van de iphone.Je kan de ene samsung of andere merken en modellen niet gaan vergelijken met de andere snap je ;-).

Ik raad u echt eens aan om eens rustig een aantal filmpjes te bekijken en dan ga je zien ik gelijk heb,dat ding is zeer snel en in mijn ogen sneller dan de iphone als je bv op een icoontje ofzo tikt.

En vergeet niet;ik ben wel een enorme iphone fan maar het wil niet zeggen ik niet kan toegeven nu sommige andere toestellen meer te bieden hebben voor dezelfde prijs.



http://www.pdashop.be/product/67257/...0-hd-8-gb.html

Laatst gewijzigd door apotheosis; 18-06-09 om 19:05.
  #16  
Oud 18-06-09, 19:05
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Begrijp ik ;-) Maar ik heb kort geleden ook even zitten tappen op een Omnia, en voor mijn gevoel moest ik erg hard en precies duwen, niet aanraken zoals de iPhone ;-)

En ben voorzichtig met 'meer', voor de een gaat 'meer' over de specs, voor de ander over de software. Ik ben nog steeds verliefd op het iPhone OS, en ben niks tegengekomen dat ook maar in de buurt komt.
  #17  
Oud 18-06-09, 19:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DouweM Bekijk bericht
Begrijp ik ;-) Maar ik heb kort geleden ook even zitten tappen op een Omnia, en voor mijn gevoel moest ik erg hard en precies duwen, niet aanraken zoals de iPhone ;-)

En ben voorzichtig met 'meer', voor de een gaat 'meer' over de specs, voor de ander over de software. Ik ben nog steeds verliefd op het iPhone OS, en ben niks tegengekomen dat ook maar in de buurt komt.
Nogmaals ;-);ik ben het met u eens ja alleen zeg ik nu,de ene omnia is de andere niet,je moet eens goed alles nagaan,er zijn verschillende soorten van schermen zoals captivitie alsk het al goed schrijf nu enz....Hetgeen de iphone heeft is oke natuurlijk maar die HD van samsung is nog beter zelfs.
Sommige andere samsungs of zeg maar de meesten die hebben dat andere scherm en das de reden waarom bij deze je bij heel wat zaken harder moet gaan duwen,dit heb je dus niet voor met de omnia HD nu.
Je kan dit trouwens ook zien via youtube,als je die van de iphone bekijkt en van de omnia HD dan merk je de hd niet moet onderdoen en je ziet die persoon er bijna niet aankomt en het ding net zoals bij de iphone meteen opent .
  #18  
Oud 18-06-09, 19:29
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

Let op: De originele Samsung Omnia (i900) en de Samsung Omnia HD (i8910) zijn twee totaal verschillende mobiele telefoons die op geen enkel vlak met elkaar overeenkomen. Daarom heeft Samsung ook de bijnaam 'Omnia' geschrapt omdat dit verwarring oplevert bij gebruikers die de originele Omnia kennen. De originele Omnia was inderdaad een bar slecht toestel met Windows Mobile en een aanraakscherm dat niet snel en accuraat reageerde. De Samsung i8910 HD daarentegen draait op Symbian s60v5 en is een ongelooflijk snel toestel met een prachtig aanraakscherm dat groter is dan die van de iPhone.

Ik blijf voorkeur hebben voor de iPhone, maar de Samsung i8910 HD is in technisch opzicht en qua gebruik zeker een concurrent en een zeer interessant toestel. Helaas heeft Samsung moeite met hun reclame campagnes waardoor dit toestel onder velen niet eens bekend is, en dat terwijl dit toch vrijwel zeker het meest geavanceerde toestel op de markt is momenteel.
  #19  
Oud 18-06-09, 19:38
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Draait die Samsung niet op het WindowsMobile platform ?
Do I need to say more...

Al die specificaties en features doen het natuurlijk leuk op papier.. maar de iphone blinkt juist uit door zijn superieure gebruikservaring. De dingen die hij kan werken 10 keer beter en makkelijker, dat maakt het feit goed dat er enkele features ontbreken die de gemiddelde gebruiker toch maar 1 keer in het jaar gebruikt/nodig heeft.

De enige toestellen die in mijn opzicht een beetje in de buurt komen zijn de toestellen van Sony Ericsson. De menu structuur en usability vind ik naast die van de iphone ook erg prettig werken, maar verre van een "iphone killer". Maar natuurlijk is dit puur persoonlijk.
  #20  
Oud 18-06-09, 19:41
Zero Zero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 81
Standaard

@TS:
Wat versta je precies onder een 'Iphonekiller'?

@DouweM:
Je geeft aan dat je hard moest drukken op het touchscreen van de Omnia.
Dit is een van meeste voorkomende 'klachten' van de Omnia.
Maar is dit een fout van het toestel of een fout van de gebruiker?

Ik bedoel als je goed research doet, dan kom je er achter dat de Omnia een ander scherm gebruikt dan de Iphone. Als je dan achteraf gaat zeggen dat het toestel bijv: Kl*te is. Dan vind ik dit een fout van de gebruiker.
Je weet van te voren dat het anders in elkaar zit dan een Iphone!

Overigens geldt dit precies hetzelfde voor Windows Mobile. Je moet gewoon weten wat koopt en niet achteraf gaan klagen dat het niet hetzelfde of beter is dan de Iphone!
Samsung heeft nooit gezegd dat de Omnia een beter toestel is dan de Iphone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Moet ik een Jailbreak doen om SSH te gebruiken? SubMan Jailbreak 22 26-08-09 14:20
Supergeheime iPhonekiller van Microsoft gestolen Scooter Archief 5 26-06-09 22:14
Moet ook een keer gezegd worden ArB Archief 17 24-11-08 06:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.