iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Batterij status bekijken (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/354-batterij-status-bekijken.html)

Yorick 28-09-07 17:22

Batterij status bekijken
 
Waarschijnlijk een ontzettend simpele vraag: Maar hoe bekijk ik de exacte status van de batterij?

iCulture 28-09-07 18:05

Eenvoudig antwoord: Niet ;)

Yorick 28-09-07 18:16

Crap! Serieus? niet handig, nu doe ik hem weg;)

Maurice 28-09-07 18:23

10 euro geboden, want tja, als je de batterij status niet kan bekijken is ie natuurlijk niet veel waard ;) :p

Yorick 28-09-07 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice (Bericht 2750)
10 euro geboden, want tja, als je de batterij status niet kan bekijken is ie natuurlijk niet veel waard ;) :p

Hehe, no deal;) heb me er al overheen gezet, houd hem toch maar:)

dirkuijt 11-12-07 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yorick (Bericht 2756)
Hehe, no deal;) heb me er al overheen gezet, houd hem toch maar:)

...maar als ik je nou het hele interessante bod doe van maarliefst:

20,- (da's een verdubbeling, niet vergeten!)

...nou...?!

:D

Nikooos 11-12-07 14:47

Die prijs wil ik zelfs nog wel verdubbelen :D

Stiruam 11-12-07 18:26

Sjonge jonge jonge doe maar duur :p!

Echter vin ik dit wel soucy... Zit er geen systeeminfo bij ofzo? het klinkt allemaal erg onhandig maar ik ben benieuwd ik zal het over 10 dagen zelf ervaren :p

Greetz, Stiruam

Nikooos 11-12-07 19:27

Ik heb zelf een ander battery theme geïnstalleerd die procenten weergeeft. Dus als ik m in me dock zet, dan krijg ik de percentages te zien. Misschien een idee?

Maar goed, dat werkt dus alleen als je stroom bij de hand hebt ;)

Stiruam 11-12-07 19:37

Dat is denk ik dat ze blij de plaatjes van de batterij erbij hebben gezet bij hoeveel % dat plaatje moet worden weer gegeven ofniej?

Greetz, Stiruam

Maes39 06-01-08 15:51

Op de volgende link kun je een programmaatje downloaden voor je iphone waar je status van je batterij wordt weergegeven:

trejan.com - iPhone/iPod

"iPhone/iPod touch Battery Utility
Just the battery part of the HWInfo app. Displays the current capacity, serial number, voltage, status and whether it is being charged.

Known issue: Springboard will not start another app after exiting Battery for a few seconds. After that it is fine.

ARM binary (16KB) - For iPhone/iPod touch
Put the Battery.app directory into /Applications on your iPhone/iPod touch."

En het werkt goed.

Maes

TokTok1908 06-01-08 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maes39 (Bericht 36280)
Op de volgende link kun je een programmaatje downloaden voor je iphone waar je status van je batterij wordt weergegeven:

trejan.com - iPhone/iPod

"iPhone/iPod touch Battery Utility
Just the battery part of the HWInfo app. Displays the current capacity, serial number, voltage, status and whether it is being charged.

Known issue: Springboard will not start another app after exiting Battery for a few seconds. After that it is fine.

ARM binary (16KB) - For iPhone/iPod touch
Put the Battery.app directory into /Applications on your iPhone/iPod touch."

En het werkt goed.

Maes

waar kan ik Applications precies vinden??

gevonden thanks

Stiruam 06-01-08 17:36

gewoon even trejan.com - iPhone/iPod toevoegen aan installer en voila :p

Greetz, Stiruam

Edit:
Ooh je hebt em al :p

NickNL 10-01-08 10:52

misschien is dit ook nog wat voor je!!

ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more - Downloads - Marasmus' LogoBattery - UPDATED 12.12.2007

TokTok1908 10-01-08 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NickNL (Bericht 38495)

vind ik niet zo mooi...

een hele tijd geleden had hier iemand een applicatie die de batterij veranderde in een joint...:D
heeft iemand die toevallig nog??

gevonden...

NickNL 10-01-08 11:46

hij is niet mooi, maar als je de exacte status wilt weten is dit wel super handig!!

EasyI 04-02-08 16:08

Ze zullen er wel iets voor schrijven als de vraag groot genoeg is :) voorlopig ben ik blij met het metertje rechts boven :)

ArB 04-02-08 16:38

Als je advanced preferences installeerd, dan kun je ipv het groene batterij'tje ook een percentage laten zien. Ook de Wi-Fi sterkte kun je zo aanpassen.

KDR 04-02-08 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TokTok1908 (Bericht 38500)
vind ik niet zo mooi...

een hele tijd geleden had hier iemand een applicatie die de batterij veranderde in een joint...:D
heeft iemand die toevallig nog??

gevonden...

wil je het ook even met ons meedelen? :-D

KDR 04-02-08 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 55570)
Als je advanced preferences installeerd, dan kun je ipv het groene batterij'tje ook een percentage laten zien. Ook de Wi-Fi sterkte kun je zo aanpassen.


Is dat deze onder System?
Want deze geeft een error en is niet te downloaden of te installeren.

Sphinkx 21-02-08 16:00

Advanced preferences werkt niet onder 1.1.3 volgens mij. Hopelijk komt die er snel want vind een heel handige tool! Je zag er naast % voor batterij ook de sterkte van het wireless netwerk.

Dus nog even wachten dus...

pclahsen 22-02-08 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sphinkx (Bericht 68991)
Advanced preferences werkt niet onder 1.1.3 volgens mij. Hopelijk komt die er snel want vind een heel handige tool! Je zag er naast % voor batterij ook de sterkte van het wireless netwerk.

Dus nog even wachten dus...

Hij werkt op zich wel, leuk om bv. 67% batterij indicatie te zien. Aan het Wi-Fi-getal heb je niet zoveel, ook al is het iets minder signaal, dan blijf ik toch zitten waar ik zit. Het is wel schrikken om batterijniveau ineens 10 punten omlaag te zien gaan na een lang telefoontje. Had wel probleem dat na installeren van andere programma's/gebruiken van installer het uiteindelijk gewoon weer een normaal battery tekentje werd:(
Dus inderdaad nog even wachten...

paljasken 24-01-09 11:48

Deze app doet dat nu ook http://itunes.apple.com/WebObjects/M...294768681&mt=8

bako 24-01-09 13:38

je kan ook via bossprefs enable numeric battery doen dan zie je ok hoeveel procent batterij je heb + je kan schwitchen door op je batterij te drukken

sybian 05-07-09 00:05

iTunes Store is een gratis batterij-percentage app - doch slechts voor OS 3.0 en nieuwer... OS>3.0 gratis batterij-status tool lijkt onvindbaar...

Guest-20161107182859 05-07-09 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sybian (Bericht 318332)
iTunes Store is een gratis batterij-percentage app - doch slechts voor OS 3.0 en nieuwer... OS>3.0 gratis batterij-status tool lijkt onvindbaar...

Tenzij je een 3GS heb, krijg je deze functie niet te zien.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.