//

Scherm oplichten bij sms

Scherm oplichten bij sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een zojuist iBlacklist geinstalleerd omdat ik geen popups meer wil met daarin een gedeelte van de tekst en de naam van de afzender. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-09, 15:41
mcbbvb mcbbvb is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard Scherm oplichten bij sms

ik heb een zojuist iBlacklist geinstalleerd omdat ik geen popups meer wil met daarin een gedeelte van de tekst en de naam van de afzender. ik heb multibar lock screen geinstalleerd in combinatie met lock screen info om nu klein in beeld te krijgen dat ik een nieuwe sms heb ontvangen. alleen elke keer als ik nu een sms krijg licht mijn scherm niet meer op maar blijft het uit. ik zou wel graag willen dat mijn scherm oplicht zodat ik zie dat ik een smsje heb ontvangen (ik hoor namelijk het geluid niet altijd). als iemand weet hoe ik dit kan activeren (met een app of via ssh) dan hoor ik het graag!

Laatst gewijzigd door mcbbvb; 12-06-09 om 15:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-09, 17:33
stantheman stantheman is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

3.0(GM) installeren?
  #3  
Oud 12-06-09, 18:02
mcbbvb mcbbvb is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stantheman Bekijk bericht
3.0(GM) installeren?
bedankt voor het meedenken. maar betekent je vraagteken zo van misschien helpt dat of weet je dat dat helpt? ik wacht sowieso liever totdat 3.0 officieel uit is.
  #4  
Oud 12-06-09, 18:05
stantheman stantheman is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

er is in 3.0 een optie om het weergeven van een nieuw bericht in je lock-screen uit te schakelen (optie 'toon voorvertoning'), je kunt ook inschakelen of hij 1x moet melden, of 3x ('herhaal melding')
  #5  
Oud 12-06-09, 18:08
mcbbvb mcbbvb is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stantheman Bekijk bericht
er is in 3.0 een optie om het weergeven van een nieuw bericht in je lock-screen uit te schakelen (optie 'toon voorvertoning'), je kunt ook inschakelen of hij 1x moet melden, of 3x ('herhaal melding')
oke dat is mooi om te horen. dan wacht ik nog een weekje en dan heb ik wat ik nodig heb. bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone blijft oplichten Daniiel iPhone algemeen 2 06-12-10 09:56
Oplichten van scherm tijdens afspelen van muziek op FW3.0 lyndon Muziek, foto & video 1 24-06-09 16:19
sms applicatie blank scherm gmlens Jailbreak apps en thema's 1 23-03-08 21:45
Scherm oplichten bij SMS/Mail etc CasperBTU Jailbreak apps en thema's 1 06-03-08 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:07.