gpsPhone niet meer gratis? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Een tijdje geleden had ik op men ipod touch de gpsPhone app geinstalleerd. Nu wil ik dit ook op de ipod van men broertje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gpsPhone niet meer gratis?
Hi,
Een tijdje geleden had ik op men ipod touch de gpsPhone app geinstalleerd. Nu wil ik dit ook op de ipod van men broertje te doen en blijkt dat dit opeens niet meer gaat. Hoe komt dit? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
deze is inderdaad betalent en dit komt zeker omdat ze zien dat er veel geld met app store kan verdient worden en dat ze het zelefde proberen te doen met cydia ^^
|
|
|||
|
|||
heeft iemand niet een download van de oude (gratis) gpsphone?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gpSphone werkt niet | SeFix | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-05-11 09:22 |
Apps terugzetten, die ooit gratis waren en nu niet meer | NoWayOut | iPhone Apps | 4 | 06-03-11 00:00 |
Xcode niet meer gratis? Heb ik iets gemist? | icepick | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 25-06-10 10:45 |
Lost and stolen niet meer gratis!!!! | onny0808 | Odido (T-Mobile) | 2 | 18-10-09 08:05 |
gpsphone ziet mijn gba roms niet? | mkrve | Jailbreak apps en thema's | 14 | 20-07-09 22:18 |
|
|