iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   HELP!! Iphone Gecrashed?!?! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35491-help-iphone-gecrashed.html)

jdevos 13-06-09 21:12

HELP!! Iphone Gecrashed?!?!
 
Hoi,

Ik heb een (mega) probleem, heb vandaag Quickpwn voor os 3.0 beta 5 gedownload + os 3.0 beta 5.
Quickpwn opgestart en alle handelingen voor het jailbreaken uitgevoerd zoals in het programma omschreven worden, na installatie gaf quickpwn aan dat de iphone ging rebooten, en daarna was het afgelopen.

De Iphone start inderdaad opnieuw op, maar na een aantal seconden krijg ik een blauw scherm "blue screen of death"

In het scherm staat de volgende tekst:
--------------------------------------------------------------
Windows crashed again. I am the Blue Screen of Death. No one
hears your screams.

* Press any key to terminate the application.
* Press CTRL + ALT + DEL again to restart your computer. You will
loss any unsaved data in all applications.

Press any key to continue
-----------------------------------------------------------------

Na ongeveer 1 minuut valt mn iphone uit en als ik de power knop indruk begint het weer van voor af aan.

Als ik mn iphone middels usb kabel aansluit en itunes opstart dan herkend itunes wel de iphone, maar kan hem niet herstellen!

Iemand enig idee wat ik kan doen???
Naar Apple opsturen ter reparatie, zal ook niet gaan denk ik, neem aan dat dit niet onder de garantie valt?

Ik hoop dat iemand van jullie weet wat ik kan/moet doen om mn iphone terug in orde te krijgen.

ALVAST BEDANKT VOOR JULLIE HULP!
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

ramzes 13-06-09 21:16

heb je al geprobeert om zelf een frimware te downloaden en dan te restoren ?

jdevos 13-06-09 21:20

kan dat dan ook zonder itunes??

ramzes 13-06-09 21:25

ja door shift+op restore te drukken in itunes
maar je moet dan wel je frimware selecteren en dan ga u iphone zich herstellen :) succes

pieterwillems 14-06-09 09:50

Het zou wel kunnen dat je hem eerst in dfu mode moet zetten, als je pc je iphone niet meer herkent toch, maar hierover vind je genoeg op het forum. ( wel een raar probleem, hier had ik nog nooit van gehoord)

OiP 14-06-09 10:36

DFU zetten en herstellen

pieterwillems 14-06-09 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 295747)
DFU zetten en herstellen

Dat zeg ik ook net;) zie post hierboven;)

libia 14-06-09 11:33

Je hebt een neppe quickpwn gedownload, niet heel slim ;)

ramzes 14-06-09 12:49

laat ons weten als het in orde komt ;) want het is echt een buitengewoon probleem ...

jdevos 14-06-09 13:47

Heb het gedaan zoals Ramzes mij vertelde, shift + restore itunes vroeg om het firmware bestand de eerste firmware die ik had staan op mn pc keurde hij af, niet de juiste versie zei hij?! Was de orginele 2.2.1. versie (oeps slik shit, :(:confused: ging het door mn hoofd), daarna een andere firmware versie die ik ook op mn pc had staan gekozen, toe deed hij het wel :) pfff wat een opluchting, nog geen half uur later was alles weer in orde en alles stond er weer op!!!

Iedereen bedankt voor de reacties!!

:):p:):p:):p:):p:):p:):p:):p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:38.