iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Sms probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35529-sms-probleem.html)

OiP 14-06-09 16:19

Sms probleem
 
Heb volgend vervelend probleem.

Als ik een sms wil versturen, laadt de balk tot ongeveer 80%, daarna valt hij gewoon stil voor de volgende 2min. Dan even sms app heropenen geeft hij een foutmelding: sms kan niet worden verstuurd. Getest op verschillende personen, het rare is dat zij wel degelijk de sms ontvangen, alleen komt deze niet op de iphone te staan. Harde reset al geprobeerd maar tevergeefs. Iemand een oplossing?

nikolas 14-06-09 16:52

Ik wou net het zelfde topic openen se.

Ben ik blij dat ik dit niet alleen heb...

Bij mij dus identiek hetzelfde probleem. Heeft het misschien iets te maken met de operator? Zit jij ook bij mobistar?
Bij mij krijgt iedereen mijn smsen die ik bestuur 5 keer aan.
Als ze naar mij een sms versturen krijgen ze een melding dat het niet kan verzonden worden. Toch krijg ik ze wel aan.

Heb je ook 3.0? Ik heb geprobeerd om te downgraden naar 2.2.1, maar dat lukte niet.

OiP 14-06-09 17:07

Mobistar ja! Bij mij krijgen ze elke sms 3-5 keer :p. Netwerkinstellingen al gereset maar mocht niet baten... Zou het verholpen zijn met de updaten naar 3.0 GM?

Gill 14-06-09 17:20

het lig aan mobistar hoor,
ik heb zelf een iphone 3G 8gig en de zwarte versie 2.2.1
en mijn moeder heeft een gewone nokia en ze kan ook niets meer verzenden,dus zou ik niet updaten naar 3.0 GM

nikolas 14-06-09 17:20

Ahnee, want ik heb al 3.0 en ik heb dit probleem ook.
Zijn er hier mensen op het forum die mobistar hebben en GEEN last hebben van dit probleem?
Of zijn er nog anderen die er WEL last van hebben?

nikolas 14-06-09 18:01

Hebben jullie toevallig ook een e-mail adres dat werkt met Push (exchange of mobile me)?

Ik krijg sinds enkele weken niets meer aan via push...
Heeft misschien ook met mobistar te maken.

mystical 14-06-09 19:14

ik heb ook mobistar en mensen krijgen mijn smsen nu 3keer na elkaar... :P

macfreaker 14-06-09 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nikolas (Bericht 296041)
Hebben jullie toevallig ook een e-mail adres dat werkt met Push (exchange of mobile me)?
Ik krijg sinds enkele weken niets meer aan via push...
Heeft misschien ook met mobistar te maken.

Dit kan niets te maken hebben met mobistar ! Wat het wel kan zijn is dat je internet niet meer werkt en dan kan het wel van mobistar komen. Bij mij komen mails vrijwel direct aan op mijn iphone.

mystical 14-06-09 19:26

Pushmail van mobileme werkt gewoon ook. Enkel probleem met de smsen hier.

nikolas 14-06-09 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 296088)
Dit kan niets te maken hebben met mobistar ! Wat het wel kan zijn is dat je internet niet meer werkt en dan kan het wel van mobistar komen. Bij mij komen mails vrijwel direct aan op mijn iphone.

Internet werkt perfect hier, zowel via Wi-Fi als 3G.
Maar ik ontvang dus niets via push.

Dit is al enkele weken zo. Was al zo bij 2.2.1, heb een restore gedaan, dan nog steeds. Nu bij 3.0... ook nog steeds.

OiP 14-06-09 20:00

Was dus wel degelijk mobistar. Iedereen die mobistar is heeft dit probleem gehad. Is nu opgelost!

ramzes 15-06-09 13:53

ik heb mobistar en alles werkt prima:)

OiP 15-06-09 16:28

Nu wel, gisteren niet :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:45.