iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   [Klacht] Iphone 3G en 3Gs (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35558-klacht-iphone-3g-3gs.html)

Dreissen 14-06-09 20:01

[Klacht] Iphone 3G en 3Gs
 
Leuk dat Apple elk jaar een nieuwe iphone uitbrengt totaal geen probleem mee maar ik doe het nog wel even met mijn 3G maar nu ik weet dat we toch geen video krijgen word ik toch wel een beedje boos...

Waarom zou de iphone 3G geen video functie krijgen?
Hij kan het makelijk aan en de camara is er ook geschik voor dat is bewezen met meerdere jailbreak video apps.

Ik hoop echt dat er een mogelijkheid is om de video functie alsnog te activeren.

Wat vinden jullie hiervan?

Lucas Vollebergh 14-06-09 20:14

De Iphone 3G kan Zeker filmen... Volgens mij hebben ze die functie niet toegepast op de oude iphone zodat we dan de Nieuwe zouden kopen...

Mvg,

L.V.

Dreissen 14-06-09 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucas Vollebergh (Bericht 296125)
De Iphone 3G kan Zeker filmen... Volgens mij hebben ze die functie niet toegepast op de oude iphone omdat we dan de Nieuwe zouden kopen...

Mvg,L.V.

Te triest voor woorden zeker?
Ik vind het en schande!
Apple denkt nu niet meer aan de 3G/2G gebruikers!

xynta 14-06-09 20:44

Zelfde geld trouwens voor voice control, dit is ook mogelijk op de 3G. Dit zijn extra functies die je moet overtuigen om een 3G S aan te schaffen. Maar ik vermoed dat we een paar weken naar 3.0 een jail brake mogelijkheid krijgen om deze software alsnog in te schakelen.

TheIndo 14-06-09 22:07

Ik denk dat de kwaliteit van de camera en voice control niet voldoet aan de eisen van Apple en dat het toch beter werkt met de nieuwe processor en extra werkgeheugen van de 3G S. Ze doen het echt niet om te pesten! Kijk eens naar Nokia hoeveel series krijgen na ruim 1/2 tot 1 jaar niet opeens een versie met een i erachter?

spysical 14-06-09 22:08

Waarschijnlijk is het iid wat al werd gezegt iets wat ej moet overtuigen om de 3GS te kopen... Jailbreak zal waarschijnlijk al 1 dag na de release al getest worden en dan staat ie de 2de dag erna al overal online...

SneakerStyle 14-06-09 23:33

Wat ik vind? Ik vind dat je niet moet klagen..! Wat een gezeik zeg (en kom nou niet aan dat ik niet hoef te reageren) je hebt een telefoon die super goed functioneert en je hebt dat ding zelf aangeschaft met de kennis dat er o.a. geen video-camera op zit.


Citaat:

nu ik weet dat we toch geen Video krijgen word ik toch wel een beedje boos...
Wat denk je nou zelf? Apple gaat jou vertellen; "Nou beste koper, je kunt video support op je iPhone over een jaar verwachten." Dat zeggen ze niet, dus moet je dat ook niet verwachten.

Ik zou zeggen koop lekker een knaak-Samsung telefoon waar je voor minder geld een hele "goede" (kuch) video camera op krijgt met een knaken touchscreen..

Er zijn zoveel van dit soort topics, mensen die klagen en die klagen.. Je koopt de iPhone zelf. Verwacht niet meer dan hetgeen wat je koopt, komen er meer functies alleen maar mooi meegenomen.

Stelletje jankerds.. Overal een topic voor openen..

iScorpio 14-06-09 23:36

Zullen we nu weer lief zijn voor elkaar ;)

Runaque 15-06-09 00:07

Video opnemen zal wel beschikbaar worden op de 3G, maar verwacht het maar eerst bij de volgende update na de 3.0, eerst zien dat men de 3G S deftig verdeeld krijgt zodat de 3G geen comcurentie meer is voor het nieuwe model.

Raxious 15-06-09 18:19

ach volgens mij gaat de 3GS best falen

apotheosis 15-06-09 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raxious (Bericht 296556)
ach volgens mij gaat de 3GS best falen

Vergeet dat maar,die gaat heel goed over de toonbank gaan tenzij ze deze te duur verkopen(los).
Ik betaal geen 1000 euro voor ne gsm/iphone zenne.

Raxious 15-06-09 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 296628)
Vergeet dat maar,die gaat heel goed over de toonbank gaan tenzij ze deze te duur verkopen(los).
Ik betaal geen 1000 euro voor ne gsm/iphone zenne.

noujah, ik denk eerder dat het gaat falen omdat het geen grote veranderingen met zich mee brengt

Guest 15-06-09 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle (Bericht 296223)
Wat ik vind? Ik vind dat je niet moet klagen..! Wat een gezeik zeg (en kom nou niet aan dat ik niet hoef te reageren) je hebt een telefoon die super goed functioneert en je hebt dat ding zelf aangeschaft met de kennis dat er o.a. geen video-camera op zit.




Wat denk je nou zelf? Apple gaat jou vertellen; "Nou beste koper, je kunt video support op je iPhone over een jaar verwachten." Dat zeggen ze niet, dus moet je dat ook niet verwachten.

Ik zou zeggen koop lekker een knaak-Samsung telefoon waar je voor minder geld een hele "goede" (kuch) video camera op krijgt met een knaken touchscreen..

Er zijn zoveel van dit soort topics, mensen die klagen en die klagen.. Je koopt de iPhone zelf. Verwacht niet meer dan hetgeen wat je koopt, komen er meer functies alleen maar mooi meegenomen.

Stelletje jankerds.. Overal een topic voor openen..

Two minds, same thoughts!

Xinchou 15-06-09 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle (Bericht 296223)
Wat ik vind? Ik vind dat je niet moet klagen..! Wat een gezeik zeg (en kom nou niet aan dat ik niet hoef te reageren) je hebt een telefoon die super goed functioneert en je hebt dat ding zelf aangeschaft met de kennis dat er o.a. geen video-camera op zit.




Wat denk je nou zelf? Apple gaat jou vertellen; "Nou beste koper, je kunt video support op je iPhone over een jaar verwachten." Dat zeggen ze niet, dus moet je dat ook niet verwachten.

Ik zou zeggen koop lekker een knaak-Samsung telefoon waar je voor minder geld een hele "goede" (kuch) video camera op krijgt met een knaken touchscreen..

Er zijn zoveel van dit soort topics, mensen die klagen en die klagen.. Je koopt de iPhone zelf. Verwacht niet meer dan hetgeen wat je koopt, komen er meer functies alleen maar mooi meegenomen.

Stelletje jankerds.. Overal een topic voor openen..

Ik sluit me deels bij je aan maar je kan uiteindelijk niet ontkennen dat je het jammer vindt dat je dus de 3G koopt en vervolgens een 3GS tevoorschijn komt die een stukje beter is... :D

Denk trouwens ook wel dat de 3GS gaat falen, omdat ie te duur wordt EN omdat er niet veel verandert...

Chrisl 15-06-09 20:47

Ik ben ook van mening dat je niet moet zeuren...

Je had kunnen weten dat er dit jaar weer een nieuwe uit zou komen....

Gilliam 15-06-09 21:24

?Apple kan zich een saaie iPhone-update veroorloven? > Nieuws > iPhoneclub.nl

apotheosis 15-06-09 21:41

Ik merk nochthans zeer vele mensen de nieuwe willen hebben omwille van de videorecording maar vooral omdat de batterij nog wat langer zou meegaan,voor dat alleen al zeg ik voor een groot stuk van ja maar zoals gezegd;ik heb geen ezel staan die geld schijt dus het zal allesins niet boven de 650 euro ofzo mogen gaan.

Thaan 15-06-09 22:23

Als je je zo genaaid voelt dat je niet kan filmen, waarom heb je dan ooit die 3G gekocht? Je wist namelijk bij de launch van de 3G al dat hij niet kon filmen, en nu ga je er een jaar na dato over huilen?

Puck84 15-06-09 22:48

Ik dacht eigenlijk dat er volledig geen nieuwe ging komen en zo ver zat ik er eigenlijk niet naast vind ik :p

Juist dat digitaal kompas erin geramd omdat de googlephones dat hebben en dan nog wat hardware vlug vlug upgedate om het toch maar een nieuw model te kunnen noemen :)

Ze hadden hem beter iPhone 3G mark 2 genoemd, dat was iets meer to the point geweest.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 296692)
Als je je zo genaaid voelt dat je niet kan filmen, waarom heb je dan ooit die 3G gekocht? Je wist namelijk bij de launch van de 3G al dat hij niet kon filmen, en nu ga je er een jaar na dato over huilen?

Je moet mss eens beter leren lezen en nadenken

1) iedereen wist toen ze de 3G kochten dat ze gingen kunnen filmen als ze een jailbreakje deden.

2) mensen klagen gewoon dat Apple een aantal softwarematige mogelijkheden afgeblokt heeft op 3G maar wel toestaat o p de 3Gs... Er is een verschil.

Thaan 16-06-09 02:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 (Bericht 296703)

Je moet mss eens beter leren lezen en nadenken

1) iedereen wist toen ze de 3G kochten dat ze gingen kunnen filmen als ze een jailbreakje deden.

2) mensen klagen gewoon dat Apple een aantal softwarematige mogelijkheden afgeblokt heeft op 3G maar wel toestaat o p de 3Gs... Er is een verschil.

Jij moet misschien leren lezen en redeneren, ik heb het niet over Cycorder en overige jailbreaksoftware, maar over het feit dat hij standaar niet kon filmen bij aankoop. Waarom is de TS nu dan verontwaardigd als daar niks in veranderd is?

Want dat is de issue, niet het feit dat zijn probleem opgelost is met Cycorder. Hij maakt er een issue van dat Apple hem de mogelijkheid niet geeft om te filmen.
Ik snap echter niet waarom dat nu opeens een issue is; hij wist het namelijk ten tijde van aankoop, en zijn probleem is op te lossen dmv Cycorder.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:53.