//

[Klacht] Iphone 3G en 3Gs

[Klacht] Iphone 3G en 3Gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Leuk dat Apple elk jaar een nieuwe iphone uitbrengt totaal geen probleem mee maar ik doe het nog wel even met mijn 3G maar nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-06-09, 21:01
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard [Klacht] Iphone 3G en 3Gs

Leuk dat Apple elk jaar een nieuwe iphone uitbrengt totaal geen probleem mee maar ik doe het nog wel even met mijn 3G maar nu ik weet dat we toch geen video krijgen word ik toch wel een beedje boos...

Waarom zou de iphone 3G geen video functie krijgen?
Hij kan het makelijk aan en de camara is er ook geschik voor dat is bewezen met meerdere jailbreak video apps.

Ik hoop echt dat er een mogelijkheid is om de video functie alsnog te activeren.

Wat vinden jullie hiervan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-09, 21:14
Lucas Vollebergh Lucas Vollebergh is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

De Iphone 3G kan Zeker filmen... Volgens mij hebben ze die functie niet toegepast op de oude iphone zodat we dan de Nieuwe zouden kopen...

Mvg,

L.V.

Laatst gewijzigd door Lucas Vollebergh; 15-06-09 om 08:19.
  #3  
Oud 14-06-09, 21:42
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucas Vollebergh Bekijk bericht
De Iphone 3G kan Zeker filmen... Volgens mij hebben ze die functie niet toegepast op de oude iphone omdat we dan de Nieuwe zouden kopen...

Mvg,L.V.
Te triest voor woorden zeker?
Ik vind het en schande!
Apple denkt nu niet meer aan de 3G/2G gebruikers!
  #4  
Oud 14-06-09, 21:44
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Zelfde geld trouwens voor voice control, dit is ook mogelijk op de 3G. Dit zijn extra functies die je moet overtuigen om een 3G S aan te schaffen. Maar ik vermoed dat we een paar weken naar 3.0 een jail brake mogelijkheid krijgen om deze software alsnog in te schakelen.
  #5  
Oud 14-06-09, 23:07
TheIndo TheIndo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 50
Standaard

Ik denk dat de kwaliteit van de camera en voice control niet voldoet aan de eisen van Apple en dat het toch beter werkt met de nieuwe processor en extra werkgeheugen van de 3G S. Ze doen het echt niet om te pesten! Kijk eens naar Nokia hoeveel series krijgen na ruim 1/2 tot 1 jaar niet opeens een versie met een i erachter?
  #6  
Oud 14-06-09, 23:08
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Waarschijnlijk is het iid wat al werd gezegt iets wat ej moet overtuigen om de 3GS te kopen... Jailbreak zal waarschijnlijk al 1 dag na de release al getest worden en dan staat ie de 2de dag erna al overal online...
  #7  
Oud 15-06-09, 00:33
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Wat ik vind? Ik vind dat je niet moet klagen..! Wat een gezeik zeg (en kom nou niet aan dat ik niet hoef te reageren) je hebt een telefoon die super goed functioneert en je hebt dat ding zelf aangeschaft met de kennis dat er o.a. geen video-camera op zit.


Citaat:
nu ik weet dat we toch geen Video krijgen word ik toch wel een beedje boos...
Wat denk je nou zelf? Apple gaat jou vertellen; "Nou beste koper, je kunt video support op je iPhone over een jaar verwachten." Dat zeggen ze niet, dus moet je dat ook niet verwachten.

Ik zou zeggen koop lekker een knaak-Samsung telefoon waar je voor minder geld een hele "goede" (kuch) video camera op krijgt met een knaken touchscreen..

Er zijn zoveel van dit soort topics, mensen die klagen en die klagen.. Je koopt de iPhone zelf. Verwacht niet meer dan hetgeen wat je koopt, komen er meer functies alleen maar mooi meegenomen.

Stelletje jankerds.. Overal een topic voor openen..
  #8  
Oud 15-06-09, 00:36
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Zullen we nu weer lief zijn voor elkaar
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #9  
Oud 15-06-09, 01:07
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Video opnemen zal wel beschikbaar worden op de 3G, maar verwacht het maar eerst bij de volgende update na de 3.0, eerst zien dat men de 3G S deftig verdeeld krijgt zodat de 3G geen comcurentie meer is voor het nieuwe model.
  #10  
Oud 15-06-09, 19:19
Raxious Raxious is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 32
Standaard

ach volgens mij gaat de 3GS best falen
  #11  
Oud 15-06-09, 21:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raxious Bekijk bericht
ach volgens mij gaat de 3GS best falen
Vergeet dat maar,die gaat heel goed over de toonbank gaan tenzij ze deze te duur verkopen(los).
Ik betaal geen 1000 euro voor ne gsm/iphone zenne.
  #12  
Oud 15-06-09, 21:10
Raxious Raxious is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Vergeet dat maar,die gaat heel goed over de toonbank gaan tenzij ze deze te duur verkopen(los).
Ik betaal geen 1000 euro voor ne gsm/iphone zenne.
noujah, ik denk eerder dat het gaat falen omdat het geen grote veranderingen met zich mee brengt
  #13  
Oud 15-06-09, 21:25
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Wat ik vind? Ik vind dat je niet moet klagen..! Wat een gezeik zeg (en kom nou niet aan dat ik niet hoef te reageren) je hebt een telefoon die super goed functioneert en je hebt dat ding zelf aangeschaft met de kennis dat er o.a. geen video-camera op zit.




Wat denk je nou zelf? Apple gaat jou vertellen; "Nou beste koper, je kunt video support op je iPhone over een jaar verwachten." Dat zeggen ze niet, dus moet je dat ook niet verwachten.

Ik zou zeggen koop lekker een knaak-Samsung telefoon waar je voor minder geld een hele "goede" (kuch) video camera op krijgt met een knaken touchscreen..

Er zijn zoveel van dit soort topics, mensen die klagen en die klagen.. Je koopt de iPhone zelf. Verwacht niet meer dan hetgeen wat je koopt, komen er meer functies alleen maar mooi meegenomen.

Stelletje jankerds.. Overal een topic voor openen..
Two minds, same thoughts!
  #14  
Oud 15-06-09, 21:42
Xinchou's schermafbeelding
Xinchou Xinchou is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Wat ik vind? Ik vind dat je niet moet klagen..! Wat een gezeik zeg (en kom nou niet aan dat ik niet hoef te reageren) je hebt een telefoon die super goed functioneert en je hebt dat ding zelf aangeschaft met de kennis dat er o.a. geen video-camera op zit.




Wat denk je nou zelf? Apple gaat jou vertellen; "Nou beste koper, je kunt video support op je iPhone over een jaar verwachten." Dat zeggen ze niet, dus moet je dat ook niet verwachten.

Ik zou zeggen koop lekker een knaak-Samsung telefoon waar je voor minder geld een hele "goede" (kuch) video camera op krijgt met een knaken touchscreen..

Er zijn zoveel van dit soort topics, mensen die klagen en die klagen.. Je koopt de iPhone zelf. Verwacht niet meer dan hetgeen wat je koopt, komen er meer functies alleen maar mooi meegenomen.

Stelletje jankerds.. Overal een topic voor openen..
Ik sluit me deels bij je aan maar je kan uiteindelijk niet ontkennen dat je het jammer vindt dat je dus de 3G koopt en vervolgens een 3GS tevoorschijn komt die een stukje beter is...

Denk trouwens ook wel dat de 3GS gaat falen, omdat ie te duur wordt EN omdat er niet veel verandert...
  #15  
Oud 15-06-09, 21:47
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ik ben ook van mening dat je niet moet zeuren...

Je had kunnen weten dat er dit jaar weer een nieuwe uit zou komen....
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #16  
Oud 15-06-09, 22:24
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

?Apple kan zich een saaie iPhone-update veroorloven? > Nieuws > iPhoneclub.nl
  #17  
Oud 15-06-09, 22:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik merk nochthans zeer vele mensen de nieuwe willen hebben omwille van de videorecording maar vooral omdat de batterij nog wat langer zou meegaan,voor dat alleen al zeg ik voor een groot stuk van ja maar zoals gezegd;ik heb geen ezel staan die geld schijt dus het zal allesins niet boven de 650 euro ofzo mogen gaan.
  #18  
Oud 15-06-09, 23:23
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Als je je zo genaaid voelt dat je niet kan filmen, waarom heb je dan ooit die 3G gekocht? Je wist namelijk bij de launch van de 3G al dat hij niet kon filmen, en nu ga je er een jaar na dato over huilen?
  #19  
Oud 15-06-09, 23:48
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Ik dacht eigenlijk dat er volledig geen nieuwe ging komen en zo ver zat ik er eigenlijk niet naast vind ik

Juist dat digitaal kompas erin geramd omdat de googlephones dat hebben en dan nog wat hardware vlug vlug upgedate om het toch maar een nieuw model te kunnen noemen

Ze hadden hem beter iPhone 3G mark 2 genoemd, dat was iets meer to the point geweest.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaan Bekijk bericht
Als je je zo genaaid voelt dat je niet kan filmen, waarom heb je dan ooit die 3G gekocht? Je wist namelijk bij de launch van de 3G al dat hij niet kon filmen, en nu ga je er een jaar na dato over huilen?
Je moet mss eens beter leren lezen en nadenken

1) iedereen wist toen ze de 3G kochten dat ze gingen kunnen filmen als ze een jailbreakje deden.

2) mensen klagen gewoon dat Apple een aantal softwarematige mogelijkheden afgeblokt heeft op 3G maar wel toestaat o p de 3Gs... Er is een verschil.
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #20  
Oud 16-06-09, 03:36
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht

Je moet mss eens beter leren lezen en nadenken

1) iedereen wist toen ze de 3G kochten dat ze gingen kunnen filmen als ze een jailbreakje deden.

2) mensen klagen gewoon dat Apple een aantal softwarematige mogelijkheden afgeblokt heeft op 3G maar wel toestaat o p de 3Gs... Er is een verschil.
Jij moet misschien leren lezen en redeneren, ik heb het niet over Cycorder en overige jailbreaksoftware, maar over het feit dat hij standaar niet kon filmen bij aankoop. Waarom is de TS nu dan verontwaardigd als daar niks in veranderd is?

Want dat is de issue, niet het feit dat zijn probleem opgelost is met Cycorder. Hij maakt er een issue van dat Apple hem de mogelijkheid niet geeft om te filmen.
Ik snap echter niet waarom dat nu opeens een issue is; hij wist het namelijk ten tijde van aankoop, en zijn probleem is op te lossen dmv Cycorder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.