//

iphone how to stroomdiagram

iphone how to stroomdiagram discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ... er worden heel veel vragen gesteld en er wordt veel gezocht op het unlocken jailbreaken en dan weer een verschillende baseband en dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-09, 20:31
myplace myplace is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 99
Standaard iphone how to stroomdiagram

Hoi ... er worden heel veel vragen gesteld en er wordt veel gezocht op het unlocken jailbreaken en dan weer een verschillende baseband en dan weer een 2g of een 3g ..

Zou het niet overzichtelijker zijn als iemand die kennis van dit alles heeft een stroomdiagram kan maken waarin je je eigen ding kunt volgen
B.v een 2g met een bepaalde baseband of firmware en waarmee je kunt jailbreaken of unlocken , software gezien.
En zo ook met de 3g en als het zover is de 3g s

Misschien dat het voor vele een stuk duidelijker wordt

Ik hoor het wel ... al iemand deze mening deelt...

alvast bedankt
__________________
Iphone : 4S | Huidige versie : 5.1.1
Iphone : 3gs | Origineel : iPhone OTB 3.0 T-Mobile | Huidige versie : 5.0.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-09, 01:18
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myplace Bekijk bericht
Hoi ... er worden heel veel vragen gesteld en er wordt veel gezocht op het unlocken jailbreaken en dan weer een verschillende baseband en dan weer een 2g of een 3g ..

Zou het niet overzichtelijker zijn als iemand die kennis van dit alles heeft een stroomdiagram kan maken waarin je je eigen ding kunt volgen
B.v een 2g met een bepaalde baseband of firmware en waarmee je kunt jailbreaken of unlocken , software gezien.
En zo ook met de 3g en als het zover is de 3g s

Misschien dat het voor vele een stuk duidelijker wordt

Ik hoor het wel ... al iemand deze mening deelt...

alvast bedankt
ik deel deze mening half, het idee is zeker er goed en vooral ook voor nieuwe leden, alleen daar komt de maar, de zoekfunctie werkt ook erg naar behoren en biedt in zeker 90 % van de gevallen de juiste oplossing aan.

Ik begrijp ook wel dat het soms onoverzichtelijk wordt als er gebruikers met een 1e en 2e gen iphone in een topic door elkaar reageren, maar daar hebben we natuurlijk weer de mod's die dagelijks meer dan goed werk leveren!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #3  
Oud 20-06-09, 15:08
myplace myplace is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 99
Standaard

oke bedankt .. maar nu met dat 3.0 .... je hebt weer verschillende programmatje om te unlocken en jailbreaken ... kan iemand hier geen stroom diagrammetje van maken .....

Ik denk dat een plaatje wonderen doet bij veel mensen ... gewoon pijltjes volgen en klaar ...

Ik zie veel antwoorden weer herhaaldelijk terug komen ... dan hebben de mod's ook weer een beetje lucht...

bedankt
  #4  
Oud 21-06-09, 21:14
Mackjenzie's schermafbeelding
Mackjenzie Mackjenzie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 178
Standaard

Ik denk dat deze link je wel kan helpen:
iClarified - iPhone - How to Select an iPhone Unlock/Jailbreak Tutorial
Edit: Ze zijn het momenteel wel nog ah updaten, ...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:53.