//

Pro Assist

Pro Assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone gekocht op 6 mei en heb toen ook een verzekering afgesloten. Ondertussen heb ik ook m'n verzekeringsbewijs gekregen, alleen heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-06-09, 15:48
shopaholic's schermafbeelding
shopaholic shopaholic is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 5
Exclamation Pro Assist

Ik heb een iPhone gekocht op 6 mei en heb toen ook een verzekering afgesloten. Ondertussen heb ik ook m'n verzekeringsbewijs gekregen, alleen heb ik niet 1 maar 2 verzekeringsbewijzen gekregen. Namelijk die van mij en van iemand anders die ik niet ken. Ik heb Pro Assist gebeld om ze dit te vertellen, het leek me namelijk niet erg fijn voor die andere persoon om z'n verzekeringsbewijs niet te krijgen. Na m'n verhaal te hebben gedaan word ik doorverbonden en krijg ik een andere medewerker aan de lijn die het "wel een beetje slordig" noemt en me vraagt of ik het dan terug wil sturen zodat zij het opnieuw kunnen versturen of dat ik het maar weggooi en dat zij een nieuwe opsturen. Ik heb toen maar gezegd dat ze het laatste wel mogen doen.
Maar eerlijk gezegd heb ik er niet veel vertrouwen in, vandaar dat ik dan ook post op het forum. Ik heb namelijk ook geprobeerd om een telefoonnummer te achterhalen met de gegevens die op de brief staan maar ik kon niks vinden. Is er iemand uit Rotterdam die een nieuwe Iphone heeft met verzekering, maar geen verzekeringsbewijs heeft ontvangen? Dan wil ik hem wel opsturen.

Het gaat om een iPhone 3G, 16 GB.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring Pro-assist mcman iPhone algemeen 1647 17-11-14 08:12
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Iphone naar Pro-assist wim-burgh iPhone algemeen 2 11-03-10 15:40
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:51.