iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35748-officiele-release-3-0-deel-ervaringen-hier.html)

JDFS 17-06-09 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kefjeuh93 (Bericht 298343)
heeft er iemand hetzelfde probleem of juist de oplossing op deze vraag ?

Had je een jailbreak plus verandering van de mobileconfigfile?

dreek 17-06-09 21:13

JAAAA eindelijk het is me gelukt.. hij is geactiveerd dus ik kan nu gaan spelen.
iedereen die ook zit te wachten: blijven proberen dus.

Rick L. 17-06-09 21:13

Net 3.0 geinstallerd, downloaden ging als een dolle, software op iphone zetten ook,
alleen liep hij me toen helemaal vast, geen beweging meer in te krijgen.
Alles geprobeert, maar geen resultaat.
Toen maar een harde reset gegeven, en in een keer had ik weer beeld en 3.0 running.
Kan alleen nog geen verbinding met itunes maken, geeft hij fout 4 aan.

ff geduld denk ik, zal wel erg druk zijn.......

Maar ziet er alsnog goed uit.

YdieresiS 17-06-09 21:14

Gewoon een massale DDoS op die server met al die activaties. De server is ook echt down, als je deze link mag geloven: http://albert-so.apple.com/.

Yoriz 17-06-09 21:14

wat is de refresh knop in itunes? (heb namelijk ook de bekende time-out melding bij update naar OS 3.0)

BigDaddy 17-06-09 21:15

Probeerde net ook de update maar hij kwam bij mij nog voor hij de daadwerkelijke update startte met de melding dat hij niet kon verbinden met de activatieserver om te controleren. Misschien dat anderen dit probleem juist na de update gekregen hebben en nu dus alleen 112 kunnen bellen omdat de (her)activatie mislukt is? Ik roep maar even wat hoor...:D:D:D

Draaz 17-06-09 21:15

rtf!
 
Heel blij: met de 3.0 leest-ie eindelijk rtf-bestanden!

kefjeuh93 17-06-09 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JDFS (Bericht 298363)
Had je een jailbreak plus verandering van de mobileconfigfile?

jailbrake had ik ja maar mobileconfigfile ken ik niet dus hebk waarschijnlijk niet veranderd. stelt dat het wel zo is moet ik hem dan als een nieuwe iphone syncen

decibel 17-06-09 21:16

M'n telefoon is nu ineens wel geactiveerd... maar de foutmelding in iTunes (-4) blijft.

Markbreda 17-06-09 21:17

hier werkt alles perfect. ziet er allemaal wel goed uit... hebben jullie ook allemaal een pagina extra voor je apps? had net na het updaten een lege pagina ertussen staan... dacht dat al mijn apps weg waren

tlpeter 17-06-09 21:17

Het is gewoon erg druk
Ook ik had de melding met de pincode
Na een aantal keer is mijn iphone gewoon geactiveerd
Gewoon blijven proberen

PeterTe 17-06-09 21:18

Activeren lukt weer!

kefjeuh93 17-06-09 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yoriz (Bericht 298378)
wat is de refresh knop in itunes? (heb namelijk ook de bekende time-out melding bij update naar OS 3.0)

klikken op itunes store in itunes en dan direct terug op iphone dan maakt hij terug verbinding voor activatie (ps geduld bij mij werkte het ook ni direct)

of anders iphone uittrekken en dan terug inpluggen

sumarcity 17-06-09 21:18

Eindelijk, iphone geactiveerd, de aanhouder wint dus:):):)

"R" 17-06-09 21:19

Modbreak:

Zoals nu wel duidelijk is, hebben de servers van ons aller Apple het wat moeilijk. Probeer -dan blijft alles wat overzichtelijk- geen posts te doen als "me too", "ik ook", "slecht geregeld", etc. etc. Hou gewoon het forum in de gaten en doe af en toe een nieuwe poging. Heb je weer nieuws; dan is het fijn als je dat even laat weten! We zullen dit draadje af en toe wat opschonen, we rekenen op je begrip hiervoor!
Thanks all


Lezz 17-06-09 21:19

Nog meer mensen 'SIM-kaart niet ondersteund' melding op een iPhone 2g? Naast de gebruikelijke time-out's?

YdieresiS 17-06-09 21:19

Yes, mijn activatie is gelukt.

Voor iedereen bij wie het niet werkt, zou ik zeggen, gewoon blijven proberen totdat je erdoor komt. Uiteindelijk werkt het. Nu lekker beneden voor de TV de nieuwe firmware ontdekken.

Quintenajax 17-06-09 21:19

vraagje,

Ik heb een Iphone 3g met T-mobile en hij is gejailbreaked.

Kan ik mijn iphone updaten en wat gebeurd er met mijn jailbrak?

Bedankt voor de moeite!

Michael 17-06-09 21:19

Update en dit wordt niet meer herhaald: Appleservers zijn zwaar overbelast aangezien er miljoenen de fw willen hebben. Logisch gevolg is dat de activatieservers ook plat liggen. Ons iPhoneClub advies heb geduld en wacht even tot de ergste drukte voorbij is! Maar SVP het niet blijven herhalen. Posts worden verwijderd

Zie dat R dit ook al verteld heeft een paar posts boven mij.

dennisj007 17-06-09 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netniet (Bericht 298261)
@dennisj007: hoe heb jij hem gedowngrade?

in de dfu mode en itunes heeft wel een update gedownload


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.