//

Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier

Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bellen is hier geen probleem .... Batterij gaat een stuk langer mee als je push uitzet .... Het icoontje is waarschijnlijk gekomen doordat je "instellingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 18-06-09, 20:40
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Bellen is hier geen probleem .... Batterij gaat een stuk langer mee als je push uitzet ....
Het icoontje is waarschijnlijk gekomen doordat je "instellingen - telefoon - TTY" hebt aangezet.
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 18-06-09, 20:54
Begie Begie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landen - Belgie
Berichten: 23
Standaard

Icoontje is inderdaad TTY, stom van mij....
Gebeld worden blijft een probleem....zit met proximus in Belgie...nog andere mensen met dit probleem?? of ligt het misschien aan de sim kaart, zou wel heel toevallig zijn, en heb alle streepjes met sterkte van signaal, dus daar kan het ook niet aan liggen...
  #503  
Oud 18-06-09, 21:08
Begie Begie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landen - Belgie
Berichten: 23
Standaard

Ben aan het bellen met klantendienst proximus....misschien dat zij kunnen helpen??
  #504  
Oud 18-06-09, 21:09
CStefaan CStefaan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 22
Standaard

Blijkbaar was het enkel de eerste Reservekopie na 3.0 die zo lang duurde bij mij. Heb hem vandaag voor een 2de en 3de keer aangesloten en gesynced, en de reservekopie gaat even vlug als bij 2.2.1

Ik hoop dat dit bij iedereen zo is.

Edit: Niet dat ik op de zaken vooruit wil lopen, maar even uit puur interesse, maar hoeveel tijd zat er ongeveer tussen (voorbeeld) Firmware 2.0 en Firmware 2.0.1?

Nu niet dat ik meteen een nieuwe update wil, (zit nog maar in de ontdekkingsfase van 3.0) maar gewoon uit pure nieuwsgierigheid

Laatst gewijzigd door CStefaan; 18-06-09 om 21:17.
  #505  
Oud 18-06-09, 21:22
hardsniffer hardsniffer is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Wie kan mij vertellen hoe ik weer terug ga naar 2.2.1 want die knip en plak3.0 is dikke troep op mijn Phone. Ow en restore en dan de backupfile 2.2.1. restoren geeft fout 20 Nu zit ik met een tel die enkel en alleen maar op 3.0 wil wat bagger werkt.
  #506  
Oud 18-06-09, 21:24
dijklarg dijklarg is offline
• iOS 3.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard iphone mail en standby werken niet bij O.S.3

Hallo,

na het updaten kom ik al snel erachter dat er twee dingen niet goed werken. Mail werkt niet, na een aantal seconden wordt ik uit mail gegooid, waarna ik weer in het beginscherm ben... (werkte voortijd perfect!)

en mijn iphone gaat niet in standby stand....

Iemand ook deze problemen gehad en belangrijker... iemand die weet hoe dit te fixen?
  #507  
Oud 18-06-09, 21:51
dijklarg dijklarg is offline
• iOS 3.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Ben erachter: Op de Iphone waren twee lege account erbij geplaatst, waardoor hij waarschijnlijk moeilijkheden ondervond. Na verwijderen van deze twee loopt hij als een trein! Tevens de standby werkt nu weer!
  #508  
Oud 18-06-09, 22:17
Exybaby Exybaby is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Hebben jullie ook als je een push notificatie krijgt en je hebt je slot aan, dat zodra je hem ontgrendelt het berichtje verdwijnt ? Ik heb nog niet 2 push notificaties tegelijk gehad, maar stel dat je dat krijgt dan kan je maar 1 van de 2 lezen ?
  #509  
Oud 18-06-09, 22:34
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Mijn batterij is na de update binnen een dag leeg, nog nooit eerder zo snel !
Push is uitgezet....
  #510  
Oud 18-06-09, 22:40
Begie Begie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landen - Belgie
Berichten: 23
Standaard

Yep hier ook batterij binnen dag leeg.....
Ben volledige restore aan het doen, want proximus klantendienst kan niet helpen....:-(
  #511  
Oud 18-06-09, 22:48
Begie Begie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landen - Belgie
Berichten: 23
Standaard

Ben iets verder.......

Als 3G ingeschakeld is kan men mij bellen zonder problemen.....
Als 3G uitgeschakeld is komt men bijna constant op mailbox terecht....

Ga morgen toch nog eens naar klantendienst Proximus bellen want dit lijkt mij helemaal niet normaal......
  #512  
Oud 18-06-09, 23:23
remmertvelthuis remmertvelthuis is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar remmertvelthuis
Standaard Dictafoon alleen m4a?

Hmm dat is dan weer jammer, dictafoon verstuurt alleen m4a. Ik gebruik bij mijn gitaarlessen vaak VR+ om memo-mp3-tjes te versturen waar ik iets voor speel. Zou leuk en handiger zijn met dictafoon, maar dan kunnen mijn WMP-klantjes er niet mee uit de voeten... Weet iemand of hier nog iets aan in te stellen is?
  #513  
Oud 18-06-09, 23:50
theet theet is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Baarn
Berichten: 10
Standaard Mindere ervaring

Ik heb geprobeerd jou aanwijzingen te volgen ( ArB z'n post ).
Was alleen het puntje: "Zorg dat je 2.2.1 hebt geinstalleerd" vergeten.
Nu zit ik al 7 uur lang te lezen hier op het forum en met 2 verschillende laptops en een pc van alles te proberen.
Al met al staat 3.0 er op maar wil niet uit Recovery modus.
Itunes geeft de melding dat de code van je lockscreen op je telefoon moet worden ingevoerd.(gaat lastig in Recovery mode).
Al met al wel heel blij dat 3.0 er op staat maar minder enthousiast over het verhelpen van de problemen om er daadwerkelijk van te genieten.

!!help!!
  #514  
Oud 19-06-09, 08:20
-dp- -dp- is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 32
Standaard

Ik heb er ook last van dat mijn batterij na een dag leeg is...
's Avonds was die nog 80% vol, en 's morgens stond ik op was die nog maar op 40% ofzo.
Echt stom terwijl alles zo staat als vóór de update (push uit, fetch uit, BT uit, 3G aan).
Watskebeurt ????
  #515  
Oud 19-06-09, 08:51
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Topics samengevoegd. Alle ervaringen met OS3.0 gelieve in dit topic. Een nieuw topic openen is niet nodig.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #516  
Oud 19-06-09, 09:15
daanski daanski is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Twente
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar daanski
Standaard

Wat mij opvalt is als ik muziek luister en ik msn via palringo dan hoor ik in de muziek een hiccup en ook bij de invoer van letters zie ik dat.
  #517  
Oud 19-06-09, 10:56
w.d's schermafbeelding
w.d w.d is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Ik heb deze thread even snel doorgeneust, en wellicht heeft iemand anders deze opmerking al gemaakt, dan excuus, maar is het iemand al opgevallen dat je tijdens het syncen met iTunes je foon gewoon kunt gebruiken?
Je ziet het lockscreen met batterij, maar er staat niet dat hij aan het synchroniseren is. Dus ik ontgrendelde de foon, en het synchronisatieproces in iTunes ging gewoon door. Terwijl ik door mijn springboard bladerde zag ik één voor één icoontjes van programma's verschijnen!
Ook kwam er een smsje binnen die ik kon openen zonder dat het synchronisatieproces verstoord werd.
__________________
iPhone 3g 16G, T-Mobile NL

Laatst gewijzigd door w.d; 19-06-09 om 11:08.
  #518  
Oud 19-06-09, 11:02
stavros stavros is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 25
Standaard

hallo
even volgende vraag;

Kan je os 3.0 eigenlijk überhaupt installeren op een gelockte Iphone?
OF moet je eerst je Iphone jailbreaken vooraleer je hem kunt updaten naaar 3.0?

ik vraag dit omdat ik steeds de melding krijg, van itunes, dat mijn sim-kaart niet wordt ondersteund. (ook na hem in DFU te zetten en te herstellen).

mvg
  #519  
Oud 19-06-09, 11:04
LuucKy LuucKy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Begie Bekijk bericht
Hey,
gisteren avond geupdate naar 3.0 en vandaag toch wel wat problemen ondervonden....hebben andere ook deze ervaringen?
- oproepen worden direct doorgeschakeld naar voicemail, maar telefoon is niet in gebruik. Bel ik nummer terug werkt alles...en daarna kan men mij weer even bellen...raar..
- batterij was vandaag wel heel snel leeg....of misschien heb ik er teveel mee gespeeld.
- ik heb links van bluetooth icoontje rechts boven, ineens een icoontje bij. een hoorntje met daaronder een aantal puntjes....iemand een idee waarvoor dit staat????

Rgds
Begie
Precies hetzelfde probleem hier (behalve die laatste). Het lijkt erop alsof de GSM module constant aan het zenden is, waardoor de telefoon onbereikbaar is en de batterij snel leegloopt. Dit denk ik, omdat ik gek wordt van mijn surroundboxen die constant meepiepen, wat normaal alleen gebeurd als ik gebeld wordt.
Lijkt erop alsof de Unlock toch niet helemaal goed is meegegaan met 3.0
  #520  
Oud 19-06-09, 11:22
bauke bauke is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik heb mijn 1gen iPhone geupdate naar 3.0. Alles leek goed te gaan maar ik heb nu geen bereik. Wi-Fi, bluetooth enz. doen het prima en batterij na een middag nog op 96%. Heb netwerkinstellingen gereset maar helpt allemaal niet. Iemand hier ervaring mee? Ding komt uit Amerika.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! Gilliam Chat en geruchten 7 25-02-09 14:53
Release jpke Archief 1 11-01-09 12:30
Recente ervaringen officiële Franse iPhone Whitewater Koopinformatie Rest Europa 2 28-01-08 12:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:27.