//

Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier

Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door w.d Ik heb deze thread even snel doorgeneust, en wellicht heeft iemand anders deze opmerking al gemaakt, dan excuus, maar is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 19-06-09, 12:15
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door w.d Bekijk bericht
Ik heb deze thread even snel doorgeneust, en wellicht heeft iemand anders deze opmerking al gemaakt, dan excuus, maar is het iemand al opgevallen dat je tijdens het syncen met iTunes je foon gewoon kunt gebruiken?
Je ziet het lockscreen met batterij, maar er staat niet dat hij aan het synchroniseren is. Dus ik ontgrendelde de foon, en het synchronisatieproces in iTunes ging gewoon door. Terwijl ik door mijn springboard bladerde zag ik één voor één icoontjes van programma's verschijnen!
Ook kwam er een smsje binnen die ik kon openen zonder dat het synchronisatieproces verstoord werd.
Ik krijg hier gewoon het bekende sync scherm op de iPhone die ik alleen kan annuleren, heb ook nooit anders gehad. Je kunt op knoppen drukken wat je wilt maar het werkt niet, alleen de mogelijkheid om de sync te annuleren. Kennelijk is er bij jou wat anders aan de hand.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 19-06-09, 14:47
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Klopt het dat je in safari als je je vinger op een woord gedrukt houdt, dat hij alleen dat woord selecteerd om te kopieëren? In sommige gevallen selecteerd hij wel blokken tekst?
  #523  
Oud 19-06-09, 23:42
deembroekie deembroekie is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard Nog een nieuwe functie ontdekt in OS 3.0!

Hoi allen,

Nog een vette functie in 3.0 ontdekt vandaag!

Ik heb een parrot carkit (9200). Deze ondersteunt music thru bluetooth. Bij het starten van mijn auto viel me op dat de carkit iets anders deed dan normaal. De iphone pairde namelijk met de parrot zoals altijd, maar hij begon nu ineens muziek van mijn iphone af te spelen (had ipod aan) zonder dat ik deze had aangesloten op de dock (de kabel).. Huh...

Nieuwe functie in OS3: bluetooth muziek!! Goed nieuws voor heel veel mensen die deze functie ook op hun autoradio/bluetooth versterker/etc etc hebben!

Aantal screenshots:
1. hier zie je de ipod functie: onderin de audiobron waar de iphone de muziek heen stuurt. Klik je op het bluetooth icoon verschijnt de optie op screenshot 2
2. de keuze's tussen de mogelijkheden waar de iphone de muziek op kan laten afspelen
3. foto van mijn parrot, met de bluetooth iphone gepaired
4. sluit je de iphone wel aan op de dock (kabel) dan kan je nog nog steeds kiezen: via de dock of via de bluetooth de muziek afspelen'
5. deze functie zit ook in de youtube applicatie, en ook in de videofunctie in ipod
6 de keuze's tussen de mogelijkheden waar de iphone het geluid van de filmjes op kan laten afspelen

7. als je de iphone op een dock aansluit. dan laat hij geen filmpjes zien. Dit is ook in de video-optie het geval zodat je in het verleden dus geen filmpjes kon kijken zolang de je in de auto aan het rijden was (ook wel zo veilig) maar in de file is het wel leuk, of voor de bijrijders. Nu is het dus wel mogelijk, aangezien je het geluid via bluetooth kan afspelen door je boxen en als je de iphone niet in de dock zet (aan de kabel) zie je wel de video's in de youtube app of de videofunctie in ipod!

Groet
Demien
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png juni 2009 061.PNG‎ (224,1 KB, 34x gelezen)
Bestandstype: png juni 2009 062.PNG‎ (209,4 KB, 31x gelezen)
Bestandstype: jpg juni 2009 065.jpg‎ (29,0 KB, 42x gelezen)
Bestandstype: png juni 2009 059.PNG‎ (20,5 KB, 22x gelezen)
Bestandstype: png juni 2009 060.PNG‎ (76,8 KB, 26x gelezen)
Bestandstype: png juni 2009 069.PNG‎ (19,3 KB, 12x gelezen)
Bestandstype: png juni 2009 070.PNG‎ (128,5 KB, 16x gelezen)

Laatst gewijzigd door deembroekie; 19-06-09 om 23:53.
  #524  
Oud 19-06-09, 23:45
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Dit was al lang aangekondigt maar wel vet ja
  #525  
Oud 20-06-09, 07:38
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #526  
Oud 20-06-09, 12:45
JohnnyGui JohnnyGui is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 41
Standaard

Nog iets nieuws gevonden, naast dat foto's nu niet meer ondersteboven draaien als je de iphone op de kop houdt:

De "blok" transitie bij het afspelen van een diavoorstelling voor foto's loopt nu veel smoother. Die haperde in 2.2.1 bij mij echt keihard.
  #527  
Oud 20-06-09, 19:01
Red-Hat Red-Hat is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard probleem update downloaden

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem tijdens het update naar OS 3.0. Ik zit nu op 2.2.1 en als ik op bijwerken klik dan word de iPhone-software-update gedownload. Vervolgens op de 100% krijg ik onderstaande foutmelding. (fout = -3259). Mijn internetverbinding zou zogenaamd niet goed zijn. Ik heb het nou 3 dagen lang op verschillende tijdstippen geprobeerd, maar steeds hetzelfde probleem. Ik heb ook nog niemand gevonden met een soortgelijk probleem. Hopelijk heeft iemand de oplossing/ ideeën om dit op te lossen.
Alvast bedankt!

  #528  
Oud 20-06-09, 19:46
ChickenFool ChickenFool is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red-Hat Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem tijdens het update naar OS 3.0. Ik zit nu op 2.2.1 en als ik op bijwerken klik dan word de iPhone-software-update gedownload. Vervolgens op de 100% krijg ik onderstaande foutmelding. (fout = -3259). Mijn internetverbinding zou zogenaamd niet goed zijn. Ik heb het nou 3 dagen lang op verschillende tijdstippen geprobeerd, maar steeds hetzelfde probleem. Ik heb ook nog niemand gevonden met een soortgelijk probleem. Hopelijk heeft iemand de oplossing/ ideeën om dit op te lossen.
Alvast bedankt!

Je firewall uitzetten dan dan doet hij het
  #529  
Oud 20-06-09, 20:20
ezfotografie ezfotografie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en nog wel groen met een iPhone...

Zojuist geprobeerd naar OS 3.0 te gaan, maar hij is gecrashed..

Nu doet 'ie helemaal niets meer, behalve een scherm tonen met een usb ding en een icoon van iTunes.

Als ik 'm dan weer aansluit kan ik 'm alleen herstellen en dan krijg ik continu de volgende foutmelding:

De iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (2006).

Hij kan de prullenbak in lijkt, want hij doet werkelijk niets meer.. ik heb er niets meer aan zo te zien.. zit hier met rode wangen, want weet niet wat ik moet.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,
Ellen
  #530  
Oud 20-06-09, 21:00
ezfotografie ezfotografie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Voor mensen met eventueel hetzelfde probleem: ik heb de usb-kabel direct in de mac geprikt, zat eerst op een externe aansluiting...

De iPhone is nu aan het herstellen... zal wel alles kwijt zijn helaas, maar goed, als 'ie het maar weer gaat doen...
  #531  
Oud 20-06-09, 21:06
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Beste, is er enige mogelijkheid dat je niet meerdere posts achter elkaar plaatst ? De edit knop is vrij in gebruik en heeft geen beperkingen dus als het kan... graag.

Alvast welkom.
  #532  
Oud 21-06-09, 00:01
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ChickenFool Bekijk bericht
Je firewall uitzetten dan dan doet hij het
Liever niet! Gewoon je firewall aan laten staan en het probleem daadwerkelijk oplossen door een uitzonderingsregel in je firewall te maken. Daarmee ben je altijd beveiligd en heeft iTunes toch de benodigde toegang.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ezfotografie Bekijk bericht
Voor mensen met eventueel hetzelfde probleem: ik heb de usb-kabel direct in de mac geprikt, zat eerst op een externe aansluiting...
Als je je iPhone wil herstellen moet dat middels de DFU modus en is het inderdaad het beste om de usb stekker direct in een poort op de computer aan te sluiten en niet via een (externe) usb hub! Geldt overigens voor alle problemen met usb, probeer eens direct op de computer ipv een externe hub.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deembroekie Bekijk bericht
Hoi allen,

Nog een vette functie in 3.0 ontdekt vandaag!

Ik heb een parrot carkit (9200). Deze ondersteunt music thru bluetooth. Bij het starten van mijn auto viel me op dat de carkit iets anders deed dan normaal. De iphone pairde namelijk met de parrot zoals altijd, maar hij begon nu ineens muziek van mijn iphone af te spelen (had ipod aan) zonder dat ik deze had aangesloten op de dock (de kabel).. Huh...
Dat heet A2DP.

Laatst gewijzigd door ppl; 21-06-09 om 00:04.
  #533  
Oud 21-06-09, 12:47
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Nog iemand waar de Itunes app op de iPhone niet correct werkt?
Blijkbaar gaat de Itunes app stuk na installatie van winterboard/sbsettings/mobilesubstrate zoals ik elders gelezen heb.
In safe mode blijkt Itunes app op iPhone nog correct te werken
  #534  
Oud 21-06-09, 17:42
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Er is blijkbaar een update voor MobileSubstrate beschikbaar die het Itunes probleem oplost.
  #535  
Oud 21-06-09, 17:46
sslag sslag is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Beste Iphone gebruikers,

Ik heb van de week mijn Iphone 3g omgezet naar 3.0.

Ik heb hier ook wat problemen ondervonden. Met name bij het spelen van games. Ik heb vorige week de volledige versie gekocht van Wolfenstein 3D, maar nadat ik mijn Iphone heb omgezet naar 3.0, gaat het spel veel trager en bij het neerschieten van soldaten hakt het enorm.

Ik heb tijdens het omzetten naar 3.0 geen problemen ondervonden. Geen foutmeldingen etc.

Wordt dit ook nog verbeterd, of is hier iets aan te doen.

Met vriendelijke groet,

Sander
  #536  
Oud 21-06-09, 19:10
andepand andepand is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb er een topic voor aangemaakt maar daar komt geen reactie op, mss dat hier mensen zijn met dit probleem:

Ik heb mijn iPhone op de dag dat de nieuwe OS uitkwam direct geupdate. Het updaten verliep allemaal vlekkeloos.
Na een tijdje rommelen met de nieuwe functies viel me op dat alles toch net iets trager leek te gaan.

Het trager functioneren werd pas echt duidelijk toen ik de (ik vermoed) wat zwaardere app "Wolfenstein3d" probeerde.
Zodra het druk wordt in het spel -bijvoorbeeld in een level met heel veel vijanden- krijg ik enórme framedrops, soms zo erg dat het spel bijna hangt. Bij iets minder drukte hakkelt het spel ook flink. Start ik de game opnieuw op dan gaat het weer heel even goed.

Ik had zelf het idee dat de iPhone geheugen tekort kwam, free memory gedownload, maar er bleek meer dan genoeg geheugen vrij te zijn.

Mijn iPhone heeft geen jailbreak of iets dergelijks en ik heb hem al hersteld naar een punt vér voor de update (ook in de hoop dat ik mijn oude firmware weer terugkreeg, helaas) maar dat helpt niets.

Googelen naar dit probleem leverde niet veel op dus ik hoop dat er hier techneuten rondhangen die een idee hebben.
  #537  
Oud 21-06-09, 19:36
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Was het ook zo bij de oude fw dat indien je naar rechts 'sweepte' in een liedjescherm, hij dan komt op de lijst met nummers/artiesten?
  #538  
Oud 21-06-09, 21:58
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OiP Bekijk bericht
Was het ook zo bij de oude fw dat indien je naar rechts 'sweepte' in een liedjescherm, hij dan komt op de lijst met nummers/artiesten?
ja dit was al zo
  #539  
Oud 22-06-09, 12:13
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst Bekijk bericht
Dat gaat inderdaad. Doordat je met shift-bijwerken de ipsw die je hier download gebruikt, behoudt je je unlock.

bellen etc.. gaat gewoon door, jailbreak niet! (dus geen cydia, installer etc..)
waar staat dat bestand dan?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #540  
Oud 22-06-09, 12:22
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Zoals je van apple mag verwachten. Geen enkel probleem.
via mac bookje. Itunes doet de rest.
Geen ommekijken naar.

Alles doet het nog, merk niet dat het sneller is. Wel ideaal is de kopieer functie!
Merk geen verschil met de batterij. Gebruik het toestel toch elke dag anders. Dus daar is geen zinnigwoord over te zeggen in mijn geval.

Stiekum hoop ik wel dat een volgende update het filmen mogelijk maakt.
(nee gaan geen jailbreak of wat doen).
__________________
Heb ik ook allemaal.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! Gilliam Chat en geruchten 7 25-02-09 14:53
Release jpke Archief 1 11-01-09 12:30
Recente ervaringen officiële Franse iPhone Whitewater Koopinformatie Rest Europa 2 28-01-08 12:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.