iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35748-officiele-release-3-0-deel-ervaringen-hier.html)

EvertD 17-06-09 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vaswani (Bericht 297896)
Hoe kreeg je die % weer? ik zit nog op 2.2.1 2G.

Vaswani

Geen idee... Heb wel altijd Jailbreak gehad, maar daaraan kan dit niet liggen denk'k.

Summy 17-06-09 20:03

ik kan die kompas niet vinden, waar zit hij? :confused:

Dion60 17-06-09 20:03

Ik heb een gejailbreakte 3g met 2.2.1, ik wil hem nou helemaal formateren en updaten (maar wel mijn contacten enz. behouden) om weer hlemaal op nul te beginnen zeg maar. Hoe moet ik dit doen?

tCC 17-06-09 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Summy (Bericht 297906)
ik kan die kompas niet vinden, waar zit hij? :confused:

in de 3G S :)

iScorpio 17-06-09 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Summy (Bericht 297906)
ik kan die kompas niet vinden, waar zit hij? :confused:

Die zit alleen op de nieuwe iPhone 3GS ;)

misterx 17-06-09 20:04

Even voor alle duidelijkheid. Ik heb een iPhone 2G en ik wil graag 3.0 erop.
Ik heb mijn iphone geunlocked en ge-jailbreaked. De unlock wil ik natuurlijk gewoon houden maar de jailbreak mag van mij later wel. Ik kan nu toch gewoon naar 3.0?

Ik heb net het bestand via wiki gedownload. Hoe kan ik deze nu installeren?
Gewoon in Itunes en dan 'alt- werk bij' toch? ( ik kan hier geen bestand selecteren)

Doe ik wat fout?

Inyigo 17-06-09 20:04

Ik ben hem nu ook aan het downloaden :D ff gewacht dat het wat minder druk is op de servertjes :p Wanneer denken jullie dat de jailbreak er gaat komen

iScorpio 17-06-09 20:05

Jailbreak komt 1 dezer dagen

Summy 17-06-09 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 297910)
Die zit alleen op de nieuwe iPhone 3GS ;)

:eek: dat was wel 1 van de beste verbeteringen .. dacht ik :mad:

GuitarHero 17-06-09 20:06

Als de GM inderdaad een andere versie is als de Final (ivm "houdbaarheidsdatum"), hoe kan ik de final dan downloaden?
Ik heb de GM al op de iPhone staan, en iTunes geeft aan dat er géén nieuwe versie is.

tratra 17-06-09 20:06

Ik heb 'm !
Updating iPhone software...
....
Verifying updated iPhone software...
....
...
..
.
pfffff
duurt wel ff
... installing ... en ....leave connected...
etc. etc.
jah!
ouh... nou gaat'ie zeuren over m'n SIM...
beetje gedoe met SIM PIN
maaaar, nu:
iPhone is activated!!!
dus in 'n kwartiertje een zo goed als nieuwe iPhone :)
THANKS everybody at iPhoneclub!
en nou m'n profile aanpassen en gaan genieten :D

Taco 17-06-09 20:06

shortcuts op het springboard.
 
Ik heb van het weekend de GM installed, zoals ik hier lees is dit dus ook de final release. Even nieuwsgierig naar 1 ding, kan iemand met de final en zonder de GM op zijn iphone te hebben gehad even kijken of als je een url op je springboard zet die ook werkt, dat werkte namelijk niet in mijn GM versie. Als dat namelijk wel werkt is er wat veranderd aan de final lijkt mij :) of ik heb dat probleem alleen :D

relaxman 17-06-09 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 297887)
Mensen met een GM. De GM is maar beperkt houdbaar dus je zult hem moeten vervangen door deze release

Onzin, ze hebben exact dezelfde MD5 hash en zijn precies hetzelfde bestand. De GM is niet beperkt houdbaar. Mag ik vragen waar je die info vandaan hebt gehaald?

vdvorst 17-06-09 20:10

EINDELIJK een balkje waarbij je ziet hoever de telefoon aan het laden is bij het opstarten :P

Dat is al 1 ding wat ik mooi vind! :D
Daarbij ook:
- Percentage batterij naast de batterij (had slechts percentages)
- Spotlight werkt briljant!!!
- Apps blijven werkzaam in 3.0, toch wel handig (geen updates nodig)
- Dictafoon, altijd handig ;)

1 ding wel, ik heb nu geen mogelijkheid internet uit te zetten... (deed dit via jailbreak programma)
Edit: dataroaming uitgezet :P slim ;)

vaswani 17-06-09 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EvertD (Bericht 297905)
Vaswani

Geen idee... Heb wel altijd Jailbreak gehad, maar daaraan kan dit niet liggen denk'k.

Jammer.. heb het vaak gezien bij anderen, maar vergeet het steeds te vragen. Iemand anders voor de percentage van de batterij.... :(
Wel heb ik de operatorlogo kunnen wijzigen, hoe ben ik ook even kwijt.

4nuts 17-06-09 20:11

Ja ! het is gelukt i.d.d. ff een melding over activeren maar ook dat gaat even later goed. Is een Belgische G3. Al ff een emailtje via sms doorgestuurd met knip en plak , geweldig ! Het lijkt allemaal net even vlotter te reageren :) Ook mooi is de zoek functie , dat weten ze wel erg mooi en simpel te houden bij Apple. Ik ben er blij mee.

iScorpio 17-06-09 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vaswani (Bericht 297943)
Jammer.. heb het vaak gezien bij anderen, maar vergeet het steeds te vragen. Iemand anders voor de percentage van de batterij.... :(
Wel heb ik de operatorlogo kunnen wijzigen, hoe ben ik ook even kwijt.

Even wachten op de jailbreak. Dan komt het straks alleen maar weer.......

Acrobat 17-06-09 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door relaxman (Bericht 297937)
Onzin, ze hebben exact dezelfde MD5 hash en zijn precies hetzelfde bestand. De GM is niet beperkt houdbaar. Mag ik vragen waar je die info vandaan hebt gehaald?


Mee eens, ook de SHA-1 hashes zijn identiek (94F1FB43DE12BFF0F168CE690B7E794CC6220AE3). Ik heb het net gechecked.

T-zero 17-06-09 20:12

Klopt het dat ik in de GM (die ik nu draai) geen percentage naast mn baterij heb?? maar dit wel krijg met de final>?? want dat is nou juist zoooo belangrijk!

CStefaan 17-06-09 20:12

Bij "Instellingen" is er ook het één en het ander verandert.

Onder andere bij Mail, Contacten, Agenda -> de moeite waard !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:24.