//

Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier

Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Quintenajax kan ik die applicaties nog wel gebruiken,of moeten die er af? Als je update zijn ze weg maar staan wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #301  
Oud 17-06-09, 23:01
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quintenajax Bekijk bericht
kan ik die applicaties nog wel gebruiken,of moeten die er af?
Als je update zijn ze weg maar staan wel ergens op je iPhone maar bij een restore ben je echt alles kwijt. Je kan ze er weer opzetten als er een jailbreak is. Niet vragen wanneer die er is wat dat is onbekend.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 17-06-09, 23:02
thijsvh thijsvh is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 90
Standaard

Op iPhoneclub Live! staat :

Het buildnummer van de update die vandaag beschikbaar kwam is exact gelijk aan die van de eerder uitgelekte iPhone OS 3.0 GM (build 7A341). Heb je deze al geïnstalleerd, dan hoef je niet meteen te updaten (sterker nog: de kans is groot dat je helemaal geen update ziet binnenkomen). Wel is het zo, dat de GM-versie na verloop van tijd kan aflopen. Klik op Alt-Herstellen (Mac OS X) of Shift-Herstellen (Windows) in iTunes om dan de huidige, actuele versie te installeren (die je natuurlijk eerst lokaal gedownload hebt).

Als je gewoon herstellen kiest (dus zonder Alt of Shift), dan download mijn itunes automatisch die nieuwe versie, volgens mij werkt dat dus ook gewoon.
  #303  
Oud 17-06-09, 23:02
Quintenajax Quintenajax is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: den haag
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Als je update zijn ze weg maar staan wel ergens op je iPhone maar bij een restore ben je echt alles kwijt. Je kan ze er weer opzetten als er een jailbreak is. Niet vragen wanneer die er is wat dat is onbekend.
Als ik mijn iphone pas update op het moment dat de jailbreak er is,hou ik dan wel alles?
  #304  
Oud 17-06-09, 23:03
Gido's schermafbeelding
Gido Gido is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 24
Standaard

Krijg met geen mogelijkheid MMS aan de gang. Provider is Vodafone en alle instellingen staan goed. Zie nergens een optie om MMS te versturen.
  #305  
Oud 17-06-09, 23:06
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gido Bekijk bericht
Krijg met geen mogelijkheid MMS aan de gang. Provider is Vodafone en alle instellingen staan goed. Zie nergens een optie om MMS te versturen.
Probeer deze eens

Is een IPCC bestand. Zoek maar even op het forumhoe deze te installeren
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #306  
Oud 17-06-09, 23:06
Hamertej Hamertej is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 151
Standaard Via mobileconfig...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gido Bekijk bericht
Krijg met geen mogelijkheid MMS aan de gang. Provider is Vodafone en alle instellingen staan goed. Zie nergens een optie om MMS te versturen.
Je kan uiteindelijk nog proberen via Mobileconfig.. (help.benm.at , is er 1, hiervan heb ik mijn tethering.

Ik weet alleen niet zeker of Vodafone hier bij staat maar het is te proberen

-edit: Vodafone staat erbij, wel via iphone doen natuurlijk!

Laatst gewijzigd door Hamertej; 17-06-09 om 23:10.
  #307  
Oud 17-06-09, 23:10
Jakem Jakem is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Wat me opvalt is dat ik de laatste dagen weinig updates van app's heb gehad. Vanavond heb ik er al een paar gehad op verschillende tijdstippen. Gooit Apple deze er nu misschien pas uit omdat ze nu pas (met 3.0) werken?
  #308  
Oud 17-06-09, 23:10
Tijn85 Tijn85 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 13
Standaard

Hoe verwijder je tethering weer? Want dat heb ik geactiveerd en sindsdien kan ik niet meer mmsen
  #309  
Oud 17-06-09, 23:11
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quintenajax Bekijk bericht
Als ik mijn iphone pas update op het moment dat de jailbreak er is,hou ik dan wel alles?
Nee zelfde laken het pak Tenzij je Appbackup gebruikt en je apps backupt. Als je na de jailbreak deze app weer download en daar een restore doet dan komen alle apps uit cydia er weer in terug. Wel belangrijk dat je dan van je iPhone ook een backup hebt gemaakt nadat je met de backup app een backup hebt gemaakt. Snappie het nog?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijn85 Bekijk bericht
Hoe verwijder je tethering weer? Want dat heb ik geactiveerd en sindsdien kan ik niet meer mmsen
Je kan tether gewoon uitzetten.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-06-09 om 23:13. Reden: ;)
  #310  
Oud 17-06-09, 23:14
Hamertej Hamertej is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 151
Standaard

Als je tethering via een Mobileconfig hebt geinstalleerd, kan je deze in Instellingen --> algemeen --> profiel (naar beneden scrollen) weer verwijderen, even een reboot en je bent ervan af
  #311  
Oud 17-06-09, 23:14
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Ik vind het wel apart en spannend. Steeds als er echt nieuws is voor de iPhone in de vorm van een update of een jailbreak kom ik weer dezelfde mensen tegen die als een rots in de branding iedereen helpen en loodsen.... Michael en Scorpiosoft ..... nu al een medaille ...... alweer. Dank!!!!!!!
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
  #312  
Oud 17-06-09, 23:15
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijn85 Bekijk bericht
Hoe verwijder je tethering weer? Want dat heb ik geactiveerd en sindsdien kan ik niet meer mmsen

Mijn schuld denk ik, hier dus ook een oplossing! Ga naar Instellingen -: Algemeen, scroll dan naar beneden en selecteer ´profiel´ en vervolgens ´verwijder´.
  #313  
Oud 17-06-09, 23:15
Jru Jru is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Heeft iemand de optie gevonden om de batterijweergave in procenten tevoorschijn te krijgen? Ik had eerder begrepen dat dit met 3.0 ook zonder jailbreak te zien zou zijn maar ik krijg het niet gevonden....

Ook ben ik erg benieuwt of Nimbuzz binnenkort gaat pushen
  #314  
Oud 17-06-09, 23:15
Kars81's schermafbeelding
Kars81 Kars81 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Achterhoek
Berichten: 18
Stuur een bericht via MSN naar Kars81
Standaard

Ook hier de foutmelding 'De iPhone kan momenteel niet bijgewerkt worden omdat de iPhone-activatieserver niet beschikbaar is'...

1 iPhone gehad (ging prima), one to go
  #315  
Oud 17-06-09, 23:18
phoenix555 phoenix555 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 28
Standaard

Dus een geunlocked/simlock vrije 2g kan ik gewoon shift+update met die van wiki? jailbreak gaat weg samen met de apps toch?
  #316  
Oud 17-06-09, 23:18
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door synthic Bekijk bericht
Ik heb inmiddels de 3.0 al een dag eerder op me iPhone staan, maar hij werkt niet zoals hij moet. Ik kan nog steeds nergens een MMS versturen?

Er staat geen camera icoon naast het tekstveld om een sms te versturen of iets dergelijks..

Versie: 3.0 (7A341)
Speciaal voor jou nog één laatste keer... deze optie is pas zichtbaar wanneer je een correcte mms account insteld op je iPhone bij netwerk->mms.
  #317  
Oud 17-06-09, 23:18
didiermortier didiermortier is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard

ik heb toch een paar bemerkingen over de OS 3.0 :
1. ik heb nu al een week die GM-versie erop staan en mijn iphone is warmer als ik app gebruik en de batterij is soms op een halve dag leeg!
2. het youtube account werkt bij mij niet

heeft iemand dezelfde problemen en zo ja, heb je dan een oplossing?
  #318  
Oud 17-06-09, 23:18
madboy1973's schermafbeelding
madboy1973 madboy1973 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijn85 Bekijk bericht
Hoe verwijder je tethering weer? Want dat heb ik geactiveerd en sindsdien kan ik niet meer mmsen
Klopt helemaal tethering verwijderd en mms werkt.
  #319  
Oud 17-06-09, 23:18
Hamertej Hamertej is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 151
Standaard Geen batterij-meter

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jru Bekijk bericht
Heeft iemand de optie gevonden om de batterijweergave in procenten tevoorschijn te krijgen? Ik had eerder begrepen dat dit met 3.0 ook zonder jailbreak te zien zou zijn maar ik krijg het niet gevonden....

Ook ben ik erg benieuwt of Nimbuzz binnenkort gaat pushen
In OS 3.0 is geen batterij-meter te zien, deze is alleen zichtbaar als je in vorige firmware's via jailbreak dit hebt geactiveerd. Dan is het blijven staan. maar het is geen standaard "functie"/tool van 3.0.

Als er een jailbreak is kan je dit weer activeren
  #320  
Oud 17-06-09, 23:19
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Alles verloopt prima hier. Zojuist m'n eerste MMS'je naar een andere iPhone verstuurd, en er een teruggekregen

Enkel die fameuze functie om de hele iPhone te doorzoeken (spotlight) vind ik niet. Is die ook voorbehouden voor de 3G s ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! Gilliam Chat en geruchten 7 25-02-09 15:53
Release jpke Archief 1 11-01-09 13:30
Recente ervaringen officiële Franse iPhone Whitewater Koopinformatie Rest Europa 2 28-01-08 13:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.