//

Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier

Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben ook naar 3.0 geupdate, (iphone 16gb uit België vodafone) alles werkt tethering,,, mms,,, maar ik loop tegen 1 probleempje aan. als ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #421  
Oud 18-06-09, 00:02
xa4cornelis xa4cornelis is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

ik ben ook naar 3.0 geupdate, (iphone 16gb uit België vodafone) alles werkt tethering,,, mms,,, maar ik loop tegen 1 probleempje aan.

als ik een sms naar meerdere personen stuur maakt hij er automatisch een mms van... maarja dat wil ik helemaal niet iemand enig idee?? of het zelfde probleem??? Let me know please

tanks alvast
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 18-06-09, 00:03
Jru Jru is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

misschien bij instellingen > berichten mms uitzetten

edit: iedereen succes nog en truste!
  #423  
Oud 18-06-09, 00:04
FvGunst's schermafbeelding
FvGunst FvGunst is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 12
Stuur een bericht via ICQ naar FvGunst Stuur een bericht via Instant Messenger naar FvGunst Stuur een bericht via MSN naar FvGunst Stuur een bericht via Yahoo naar FvGunst
Standaard

Weet iemand hoe ik het volgende kan oplossen: na de 3.0 update is de iPhone heeeeel traaaaag. Toestel is niet gejailbreaked of unlocked. Is dus helemaal orgineel. Hij blijft hangen en het duurt heel lang voor alles het weer doet. Nu al 3x gereset maar helpt niet!! Help mij aub!
  #424  
Oud 18-06-09, 00:05
JohnnyGui JohnnyGui is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 41
Standaard

Dank jullie wel voor de hulp jongens . Ik zal em gaan updaten zodra het wat rustiger wordt op t netwerk maar dat zal wel nog een tijdje gaan duren. Heb namelijk geen zin om telkens die verbindingsfout te krijgen tijdens het updaten en installeren .
  #425  
Oud 18-06-09, 00:06
xa4cornelis xa4cornelis is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jru Bekijk bericht
misschien bij instellingen > berichten mms uitzetten

edit: iedereen succes nog en truste!
jaaa maar dan kan ik niet meer een mms ontvangen of versturen... moet toch makkelijker kunnen ???

weltrusten trouwens
  #426  
Oud 18-06-09, 00:07
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FvGunst Bekijk bericht
Weet iemand hoe ik het volgende kan oplossen: na de 3.0 update is de iPhone heeeeel traaaaag. Toestel is niet gejailbreaked of unlocked. Is dus helemaal orgineel. Hij blijft hangen en het duurt heel lang voor alles het weer doet. Nu al 3x gereset maar helpt niet!! Help mij aub!
Misschien toch even een restore doen.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #427  
Oud 18-06-09, 00:08
fijnvandraat fijnvandraat is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennuske Bekijk bericht
update ging goed (was er vroeg bij vandaag 19.11 uur). Ook de installatie verliep goed en hij is geactiveerd en wel.

Echter ik kan hem niet synchroniseren!!! Krijg steeds dezelfde foutmelding wetende nummer 13019!

Hij zegt dat er muziek op staat maar dat is dus niet!

Iemand ook dit probleem en misschien iemand al een oplossing gevonden????????

HELP IK MIS MIJN MUZIEK!!!!
via itunes alle muzier eraf gooi (deselecteren van muziek sunchroniserne) en vervolgens er weer op zetten. Werkte bij mij top!
  #428  
Oud 18-06-09, 00:14
beatje beatje is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Stuur een bericht via Yahoo naar beatje
Standaard

de iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (14)
dit is de melding die ik krijg bij de controle van de herstel, nagenoeg aan het einde


Laatst gewijzigd door "R"; 18-06-09 om 07:11.
  #429  
Oud 18-06-09, 00:17
beatje beatje is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Stuur een bericht via Yahoo naar beatje
Standaard

die foutmelding staat al ergens eerder Dennuske, volgens mij op begin forum
  #430  
Oud 18-06-09, 00:36
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Het valt me op dat veel mensen tegen dezelfde problemen omtrent de mms functie aanlopen.

Na de update naar 3.0 waren mijn netwerkinstellingen weg, wat dus resulteerde in het ontbreken van de mms knop. Dus mensen.. als je geen mmsknop hebt in je berichten, kijk dan eerst of je netwerkinstellingen goed zijn.
Deze kan je vinden bij: instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk.
Daarna je telefoon opnieuw opstarten en dan zou je de mmsknop moeten zien.
  #431  
Oud 18-06-09, 00:40
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

Geen YouTube en geen push notifications van TapTapRevenge2 (Connect to iTunes to use push notifications) voor de 1st gen iPhone gebruikers.

Toch jammer dat de echte eerste gebruikers in de steek worden gelaten...
  #432  
Oud 18-06-09, 00:42
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Bekijk bericht
Geen YouTube en geen push notifications van TapTapRevenge2 (Connect to iTunes to use push notifications) voor de 1st gen iPhone gebruikers.

Toch jammer dat de echte eerste gebruikers in de steek worden gelaten...
Tijd voor een nieuwe
  #433  
Oud 18-06-09, 07:02
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij geeft ie ineens aan dat er geen simkaart is. Gister de update uitgevoert en toen deed die het gewoon en nu na het wakker worden deze melding. Weer herstellen maar!
  #434  
Oud 18-06-09, 07:22
Daantjuhh14 Daantjuhh14 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daantjuhh14 Bekijk bericht
als dit word bevestigd ga ik het zo maar eens even proberen en hoe zit het met de contactpersonen dan? worden deze verwijderd?
bumpje
  #435  
Oud 18-06-09, 07:31
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jru Bekijk bericht
misschien bij instellingen > berichten mms uitzetten

edit: iedereen succes nog en truste!
bij mij staat deze optie er niet.
  #436  
Oud 18-06-09, 07:34
gary___ gary___ is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plindeman Bekijk bericht
En is ie anders als de 3.0 van vorige week of is het dezelfde build?

de build van vorige week heeft exact zelfde nummer en heeft exact evenveel bytes (241.229.233 bytes = 230,1MB)
  #437  
Oud 18-06-09, 07:53
gary___ gary___ is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard tethering

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Quote Bekijk bericht
werkt bij mij ook prima, als je dan gaat internetten komt er een waarschuwend groen balkje bovenin je iPhone scherm, wel grappig.

Iets minder grappig is dat als ik google.com intik ineens op de spaanse google terecht kom (zoals je ook wel eens naar de nederlandse wordt doorgesluisd, heel irritantos)
  #438  
Oud 18-06-09, 07:56
Svennekes Svennekes is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard Videos roteren

Ik merk dat nu bij 3.0 via de ipod functie de video's continu roteren als je je scherm nog maar even kantelt.

Vroeger als ik op de button video klikte kon ik enkel in landscape mode kijken en moest ik het scherm al 180° draaien om het te doen kantelen (was makkelijk in bed). Via de button podcasts begon toen een film ook steeds in portrait en kon je hem dus om de 90° doen draaien.

Nu met 3.0 heeft hij de 90° draaifunctie dus ook al bij de button video en dat is echt vervelend, zeker in bed.

Iemand een oplossing of een idee?
  #439  
Oud 18-06-09, 08:01
StefV's schermafbeelding
StefV StefV is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Pdrecht
Berichten: 145
Standaard

Heb hem draaien.. sms in landscape is super! direct weer kunnen smsen terwijl hij nog aan het versturen is werkt ook super.. verder ga ik er nog even mee aan de slag

Nu alleen de jailbraik nog want Catagories is nu weg en al mn programma's dus ook..

Laatst gewijzigd door StefV; 18-06-09 om 08:32.
  #440  
Oud 18-06-09, 08:14
Arcadium Arcadium is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 31
Standaard

Op 1 of andere manier heb ik toch een beetje flauw gevoel over gehouden aan de 3.0 firmware...
  • Tuurlijk spotlight is geweldig en misschien na de app store de beste toevoeging aan de iPhone.
  • Tuurlijk is landscape SMS/Mailen erg handig
  • Copy/Paste is super

Maar dan heb ik wel de grootste functionaliteiten gehad.... op de eerste na hadden Landscape SMS/Mail en Copy/Paste er niet al lang in moeten zitten? Zelf heb ik een jailbroken 2.2.1 Iphone gehad met iRealSMS waar alle "nieuwe" functionaliteiten al lang en breed in zaten.

Dan heb je nog MMS, wie gebruikt dat serieus? 50 cent p/b... beetje oertijd allemaal... E-Mail is net zo handig en gratis.

Wat ik persoonlijk nog een erg gemis vind en ik was in de veronderstelling dat dat kon vanaf 3.0 is Bluetooth file transfer... Een willekeurige telefoon bij de Aldi kan dit al... maar niet de iPhone. Nu heb ik begrepen dat ze de mogelijkheid voor ontwikkelaars hebben gecreerd om een dergelijke app te maken... maar dit had er al LANG standaard in moeten zitten.

Iets wat ik als erg positief heb ervaren is de stabiliteit van de iPhone en wat blijkt een betere 3G verbinding. Voor de rest vind ik de 3.0 update maar aan de flauwe kant en kan ik niet wachten op de jailbreak om te zien of Apple nog dingen verborgen houd voor ons.
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! Gilliam Chat en geruchten 7 25-02-09 14:53
Release jpke Archief 1 11-01-09 12:30
Recente ervaringen officiële Franse iPhone Whitewater Koopinformatie Rest Europa 2 28-01-08 12:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:57.