//

Apple servers plat (Activatie/Store)

Apple servers plat (Activatie/Store) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, kwestie van geduld; Ik ben het gewoon blijven proberen, klik, klik, klik, klik. Ineens kwam de telefoon weer op en zei dat ie geactiveerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 17-06-09, 22:22
kruiter kruiter is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Breda
Berichten: 20
Standaard

Ja, kwestie van geduld;
Ik ben het gewoon blijven proberen, klik, klik, klik, klik. Ineens kwam de telefoon weer op en zei dat ie geactiveerd was. De foutmelding van iTunes bleef echter als ik de telefoon weer aan iTunes hing. Maar nu net, na nog een paar keer proberen is het wel helemaal gelukt. Ik kan er nu ook weer muziek en alles op zetten. Tis gewoon te druk.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 17-06-09, 22:24
zobbster zobbster is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 2
Standaard

Ik haalde mijn SIM er even uit en plotselling deed ie het weer. Weet eigenlijk niet of het nou daaraan ligt of de servers toen weer normaal functioneerden.
  #103  
Oud 17-06-09, 22:26
LaLena's schermafbeelding
LaLena LaLena is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Mooiste stad van Nederland tussen strand en Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

Is er een gemiddelde wachttijd bekend? Bij mij is ie nu al een half uur verbinding aant maken met de store. De foutmelding die ik eerder kreeg blijft nu weg maar veel vernieuwends lijkt er niet te gebeuren. Wat te doen? Afwachten? Opnieuw opstarten. Ahhh, niet tof dit. Lieve iPhone is completely brain-dead!
  #104  
Oud 17-06-09, 22:27
Winterbeer71 Winterbeer71 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelde, eerst wachten toen update gedaan en toen ik weer boven kwam iPhone uit en hang op het plaatje voor aansluiting iTunes.
Als ik dan dit opnieuw aansluit geeft iTunes geen versie nummer aan alleen serienummer en vervolgens herstel.
Als ik herstel doe dan krijg ik een melding uitpakken maar gaat niet verder.
Foutmelding met iets van 2006.
Nu doet me iPhone niets en weet niet wat een volgende stap zou kunnen zijn.
Hebben jullie een idee ?


thanks

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appijl Bekijk bericht
Downloaden etc is geheel doorlopen en 'voltooid' melding. Maar bij laatste restart Iphone gaat het fout. Hij vraagt om pincode (en herkent die dan niet) en geeft vervolgens plaatje voor aansluiting op iTunes. Dan geeft vervolgens geen enkel effect...
Inmiddels ook bij 2e iphone op andere pc hetzelfde probleem.
Meer problemen? Een oplossing?
  #105  
Oud 17-06-09, 22:27
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

// Samengevoegd, titel aangepast en verplaatst
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!

Laatst gewijzigd door sossienl; 17-06-09 om 22:33.
  #106  
Oud 17-06-09, 22:29
markvr markvr is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Hoi Allemaal,

na activatie van mijn iphone zelfde problemen ondervonden.
mijn vriendin haar iphone aangesloten geen probleem.

vervolgens itunes opnieuw gedownload en hersteld opnieuw opgestart en kreeg de melding gefeliciteerd uw iphone is unlocked en alles werkt weer.


Let op dat je van te voren een backup maakt van de muziek daar je na je 3.0 update alles kwijt bent


Succes
  #107  
Oud 17-06-09, 22:34
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Modbreak:

De meldingen dat activatie lukt komen steeds vaker voor, geduld hebben dus! We blijven dit draadje even opschonen, thanks voor jullie begrip en medewerking

  #108  
Oud 17-06-09, 22:37
LaLena's schermafbeelding
LaLena LaLena is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Mooiste stad van Nederland tussen strand en Amsterdam
Berichten: 12
Standaard Back-up?

Let op dat je van te voren een backup maakt van de muziek daar je na je 3.0 update alles kwijt bent




Wat? Alles kwijt na een update, Wat is dat nu weer voor idioots?? Je bibliotheek blijft toch gewoon in tact. Bedoel je niet dat je moet sync'en voor je gat updaten?
  #109  
Oud 17-06-09, 22:37
Guusjuh Guusjuh is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Mijn iPhone is ook alweer een tijdje geactiveerd, maar ik krijg geen normaal overzicht met de mogelijkheid normaal te synchroniseren.

Edit: werkt nu wel!

Laatst gewijzigd door Guusjuh; 17-06-09 om 22:39. Reden: omdat ie veranderd moest worden....
  #110  
Oud 17-06-09, 22:39
Grimm Grimm is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 57
Standaard

Vraagje, ik had de OS 3.0GM erop staan, nu drukte ik op herstellen om de officiele versie te installeren maar betekent dit dan ook dat hij als hij terug hersteld vanaf het laatste herstelpunt ook de 3.0GM neemt?
  #111  
Oud 17-06-09, 22:41
markvr markvr is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LaLena Bekijk bericht
Let op dat je van te voren een backup maakt van de muziek daar je na je 3.0 update alles kwijt bent




Wat? Alles kwijt na een update, Wat is dat nu weer voor idioots?? Je bibliotheek blijft toch gewoon in tact. Bedoel je niet dat je moet sync'en voor je gat updaten?

Ja klopt dus eerst synce voordat je gaat update, daarna kun je weer via je itunes muziek terug zetten......
  #112  
Oud 17-06-09, 22:49
sannie58 sannie58 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 14
Standaard

Het is wat de Moderators zeggen, blijf proberen,...geen paniek. Ik zou ook geen rare noodsprongen maken zoals backup's terug zetten oid,...gewoon om de paar minuten die USB kabel er in en er uit en dan ineens is ie er werkt alles als een tierelier,.....was bij mij net ook
By the way, ik heb wel even met een oude telefoon mijn pincode er af gehaald en omdat itunes daarvoor ook aangaf dat dat ook een probleem kon zijn....succes....en GEDULD !!
  #113  
Oud 17-06-09, 23:09
shermie76 shermie76 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: delfgauw
Berichten: 11
Standaard

Gewoon 20 keer achter elkaar proberen.
Heb ik ook gedaan en ineens pakte hij hem bij mij.
  #114  
Oud 17-06-09, 23:37
m3lani3 m3lani3 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

woei hij is nu bezig met updaten. zit op 1/3e
  #115  
Oud 17-06-09, 23:59
mirandahilmi mirandahilmi is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

hoi,

op een ander forum las ik de tip om tijdens het uitpakken van de software je internetconnectie eraf te halen. Als je daarna een melding krijgt, je internet er weer op zetten en alles werkt, voor mij iig wel

succes!!
  #116  
Oud 18-06-09, 01:09
BraCom BraCom is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Dirksland
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar BraCom
Standaard

Het ging bij mij ook niet echt soepel, maar hoe kun je nu zien of hij wel of niet geactiveerd is?
Had wel nog de melding bezig met activeren, ontlockte de telefoon en kan gewoon alles gebruiken
Heb echter nooit een melding gehad dat de activatie geslaagd was?
Heb alleen nu problemen met apple store, maar dat zal wel aan de drukte liggen, time out meldingen, of heeft dat juist met die activatie te maken.
  #117  
Oud 18-06-09, 01:16
janekpost janekpost is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

Na 3 keer klikken kon ik gelukkig activeren en updaten . Binnen 10 minuten voor elkaar. Vooraf maakte itunes een backup (automatisch) en na het installeren stond al me data er nog gewoon op. Verwacht geen nieuw uiterlijk van je iphone. SMS tekentje iets gewijzigd en natuurlijk een schermpje Dictafoon. Het zoeken staat bij wanneer je het scherm naar rechts schuift bij het eerste "puntje" van het aantal schermen. MMS en landschape bij SMS werkt. Verders nog even uittesten. Succes met het activeren
  #118  
Oud 18-06-09, 01:19
m3lani3 m3lani3 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BraCom Bekijk bericht
Het ging bij mij ook niet echt soepel, maar hoe kun je nu zien of hij wel of niet geactiveerd is?
Had wel nog de melding bezig met activeren, ontlockte de telefoon en kan gewoon alles gebruiken
Heb echter nooit een melding gehad dat de activatie geslaagd was?
Heb alleen nu problemen met apple store, maar dat zal wel aan de drukte liggen, time out meldingen, of heeft dat juist met die activatie te maken.
Ik kreeg wel een melding dat mijn iphone geactiveerd was. Verder heb ik ook problemen met de apple store dus ligt inderdaad aan de drukte.
  #119  
Oud 18-06-09, 08:45
swoek swoek is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik krijg de firmware niet eens gedownload. Het gaat heel rap tot 230 MB, maar dan blijft het hangen als er nog 0.1MB te gaan is en dan krijg ik de foutmelding -3259 en stopt de download vanwege een time-out van de server. Dus ik heb nog steeds de 3.0 update niet
  #120  
Oud 18-06-09, 09:06
WFJ WFJ is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door swoek Bekijk bericht
Ik krijg de firmware niet eens gedownload. Het gaat heel rap tot 230 MB, maar dan blijft het hangen als er nog 0.1MB te gaan is en dan krijg ik de foutmelding -3259 en stopt de download vanwege een time-out van de server. Dus ik heb nog steeds de 3.0 update niet
ahja, ik ook nog niet.
Vanavond nog eens proberen.
En lukt het nog niet. Morgen nog eens.
We gaan niet dood gaan omdat we de update nog niet hebben. En als we even wachten zijn de kinderzaken er ook uit!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store account activatie Guest-20200630160007 iPhone Apps 4 10-01-10 22:53
3G Netwerk plat? MGF Archief 2 05-08-08 15:59
Activatie Apple Stores USA jeroen2410 Archief 2 15-07-08 12:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:57.