iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Helemaal gelocked na update OS 3.0 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35770-helemaal-gelocked-na-update-os-3-0-a.html)

cerikx 17-06-09 21:55

Helemaal gelocked na update OS 3.0
 
Ik heb een groot probleem. Ik heb een Iphone 3G, met volgens mij voor dit gedoe firmware 2.2.1. Ik heb hem met Vodafone, en de Iphone is dus ge-unlocked. Ik heb hem sinds mijn aankoop al eens ge-update, dus ik dacht dat als ik de OS 3.0 wilde downloaden, dat alles goed zou gaan. Dat ging het dus niet!
Mijn Itunes zijn mijn Iphone nu helemaal niet meer, en op mijn Iphone staat een iccontje van een USB kabel met een pijltje naar een icoontje van Itunes. Ook kan ik sliden for emergencies... Wat moet ik doen???? Ik heb helaas geen update gemaakt, maar wel gesynchroniseerd van te voren. Het maakt me niets uit als alles eraf gaat, als mijn foon het maar weer doet.

HELP!!! Alsjeblieft!

PS. Heb er niet zoveel verstand van, dus ajb wel heel grag helpen, maar niet met allelei termen en afkortingen, zonder uitleg :D

Björn_Schiedam 17-06-09 22:01

Heb hetzelfde probleem :@:@:@

morphsie 17-06-09 22:01

Itunes is overbelast (je moet connectie maken met itunes om alles in orde te krijgen...).

Je bent niet alleen (ik kan er ook niet op).

Geduld hebben en straks opnieuw proberen!

Björn_Schiedam 17-06-09 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Björn_Schiedam (Bericht 298268)
Heb hetzelfde probleem :@:@:@


Heb em ook unlocked hiervoor, nu de simkaart van mn vriendin (T-Mobile) erin gedaan maar gewoon hetzelfde...

i-Tunes herkent em wel als mijn iphone, maar als hij dan automatisch verbinding gaat maken met itunes store geeft ie een foutmelding, namelijk dat er een netwerk time-out is. Dat terwijl ik gewoon internet heb.

Heb het nu al verschillende keren geprobeerd en heb er nu al spijt van :mad:

Björn_Schiedam 17-06-09 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morphsie (Bericht 298271)
Itunes is overbelast (je moet connectie maken met itunes om alles in orde te krijgen...).

Je bent niet alleen (ik kan er ook niet op).

Geduld hebben en straks opnieuw proberen!


Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken, daar ook die originele t-mobile simkaart niet wilde werken !

Had beter kunnen gaan slapen en vannacht de wekker extra vroeg moeten zetten hahaha :D:rolleyes::)

ArB 17-06-09 22:08

Kijk even hier:
https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post298191

Ben er nog mee bezig maar de oplossing voor het verloren unlock probleem staat er al.

cerikx 17-06-09 22:15

@ArB
Thnx voor de link, maar ik heb van te voeren geen backup gemaakt... Wat nu?

Yoriz 17-06-09 22:22

ok...eindelijk gelukt

cerikx 17-06-09 22:22

Bij mij is het gelukt... Je moet je ff afmelden bij de store, en dan weer terug naar je phone. En dan doet ie t weer

Wingzero 17-06-09 22:23

Ik had dit ook!
Ik stressde hem helemaal!
Mijn oplossing was, me simkaart deruit, in een andere tel gedaan en me pincode uitgezet.
Sim weer in me iPhone, gekoppeld aan iTunes en gewacht.. na een min ofzo kwam er een bericht in het beeld van me iPhone dat ie geactiveerd was.. En nu de ie het gewoon..
Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft! Succes!!

pacilootje 17-06-09 22:29

Ik heb nu O S 3.0 maar ben al mijn telefoonnummers kwijt wat moet ik nu doen herstellen of een reservekopie terug zetten

Forcefinn 17-06-09 22:29

Sjeez had ook een hartverzakking!! Maar opnieuw aangemeld bij Itunes en ineens kwam alles goed.... Laatste loodjes duren het langst.

Succez allen

nelsiebelsie 18-06-09 12:29

Ik heb het de dag daarna nog geprobeerd en alles is weer goed gekomen. Bedankt voor de hulp

shikaru 18-06-09 12:31

had ik ook maar bij mij duurde het maar 5 minuten. ik heb nu probleem dat van me springboard het Camera icon verdwenen is :P

Schoscha 18-06-09 14:01

had hetzelfde probleem gisterenavond. Vanochtend heb ik mijn iphone weer aangesloten op computer en gelukkig kreeg ik meteen de boodschap "iphone geactiveerd" en hij deed het!!:) succes!!

Björn_Schiedam 19-06-09 09:51

Hier werkt alles ook weer, aanhouder wint ;)

Brouwerbustin 19-06-09 12:25

Had het zelfde probeem.
Op de site van Iphone gezocht en zij kwamen met het volgende.
De iPhone wordt niet herkend in iTunes voor Windows
Even je Iphone loshalen van usb.
Start de service opnieuw op, Iphone aan usb hangen en klaar.
Bij mij was hierna het probleem opgelost.
Suc6


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:40.