//

SMS werkt niet

SMS werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen foutmelding.... hmmm... dan ben ik nu effe de draad kwijt !...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 08-12-07, 23:33
ironmanixs's schermafbeelding
ironmanixs ironmanixs is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• 4.3.3
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 268
Stuur een bericht via MSN naar ironmanixs
Standaard

Geen foutmelding.... hmmm... dan ben ik nu effe de draad kwijt !
__________________
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 08-12-07, 23:41
Michael1977 Michael1977 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard

tja ik weet het ook niet meer hij verzend ze wel maar komen niet aan.
kan wel sms ontvangen maar niet antwoorden.
het eneigste vreemde er aan is dat hij zegt na de **5005 dat het servicecenteradres geen adres is of heeft
  #43  
Oud 31-01-08, 16:03
demonchild's schermafbeelding
demonchild demonchild is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: brugge
Berichten: 242
Standaard

ik heb sins vandaag ook dit probleem
zijn er nog ?
__________________

1.1.2 OTB 8GB->1.1.4->crash->pwnage 2.0->crash->pwnage->2.1.1
  #44  
Oud 04-02-08, 19:44
Deken Deken is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 6
Standaard SMS issue

Jep heb het zelfde probleem, heb net een aantal updates gedaan. (heb jammer genoeg er niet op gelet welke...) En ik kan sinds dan niet meer sms'en. Ik kan ook het nummer van de SMS centrale niet instellen. Hij zegt dan wel dat het OK is maar er is NO ENTRY.

Ik las ergens op een formum dat je de sim kaart in een ander telefoon moest steken zodat de nummer van de centrale terug op de sim komt te staan. Nu ik vind dat wat vermoeiend om te doen aangezien die simkaart geturbosimed is (stukje er af en chip erop...)

Zijn er alternatieven??
Thx

Grtz
Deken
  #45  
Oud 04-02-08, 21:42
demonchild's schermafbeelding
demonchild demonchild is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: brugge
Berichten: 242
Standaard

ik heb de sim eruitgehaald en een paar berichten gewist en dan terug en nu geen problemen meer.
wel eerst een sms gezonden naar een andere gsm .
niets meer.
  #46  
Oud 06-02-08, 10:59
Deken Deken is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 6
Standaard

Om het probleem te verhelpen ben ik eerst naar 1.1.3 gegaan, dit is zonder problemen verlopen. Dan heb ik geprobeerd om een bericht te sturen. Jammer genoeg ging dit nog niet. Dan heb ik de sim eruit gehaald, de turbo sim er af en dan in de gewone gsm wat berichtjes gestuurd. Om vervolgens terug alles in de iPhone te stoppen. Jammer genoeg werkte dit ook nog niet en dan zag ik ergens een post ivm met 0032468.... of +32468... en het is dus essentieel om de + te gebruiken ipv de 00.

Sinds ik op 1.1.3 zit heb ik wel enkele andere probleempjes:

1. Syncin met iTunes loopt niet lekker
2. Er worden sommige progs geïnstaleerd maar niet weergegeven in de springboard, hoewel ze wel in de mobile finder staan maar dan met een vraagteken icoon voor.
  #47  
Oud 07-02-08, 14:16
Bolletje Bolletje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard SMS probleem!!

Hey,

Ik heb sinds gisteren ook problemen met het versturen van smsjes! Van het een op het andere moment ging het niet meer! Als ik nu een sms wil versturen, dan begint het balkje te lopen, tot de helft, en dan verschijnt: Error Sending Message...Dan valt de verbinding weg met T-mobile, krijg ik een melding van sim-lock actief, verdwijnt weer en de verbinding met t-mobile springt weer op 5 streepjes! Als ik het dan weer probeer, dan loopt het balkje niet eens op en er verschijnt al..Error sending message... Heb al verschillende tips geprobeerd (oa. het sms centrale nummer ingeven) maar dat werkt ook niet! Kan iemand mij helpen??

Groetjes Bolletje
__________________
Amor Ta Vense Tur Kos
  #48  
Oud 07-02-08, 15:01
hansajet hansajet is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard

nou bolletje, het lijkt mijn iphone wel !
ik heb precies hetzelfe probleem sinds vandaag , maar dan via VODAFONE .... wat een ramp ! wie helpt ons ?
  #49  
Oud 07-02-08, 15:03
Deken Deken is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 6
Standaard

Hi,

Ik ben er intussen uit geraakt... het heeft wel wat voetjes in de aarde gehad. Ik geef even een overzicht van de stappen die ik genomen heb:

1. van 1.1.2 naar 1.1.3 gegaan via het installer progje. Ik dacht dat dit mijn sms probleem kon verhelpen.
2. dan had ik ergens gelezen dat als ik vanaf een andere gsm een berichtje zou sturen, dat het dan in orde was. Ook niet dus.
3. Je moet dus +31... ipv 0031 voor je nummer zetten en dan werkt het wel.

good luck
  #50  
Oud 07-02-08, 18:29
Bolletje Bolletje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Hey,

die methode werkt helaas ook niet...Want ook al zet je er +31 voor, hij herkent um automatisch als het contact wat in je tel.boek staat zonder +31.. Ik begin vrij moedeloos te worden...Snap er niks van...T was gister in een half uur gebeurd...In de tussentijd niks gedownload en/of extra geinstalleerd! misschien de sim eruit halen? Als iemand wat weet, please let me know! Sms versturen via app. SmsD werkt trouwens ook niet. Hij geeft wel aan.. succesfully sent to... maar er komt niks aan!
Ik hoor het wel!

Groetjes
  #51  
Oud 07-02-08, 18:34
Deken Deken is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 6
Standaard

mijn collega had hetzelfde voor maar hij zit nog op 1.1.2... en ik inmiddels op 1.1.3. Ik denk dat dat wel iets kan uitmaken. Wat heb jij?
  #52  
Oud 07-02-08, 18:41
Bolletje Bolletje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

ik zit nog op 1.1.2.. ben ook een beetje angstig om um te upgraden...maar dit komt meer omdat ik niet weet wat voor werk daar bij komt kijken (ben niet de meest technische nl) Hebben de andere met dit probleem ook 1.1.2? Miss dat het probleem? blijft toch vreemd dat het opeens ermee kapt! Worden we stiekem gestraft voor onze illegale praktijken
  #53  
Oud 09-02-08, 11:25
demonchild's schermafbeelding
demonchild demonchild is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: brugge
Berichten: 242
Standaard

sims eruit halen
sim sms verwijderen (ik heb er nog 6 opstaan 2 gewist)
gesmsd naar een ander nummer en eens gebeld
terug in de iphone
probleem opgelost

werkt voor mij
  #54  
Oud 10-02-08, 14:25
hansajet hansajet is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard

hebben jullie al gechecked welk type SIM kaart jullie hebben ? Bij mij precies hetzelfde verhaal, van ene op andere moment eerst geen SMS ZENDEN meer. Toen ergens tip gelezen sim in oude telefoon terug te zetten en sms naar jezelf en ander adres te sturen, wat allemaal lukte ... conclusie voda niet de oorzaak,maar iphone .... maar nog steeds geen zend mogelijkheid. Nog een paar maal van toestel gewisseld, tot opeens sim in oude gsm ook geen sms mogelijkheid meer had ....? Toen werd ineens SIM verdacht en snel bij vodashop copy sim gehaald -gratis - van het nieuwe V3 type ( wat afgerondere chipvorm op sim dan oude V2 of V1 type die nogal vierkant is), en dit werkte bij mij (2 iphones) perfect !!! ook nog betere ontvangst .....
Dus check je simkaart ....

succes.
  #55  
Oud 10-02-08, 14:40
tonny tonny is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard Geen sms

Hoi,

Dit probleem heb ik ook gehad (1.1.2) inclusief de meldingen. Verstuur nu sms met toevoeging van internationale nummer (+31 etc.) en ondervind geen problemen meer zowel bij ontvangen als verzenden.
  #56  
Oud 25-02-08, 21:35
jack jack is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolletje Bekijk bericht
Hey,

Ik heb sinds gisteren ook problemen met het versturen van smsjes! Van het een op het andere moment ging het niet meer! Als ik nu een sms wil versturen, dan begint het balkje te lopen, tot de helft, en dan verschijnt: Error Sending Message...Dan valt de verbinding weg met T-mobile, krijg ik een melding van sim-lock actief, verdwijnt weer en de verbinding met t-mobile springt weer op 5 streepjes! Als ik het dan weer probeer, dan loopt het balkje niet eens op en er verschijnt al..Error sending message... Heb al verschillende tips geprobeerd (oa. het sms centrale nummer ingeven) maar dat werkt ook niet! Kan iemand mij helpen??

Groetjes Bolletje
Bolletje, ik hed dus exact hetzelfde probleem als jij. Heb jij het probleem inmiddels al op kunne lossen, want ik vind het maar niks zo. Dat van +31 ervoor is ook niet de oplossing want dat stond er bij mij al zo in.
  #57  
Oud 25-02-08, 21:57
Bolletje Bolletje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Hi,

Bij mij was het gelukkig een kwestie van sim kaart er even uit halen en er weer in doen! Gelukkig deed hij t toen gewoon weer... Paar dagen later kon ik ook niet meer bellen, ook even er uit en er in, en probleem weg. Ik heb wel een oude sim kaart, dus misschien lag het daaraan. Maar nogmaals, hij doet t weer gewoon. Veel succes!!

Groetjes
  #58  
Oud 25-02-08, 22:11
jack jack is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Helaas werkt het voor mij niet. Blijft maar error sending message geven, ook nadat ik de sim eruit heb gehaald. wat heb jij voor extra kaartje bij je sim. ik heb een nextsim3.
  #59  
Oud 25-02-08, 22:28
Bolletje Bolletje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

hmmm balen. Ik heb volgens mij een simfree'er kaartje...Ik weet t niet zeker, t is voor me gedaan.
  #60  
Oud 26-02-08, 00:09
jack jack is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard verzenden sms niet meer mogelijk sinds paar dagen

Hallo,
Zoals meerdere in deze topic kan ook ik sinds paar dagen geen sms meer verzenden. krijg steeds error sending message. van alles al geprobeerd. via isms en smsd zegt hij de sms wel te verzenden maar die komen ook niet aan. Via het normale sms icoon krijg ik dus error sending message.
Heb iworld nogmaals gedraaid; geen resultaat
Mijn simkaart eruit gehaald en er weer in gestopt: geen resultaat
Wie kan mij op weg helpen en heeft wellicht een mogelijkheid.
Groet Jack
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sms helper werkt niet? kakbouter Jailbreak apps en thema's 6 07-02-11 13:23
Sms werkt niet meer djurre iPhone algemeen 5 14-03-10 15:22
SMS werkt niet Clemenza iPhone algemeen 4 30-07-09 16:28
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet Laura-Brink Jailbreak apps en thema's 2 16-06-08 18:16
sms werkt niet meer sjoeii Unlock [archief] 6 12-02-08 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.