//

Spotlight haalt verwijderde email weer terug !?

Spotlight haalt verwijderde email weer terug !? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Spotlight doorzoekt voor mails je server, dus als je mails verwijdert op je iPhone blijven die (mogelijk) op je server ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-06-09, 19:33
Iphone_belgium Iphone_belgium is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Spotlight doorzoekt voor mails je server, dus als je mails verwijdert op je iPhone blijven die (mogelijk) op je server staan.. Daarom zie je ze nog!
Dus hij maakt ook rechtstreeks verbinding met de server dan ?

Mooie optie enkel niet goed voor de batterij
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-06-09, 20:20
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

nee .

ik weet niet of je outlook kent en dan in samenwerking met internet mail, hier moet je speciaal een optie aanzetten dat hij alles van de server moet afhalen.
als je deze optie niet hebt aanstaan dan zal alle mail ook de verwijderde op de server blijven staan.

deze optie heb je niet op een iphone dus waarschijnlijkblijft ook alle mail op de server staan.

Log eens gewoon via een pc in op je account welke je probeert te syncen met je iphone en kijk of daar nog mail staan bij verwijderde items

succes
__________________
iPhone 4 32Gb,iPad Wi-Fi 64gb,iPhone 3G 16Gb
  #23  
Oud 22-06-09, 21:42
iBoris iBoris is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Het ziet er naar uit dat Apple niet erg heeft opgelet.
Voor Safari is er een optie om Cash, Cookies en geschiedenis te wissen maar een dergelijke optie bij Mail ontbreekt.

Dat de gegevens nog op de server zou staan is niet waar.
Mijn POP server wordt leeggemaakt als de mail binnen is.
Overigens, als ik mijn SIM uit de iPhone haal zijn de gewiste mails ook zichtbaar.

Baal er goed van.
Er staan bij mij mails in Spotlight met vertrouwelijke informatie.

Laatst gewijzigd door iBoris; 22-06-09 om 21:48.
  #24  
Oud 22-06-09, 23:26
jonagold1 jonagold1 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Spotlight doorzoekt voor mails je server, dus als je mails verwijdert op je iPhone blijven die (mogelijk) op je server staan.. Daarom zie je ze nog!
Dat klopt niet.

Ik heb een POP3-account bij skynet. Ik haal mijn mails binnen via Entourage waardoor de mails op de mailserver worden afgehaald en offline worden bewaard.

En wat heb ik nu ? Mails die ik via iPhone heb binnengehaald en die ik zelfs verwijderd heb (ja, ook verwijderd in de vuilbak), blijven toch zichtbaar voor Spotlight. Dus hij haal deze mails niet vanop een server. En zelfs mails die ik offline reeds verwijderd heb in Entourage, geeft hij zelfs weer. Dus daar haalt hij deze ook niet.
  #25  
Oud 27-06-09, 13:04
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

En wat is nu de oplossing ?
  #26  
Oud 27-06-09, 19:13
iBoris iBoris is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 Bekijk bericht
En wat is nu de oplossing ?
Wachten tot ze bij Apple wakker zijn geworden of herstellen wat t-kroon (21 juni 2009 20:34) schrijft.

Er zijn inmiddels al meerdere topics over, ook bij Apple support.
  #27  
Oud 30-06-09, 23:13
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Spotlight doorzoekt voor mails je server, dus als je mails verwijdert op je iPhone blijven die (mogelijk) op je server staan.. Daarom zie je ze nog!
Ik laat geen e-mails op de server achter en toch blijven ze zichtbaar in spotlight.
  #28  
Oud 08-07-09, 00:05
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

In 3.1 is het ook nog altijd
  #29  
Oud 11-08-09, 00:35
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

Sterker nog, dit geld niet alleen voor email, maar ook voor sms, alleen is het dan niet in spotlight te vinden, maar ik kan met slechts een heeeeel klein beetje moeite zelfs nog smsjes van anderhalf jaar geleden nog lezen, ondanks dat ze niet meer in de smsapp van de iphone staan, dus ik vraag me af waarmee dit nog meer gebeurd!!!

Het lijkt er voor mij namelijk op dat er NIETS verwijderd wordt van de iPhone...op de apps na dan...

SMSjes staan in een database, en inplaats van de database te ledigen, lijkt het alsof er onder aan de database een "streep" getrokken wordt, en daar gaan we dan verder, alles boven de streep blijft bewaard, en is niet zichtbaar op de iphone, alles eronder is zichtbaar...

Misschien dat dit ook zo is voor andere functies, zoals internetcache, etc.

Misschien zijn dit wel de diagnostische gegevens waar apple je zo vriendelijk naar vraagt bij het aansluiten aan iTunes. "Uw toestel bevat mogelijk diagnostische gegevens, wilt u deze naar Apple sturen? Kunnen wij effe lekker neuzen in uw emailtjes, en smsjes."

Deze telefoon heeft steeds meer verrassingen...
  #30  
Oud 11-08-09, 19:39
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisV1984 Bekijk bericht
Misschien zijn dit wel de diagnostische gegevens waar apple je zo vriendelijk naar vraagt bij het aansluiten aan iTunes. "Uw toestel bevat mogelijk diagnostische gegevens, wilt u deze naar Apple sturen? Kunnen wij effe lekker neuzen in uw emailtjes, en smsjes."
En waarom zou Apple in de mails of smsen van hun miljoenen gebruikers willen kijken
  #31  
Oud 11-08-09, 20:17
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

Tja, lijkt me ook overdreven, maar waarom dan de hele handel bewaren?

Een "flush" commando is toch veel makkelijker, dan de boel onzichtbaar te maken, een een flink dikke database aan te leggen, die vervolgens je hele iPhone vol laat lopen...

Als ik hier in Nederland kijk naar de wetgeving die alle internetproviders de data wou laten opslaan, dat zou ook terabites aan data zijn...
  #32  
Oud 12-08-09, 22:56
wimwam wimwam is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Bijzonder blijft het dat verwijderde mails terug te vinden zijn. Wat zou een reden va Apple kunnen zijn dat de mails niet 'hard' worden verwijderd, terwijl je als gebruiker dat wel wilt? Mijn inziens is dit een bug. Is er een manier om een bug te melden bij Apple? Eens in de zoveel tijd 'herstellen' lijkt mij toch niet de juiste manier om geheugen terug te winnen, wat bewust vrij had willen maken.
  #33  
Oud 18-03-11, 23:42
guuslizchris guuslizchris is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

wie weet hoe ik dan de smsjes definitief verwijder...gewoon voor mijn eigen privacy. En stel dat ik hem aan iemand anders zou geven. kunnen ze alles terugzoeken! Daar is toch wel een oplossing voor??
  #34  
Oud 20-02-14, 01:45
Flyinging Flyinging is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard

Nog steeds geen oplossing gevonden ? Mailtjes die verwijderd zijn op de server zelfs , blijven via spotlight te zien . Iemand DE oplossing ??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verwijderde mail komt terug. Rene K. iPhone algemeen 19 18-11-12 11:49
verwijderde emails worden weer opgehaald drummertjuh iPhone algemeen 1 27-05-11 12:02
verwijderde sms terug halen nick1991 iPhone algemeen 2 07-02-11 19:55
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? LabTeov Jailbreak 0 21-10-10 13:30
Verwijderde bestandjes terug vinden? Phille023 Archief 1 17-09-08 16:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:46.