iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   paar vraagjes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35829-paar-vraagjes.html)

Overlord 18-06-09 04:51

paar vraagjes
 
hallo,

ik heb een paar vraagjes en kan hier niet direct het antwoord voor vinden. misschien kunnen jullie mij verder helpen...

1) In de kalender kan je meerdere kalenders syncen en dan krijg je naast dat item ook de kleur van die desbetreffende kalender te zien. ik weet hoe ik de kleuren moet veranderen maar is het mogelijk om snel te zien welke soort afspraak je hebt op welke dag? maw, als je alle kalenders selecteert dan geeft de kalender met een zwarte dot aan dat je iets te doen hebt die dag, zou het niet mogelijk om ineens een dot te krijgen in de kleur de desbetreffende kalender? bij meerdere kalenders, meerdere gekleurde dots uiteraard...:o

2) zit er ergens een folder voor draft sms die ik niet vind?:confused:

3) is er een mogelijkheid om vcards te sturen naar iemand? mijn vriendin stuurde me vorige week een vcard van iemand maar de Iphone kan dat bestand niet lezen???

4) sms kiezen...ik moet eerst naar de applicatie sms gaan om iemand te kunnen smssen?:mad: waarom kan dit niet rechtstreeks vanuit contacten, persoon selecteren, mobiel nummer selecteren en dan kiezen voor sms of bellen???:D heb ik ergens een instelling verkeerd staan??

hopend op een paar antwoorden dank ik jullie voor jullie aandacht :-)

Guest-20230818000136 18-06-09 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Overlord (Bericht 299532)
hallo,

ik heb een paar vraagjes en kan hier niet direct het antwoord voor vinden. misschien kunnen jullie mij verder helpen...

1) In de kalender kan je meerdere kalenders syncen en dan krijg je naast dat item ook de kleur van die desbetreffende kalender te zien. ik weet hoe ik de kleuren moet veranderen maar is het mogelijk om snel te zien welke soort afspraak je hebt op welke dag? maw, als je alle kalenders selecteert dan geeft de kalender met een zwarte dot aan dat je iets te doen hebt die dag, zou het niet mogelijk om ineens een dot te krijgen in de kleur de desbetreffende kalender? bij meerdere kalenders, meerdere gekleurde dots uiteraard...:o

2) zit er ergens een folder voor draft sms die ik niet vind?:confused:

3) is er een mogelijkheid om vcards te sturen naar iemand? mijn vriendin stuurde me vorige week een vcard van iemand maar de Iphone kan dat bestand niet lezen???

4) sms kiezen...ik moet eerst naar de applicatie sms gaan om iemand te kunnen smssen?:mad: waarom kan dit niet rechtstreeks vanuit contacten, persoon selecteren, mobiel nummer selecteren en dan kiezen voor sms of bellen???:D heb ik ergens een instelling verkeerd staan??

hopend op een paar antwoorden dank ik jullie voor jullie aandacht :-)

1. dit zit onder de dag-functie. onderin kun je op de knop tikken dat je alleen die dag te zien krijgt. Persoonlijk zeg ik ook, doe mij maar een agenda in landscape met weekweergave, maar goed. Dit is wat mij zo te binnen schiet.
2. niet dat ik weet.
3. dan draait die nog niet op 3,0. dit kan vanaf gisteren met de iPhone via MMS.
4. kan wel, ga maar naar contacten, kies je persoon, scroll naar beneden en je kan kiezen bij berichten of je iemand wil mailen, bellen, sms/mms sturen.

Overlord 18-06-09 14:04

hoi ikkieman,

alvast bedankt voor je reply :-)

nu weet ik toch weer wat meer :D

wat betreft de vragen:
1) misschien was ik niet helemaal duidelijk...ik had het namelijk over het maandoverzicht, als je een afspraak hebt staat daar een zwart bolletje. Kan dit vervangen worden door een bolletje in de kleur van de desbetreffende agenda??:eek:

2) ik had al zo een vermoeden...byebye grappige sms'jes om bij te houden...

3) phew eindelijk :-):rolleyes:

4) ja klopt, zo gaat het wel. had ik even over het hoofd gezien, maar het zou logischer zijn dat als je een mobiel nummer kiest dat hij automatisch vraagt of je wil bellen of smssen...waarom heb je anders de verschillende indelingen voor soorten telefoon? Dan hadden ze het evengoed allemaal gewoon telefoon kunnen noemen ipv werk, thuis, mobiel, ...:(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:50.