//

batterijduur 3.0 Wat zijn je ervaringen.

batterijduur 3.0 Wat zijn je ervaringen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) my·the [miete] de; v(m) -n, -s 2 gangbare, als onaantastbaar beschouwde, maar ongegronde opvatting Nogmaals: je KUNT een iPhone helemaal niet 12 uur opladen ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 31-07-09, 20:38
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

my·the [miete] de; v(m) -n, -s 2 gangbare, als onaantastbaar beschouwde, maar ongegronde opvatting

Nogmaals: je KUNT een iPhone helemaal niet 12 uur opladen ook al wil je het (kennelijk) nog zo graag. Hij stopt na +/- 2 uur omdat hij vol is. Je ziet dan een stekkertje ipv een stroomtekentje. Het is dus totale onzin en het zou prettig zijn als deze verhalen eens van het forum verdwenen. Mensen gaan onzinnige dingen doen of krijgen ten onrechte de indruk dat ze iets verkeerd hebben gedaan waardoor hun batterij niet werkt zoals het had kunnen werken.

Laatst gewijzigd door DKKKK; 31-07-09 om 20:47.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 31-07-09, 20:58
anoun anoun is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard iphone laden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Ik heb het gevoel dat mijn nieuwe iphone het toch wat langer uithoud dan mijn vorige ! ongeveer 2 dagen en dan is hij echt plat tenzij ik natuurlijk Wi-Fi gebruik zal hij nog wat rapper leeg zijn natuurlijk
mag ik uw vragen hoe hebt uw de eerste keer uw accu geladen?

beter gezegd hoeveel uur heeft uw iphone geladen de eerste keer?

alvast bedankt.
  #203  
Oud 31-07-09, 21:16
Luunie Luunie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 33
Standaard

Woot! Heb sinds gisteren de nieuwe iPhone 3G s, lang naar uitgekeken.. Nu heb ik hem volledig opgeladen, volledig plat laten lopen en weer volledig opgeladen. Na die laatste keer ging ie maar 3 uur mee (!!) en de iPhone is gloednieuw.

Gelukkig bestaat deze topic en heb ik direct Push uitgezet. Nu hopen dat het beter gaat.. toch een kleine teleurstelling.. Het toestel zelf is echt SCHITTEREND maar ja, met drie uurtjes kan je niet veel doen..

Ben toch van plan om een extra batterij te kopen alleen zie ik het niet zitten om die online te bestellen. Iemand al in de winkel gezien?
  #204  
Oud 01-08-09, 01:39
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Jezus, wat doe je er allemaal mee als je dat ding in 3 uur leeg krijgt? Ik mag dan nog van geluk spreken dat mijn iPhone nog geen een keer na een dag pielen onder de 30% is gekomen. Meestal blijft de accu nog wel boven de 60-70% na een dag. Ik heb er geen klachten over.
  #205  
Oud 01-08-09, 02:30
anoun anoun is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luunie Bekijk bericht
Woot! Heb sinds gisteren de nieuwe iPhone 3G s, lang naar uitgekeken.. Nu heb ik hem volledig opgeladen, volledig plat laten lopen en weer volledig opgeladen. Na die laatste keer ging ie maar 3 uur mee (!!) en de iPhone is gloednieuw.

Gelukkig bestaat deze topic en heb ik direct Push uitgezet. Nu hopen dat het beter gaat.. toch een kleine teleurstelling.. Het toestel zelf is echt SCHITTEREND maar ja, met drie uurtjes kan je niet veel doen..

Ben toch van plan om een extra batterij te kopen alleen zie ik het niet zitten om die online te bestellen. Iemand al in de winkel gezien?
het is en nieuwe iphone en na drie uur volledig plat?das echt raar man!!!
ik zou hem echt direct weer binnen doe waar je hem gekocht hebt
voor garantie want das echt verre van normaal hoor 3uur
  #206  
Oud 01-08-09, 09:03
Luunie Luunie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Froggle Bekijk bericht
Jezus, wat doe je er allemaal mee als je dat ding in 3 uur leeg krijgt? Ik mag dan nog van geluk spreken dat mijn iPhone nog geen een keer na een dag pielen onder de 30% is gekomen. Meestal blijft de accu nog wel boven de 60-70% na een dag. Ik heb er geen klachten over.
Dat is het hem net. Ik doe niet veel. Alles staat uit en om de 2-5 minuutjes procentje weg, zelf op stand by!
  #207  
Oud 01-08-09, 09:33
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

Als je de batterij de eerste keer 12 u moet opladen dan zou apple dat zeker wel in de handleiding zetten !
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #208  
Oud 01-08-09, 10:21
rabje rabje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Zo, dit is mijn allereerste post hier.
Ik heb mijn iPhone nu 2 weken en gebruik hem (haar ?) vrij intensief: even internetten, mutaties in contactpersonen doorvoeren, muziekje luisteren, (Word of Excel) documentje maken en (ik heb een nieuw nummer) ... heel af en toe even bellen.
De batterij is vrij snel leeg (ik haal 1/2 dag niet) en voor zo'n apparaat (het is de bedoeling dat je van alles ermee doet, tòch ?) vind ik de batterij ver beneden de maat ! Ik krijg zelfs associaties met mijn i-mode telefoon van destijds die ik snel weer heb omgewisseld voor een Nokia (waarmee ik probleemloos enkele dangen in de lucht kon zijn). Zwaar ***** dus die batterij van de iPhone.
  #209  
Oud 01-08-09, 10:34
Luunie Luunie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 33
Standaard

Volgens mij is er echt wel een probleem met de nieuwe toestellen dan..
  #210  
Oud 01-08-09, 10:53
rabje rabje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

... en ik vergat nog te melden dat ik Wi-Fi en Bluetooth "natuurlijk" UIT heb staan !
Verder ook geen push aan.

Ik vind het een groot probleem: er is immers voorzover ik weet geen echte benchmark hoe lang de batterij me van stroom moet voorzien bij 'normaal gebruik' (en wat is dan normaal gebruik ?).
Wel vind ik dat Apple hier serieus naar moet kijken (er leest toch wel iemand mee van dit concern ?).
Eigenlijk vind ik het een ondeugdelijke batterij.

Heeft iemand ervaring met de aangeboden 'betere' batterijen die worden aangeboden ?
En is Apple bereid ons die dingen te slijten tegen de helft van de prijs / inkoopprijs, danwel de aankoop te subsidiëren ?
Nee, ik ben niet (onverdeeld) blij - verder wel een lekker apparaat.

Laatst gewijzigd door rabje; 01-08-09 om 11:05.
  #211  
Oud 01-08-09, 11:20
Luunie Luunie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 33
Standaard

Rabje, had hetzelfde probleem als jou. Nieuw toestel sinds eergisteren, vannacht volledig opgeladen en deze morgen was ie plat.

Heb nu een soft reset gedaan, volledig opgeladen en hij staat al 12 minuten op 100 procent!!!

Volgens bepaalde fora is dit de oplossing. Doen zou ik zeggen!
  #212  
Oud 01-08-09, 11:24
rabje rabje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Hé Luunie,

hoe heb je dat gedaan ? T mobile gebeld ?
  #213  
Oud 01-08-09, 11:46
Luunie Luunie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 33
Standaard

Nee gewoon home knop en aan knop tien seconden lang induwen tot je apple logo krijgt, dan weer volledig opladen.. en dan weer eens volledig plat laten lopen maar gelukkig zal dit nu langer zijn dan drie uur

Heb heel deze topic en andere topics doorlezen en blijkbaar zijn er veel nieuwe toestellen met hetzelfde probleem. Ik had ook alles uitstaan (push, ebuddy,..) maar gisteren ging er zelf procenten van toen ie aan het herladen was!!

Nu lijkt (? ik ga voorzichtig zijn) het probleem opgelost. De iPhone heeft het nu ook veel minder warm. Ben nu al 39 minuten in stand-by en nog maar 2 procent af (vroeger was dit 2 minuten!)

Hopelijk lukt het ook bij jou.
  #214  
Oud 01-08-09, 12:32
rabje rabje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Luunie bedankt, ik het in ieder geval proberen.

Ik heb echter wel het idee dat er verschillende ideëen zijn over het lang of kort 'in de lucht' zijn. Gewoon stand by heb ik geloof ik geen probleem, dan houdt ie het wel uit, zonder snel leeg te lopen (maar ik heb niet gekeken hoe lang, want je raakt in de verleiding je iPhone lekker te gebruiken, toch ? Met al die leuke applicaties). Nee, mij gaat het er om dat ik bij gewoon applicatiegebruik zo nu en dan niet binnen een halve dag weer moet opladen.
Nou ja, ik ga eens meten hoe snel hij terugloopt als ik gewoon in stand by mode blijf.
  #215  
Oud 01-08-09, 13:06
Luunie Luunie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 33
Standaard

Bij mij ging stand by ook super rap dus misschien heb je een ander probleem. Als ik nu zelfs een tijdje pruts gaat er nog maar weinig af..
  #216  
Oud 01-08-09, 14:23
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Je moet zeker t/m de avond met je iPhone kunnen doen (met de 3Gs dan )
  #217  
Oud 01-08-09, 15:48
rabje rabje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Nou jongens en meisjes, ik heb vanmiddag even gemeten: vol opgeladen en na 2 uur staat ie nog op 98 %. Zoals ik al vermoedde: gewoon stand by levert geen probleem op, maar daar heb ik niets aan. Ik wil het ding een volle werkdag kunnen gebruiken zonder tussentijds opladen.
Conclusie: Apple zou een gebaar moeten maken zoals door mij eerder in de threat beschreven.

Zoiets heb ik eerder gehad. Ik was een vroege gebruiker van Tom Tom.
En had in die tijd een Citroën C5; die hebben een warmtewerende voorruit.
Balen want Tommie werkte niet, maar met een extra plak-antenne wèl. Heb ik met de verkoper een deal gemaakt: plak-antenne voor 1/2 prijs.
Wat vinden jullie - kunnen we niet iets massal doen ?
  #218  
Oud 01-08-09, 16:17
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rabje Bekijk bericht
Nou jongens en meisjes, ik heb vanmiddag even gemeten: vol opgeladen en na 2 uur staat ie nog op 98 %. Zoals ik al vermoedde: gewoon stand by levert geen probleem op, maar daar heb ik niets aan. Ik wil het ding een volle werkdag kunnen gebruiken zonder tussentijds opladen.
Conclusie: Apple zou een gebaar moeten maken zoals door mij eerder in de threat beschreven.

Zoiets heb ik eerder gehad. Ik was een vroege gebruiker van Tom Tom.
En had in die tijd een Citroën C5; die hebben een warmtewerende voorruit.
Balen want Tommie werkte niet, maar met een extra plak-antenne wèl. Heb ik met de verkoper een deal gemaakt: plak-antenne voor 1/2 prijs.
Wat vinden jullie - kunnen we niet iets massal doen ?
Er is een verschil tussen een individuele verkoper en een bedrijf als Apple... jouw "gebaar" is gewoon wishful thinking... Elke nieuwe iPhone zal betere batterijen hebben dus je kan gewoon telkens ne nieuwe kopen als het zo belangrijk voor je is...

Of een batterijpack kopen .... (zijn al hoesjes met die extra functionaliteit)

Maar ik zou je tijd echt niet verspillen een "gebaar" van Apple los te krijgen Dan ben je beter af een ander toestel kopen... Maar daar ga je toch ook op hetzelfde probleem stuiten als je echt alles constant aan zet....
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #219  
Oud 01-08-09, 17:10
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DKKKK Bekijk bericht
my·the [miete] de; v(m) -n, -s 2 gangbare, als onaantastbaar beschouwde, maar ongegronde opvatting

Nogmaals: je KUNT een iPhone helemaal niet 12 uur opladen ook al wil je het (kennelijk) nog zo graag. Hij stopt na +/- 2 uur omdat hij vol is. Je ziet dan een stekkertje ipv een stroomtekentje. Het is dus totale onzin en het zou prettig zijn als deze verhalen eens van het forum verdwenen. Mensen gaan onzinnige dingen doen of krijgen ten onrechte de indruk dat ze iets verkeerd hebben gedaan waardoor hun batterij niet werkt zoals het had kunnen werken.
maar is het ook niet zo dat die zodra je het stekkertje ziet nog dacht ong. 2 uur (druppelend) doorlaad?? had zoiets toch gelezen op de site van apple...weet alleen niet of dat dus na dat tekentje van het stekkertje pas gebeurd of dat dat al gebeurd is dan... hmmm anyway...dit bedoel ik:

De meeste lithium-ion polymeerbatterijen laden via een snel laadproces op tot 80% van de totale batterijcapaciteit en schakelen daarna over op druppellading. Het kost ongeveer twee uur om je iPod op te laden tot 80% van de capaciteit en daarna nog eens twee uur om de batterij volledig op te laden, mits je het apparaat niet gebruikt tijdens het laden.

misschien als je t stekkertje te zien krijgt, dattie eigenlijk maar voor 80% is opgeladen en dus sneller leegloopt van 100 naar 0 omdat je m nog 2 uur extra aan de lader moet houden...

wat ook veel gezegt word, is dat het slecht zou zijn voor de batterij als je deze steeds helemaal leeg laat lopen. Dit word denk ik gezegd doordat dit op de apple site staat: Met elke volledige laadcyclus vermindert de capaciteit van de batterij een beetje.
Elke batterij gaat na verloop van tijd achteruit, dit voorkom je niet door je batterij maar nooit helemaal leeg te laten lopen...

nja weet t ook niet, ben er ook beetje klaar mee eigenlijk.
Ik kom met gemak 1 dag door, 2 ook nog. heb me er overheen gezet dat de iphone langer mee hoort te gaan. Ik laadt nu gewoon op wanneer t mij uitkomt, meestal iedere nacht wel en ook gewoon als ik savonds zin heb om m aan me macbook te hangen doe ik dat gewoon...

conclusie is wel...de batterij is na 4 uur volledig opgeladen.

Laatst gewijzigd door Shorty007; 01-08-09 om 17:15.
  #220  
Oud 01-08-09, 19:18
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoun Bekijk bericht
ja we zijn in 2009 en niet in 1982 maar en accu laad je altijd de eerste keer
tussen de 10 a 12uur op doe je dat niet dan zal je dit zeker merken
aan de levensduur van uw accu.
Dat geldt alleen voor nimh/nicad accu's en niet de li-ion en lipo accu's die we vandaag de dag massaal in devices hebben zitten. Die nimh/nicad kom je vandaag de dag nog wel eens tegen maar dan alleen in bepaalde toepassingen wegens de chemische eigenschappen van dit type accu. Daarnaast brengen li-ion en lipo accu's het gevaar van brand en explosie met zich mee, zo erg stabiel zijn ze niet, vooral niet zonder regulatie.

Die 10~12 uur kun je sowieso niet halen op li-ion/lipo accu's wegens het feit dat die dingen gereguleerd zijn. Ze worden geladen wanneer dat nodig is. Daardoor kun je ze wel 10~12 uur aan de lader laten hangen, als ze vol zitten gebeurd er alleen niets. Ze zullen wel ietsje leeglopen naarmate de tijd vordert. Als je ze aan de lader laat hangen zullen ze dan weer worden bijgeladen. Sommige apparaten zoals de diverse notebooks doen dit weer ietsje anders. Die laden de accu op en zorgen er verder voor dat de laptop de stroom van de netadapter haalt ipv de accu.

Citaat:
ik ben zelf al 6jaar gsm handelaar en ik weet tot in de puntjes hoe je
en accu de eerste keer moet opladen google zeer goed rond!
Als je al begint met die tijd van 10~12 uur heb ik daar anders zeer grote twijfels bij. Als je rond zoekt en bij de accu academie komt zul je ook zien dat je per soort accu op een andere manier om moet gaan.

Citaat:
je zal zien dat dit 100%klopt beter nog als en accu van en iphone
verwijder baar moest zijn dan kon je nog veel meer doen om
de prestatie van uw accu te beteren!
Bij li-ion/lipo geldt veelal dat je niets met je accu moet doen en het ding gewoon zonder nadenken moet gebruiken en opladen. Mensen die dat niet doen en gaan lopen pielen met een hele strategie om het ding te gebruiken en op te laden hebben in 99% van de tijd ook problemen met de accuduur. De kans dat je een li-ion/lipo accu om zeep helpt door een strategie te gaan toepassen is aanzienlijk en ook absoluut niet de moeite van het proberen waard.

Citaat:
BV na de accu de eerste maal 12uur geladen te hebben
laat je die volledig leeg lopen!en dan haal je bv de accu uit het
toestel en steek je die in en plastieke zak en steek je die in de vriezer
Li-ion/lipo accu's vinden volledige charge en discharge cycles niet lief, dan gaan ze gewoon kaduuk en haal je er helemaal geen sap meer uit. Accu's in de vriezer stoppen kan de capaciteit ook aanzienlijk doen dalen, ze hebben namelijk een bepaalde werkingstemperatuur nodig die toch wel wat hoger ligt dan de temperatuur in de vriezer. Verder is condensatie nog een probleem.

Die charge/discharge cycle geldt overigens voor accu's met geheugenproblemen (nimh, nicad), dat is bij li-ion/lipo niet meer van toepassing (de reden waarom ze zo massaal worden gebruikt).

Daarnaast is het resetten bullshit omdat er op een li-ion/lipo een regulator aanwezig moet zijn (zo niet dan is het ding levensgevaarlijk en kan het in brand vliegen danwel exploderen). Die regulator is gewoon een stukje elektronica en dat kun je echt niet met kou beïnvloeden. Het enige waar de kou invloed op heeft zijn de chemicaliën in de accu zelf naast het gehele chemische proces (en dat is vaak eerder een vernietigend effect).

Citaat:
maar dit geld enkel voor accu's die verwijder baar zijn!en niet bij iphone!
Ook verwijderbare accu's kunnen van het li-ion/lipo type zijn. Met name bij notebooks is dit al sinds jaar en dag het geval. Ook bij telefoons kan dit al vrij lang.

Het is een dom en ouderwets advies wat je nooit en te nimmer behoort te geven. Als je wilt weten hoe je de accu het beste kunt behandelen dan moet je in de handleiding kijken, de fabrikant geeft daar namelijk zelf al wel aan wat je moet doen. Als verkoper is het je plicht om klanten daar op te wijzen en niet ouderwetse lulverhalen op te gaan hangen waarbij je de klant effectief z'n accu om zeep laat helpen. Leuk voor je accu verkopen misschien maar verre van juist en klantvriendelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
maar is het ook niet zo dat die zodra je het stekkertje ziet nog dacht ong. 2 uur (druppelend) doorlaad?? had zoiets toch gelezen op de site van apple...weet alleen niet of dat dus na dat tekentje van het stekkertje pas gebeurd of dat dat al gebeurd is dan...

8<

conclusie is wel...de batterij is na 4 uur volledig opgeladen.
Je conclusie klopt maar daarbij moet je wel opmerken dat Apple er vanuit gaat dat je accu "leeg" is en naar 100% opgeladen moet worden. Als je accu dus meer sap heeft dan is het ding veel eerder al volledig opgeladen. Je zou dus beter kunnen zeggen dat het volledig opladen van je iPhone maximaal 4 uur duurt.

Wat standaard bij li-ion is dat ze niet leger moeten worden dan een bepaald percentage. De iPhone geeft je al voor die tijd een melding dat je accu leeg begint te raken. Het stukje van 20% naar 80% is iets wat je bij een li-ion accu heel snel kunt doen. Het stuk naar 20% en het stuk van 80% naar 100% duren het langste (vrijwel netzo lang als het stuk van 20% naar 80%). Heeft met de eigenschappen van zo'n accu te maken.

De cycles waar Apple het over heeft zijn trouwens van leeg naar vol. Je kunt een x aantal van die cycles doen met zo'n accu, daarna is het ding gewoon op en moet je 'm vervangen. Er wordt ook een bepaald minimum gehanteerd: je moet x aantal cycles kunnen doen waarna hij qua battery health op x percentage moet zitten of hoger. Zodra hij eronder zit is de accu niet goed en moet je 'm vervangen. Zoiets hanteert Apple bij de accu's van de MacBook Pro laptops (na 300 cycles moet de battery health op 80% zitten). Dat hele verhaal doet overigens niets aan de laadtijd af.

Op apple.com vindt je overigens in het support gedeelte de verschillende inzichten die Apple hanteert omtrent de accu's die er zijn.

Over het algemeen geldt dat je qua accuduur vooral niet veel moet doen aan strategie: gewoon gebruiken en opladen. Het enige punt waar je op kunt winnen is het softwaregedeelte. Je kunt dan dingen als bluetooth, Wi-Fi, 3G, GPS, push, push notifications, etc. uitschakelen zodat hij niet continu een verbinding heeft. Met name GPS is nogal een energieslurper. Die push dingen zijn leuk maar zorgt wel voor sluipgebruik omdat je eigenlijk continu een verbinding open houdt. Om captain obvious nog even uit te hangen: zorgen dat je goed bereik hebt qua gsm/3g wil ook nog wel eens aardig wat impact hebben. Volgens mij gaven Palm en Nokia als aanrader om de telefoon uit te zetten als je in een gebied met weinig dekking zat. Helpt dit allemaal niet dan is je accu waarschijnlijk gewoon stuk (niet ongewoon trouwens en zeker niet specifiek voor de iPhone) en moet je die laten vervangen: garantie claimen dus.
Reageren

Labels
batterijduur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goede ervaring met T-Mobile garantie; hoe zijn jullie ervaringen? McMeller Odido (T-Mobile) 5 28-03-10 13:57
Wat zijn jou top 10 apps RV17 Archief 7 03-01-10 23:53
Ervaringen over de Batterijduur/opladen Tjainie iPhone algemeen 1 03-09-08 09:42
Ervaringen met batterijduur Yorick iPhone algemeen 54 15-06-08 10:39
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:51.