//

batterijduur 3.0 Wat zijn je ervaringen.

batterijduur 3.0 Wat zijn je ervaringen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) vanmorgen ff opgeladen tot 100% en staat nu nog op 96 % wel nog niet veel op internet gezeten maar toch wel wat smsjes gestuurd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 01-08-09, 20:35
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

vanmorgen ff opgeladen tot 100% en staat nu nog op 96 % wel nog niet veel op internet gezeten maar toch wel wat smsjes gestuurd vandaag dus da valt nog goed mee denk ik
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 01-08-09, 23:03
Maurie1990's schermafbeelding
Maurie1990 Maurie1990 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar Maurie1990
Standaard

ik vind de batteryduur van de iphone 3G met 3.0 erg slecht...ik zit even op internet en meteen al aantal procenten dr af...ook als ik em op standby laat staan en ga slapen is de volgende dag 20 procent eraf...soms als ik erg weinig er mee doe dan daalt het percentage zwaar...iig bij mijne...batteryduur kan veeeeel beter...
  #223  
Oud 01-08-09, 23:06
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maurie1990 Bekijk bericht
ik vind de batteryduur van de iphone 3G met 3.0 erg slecht...ik zit even op internet en meteen al aantal procenten dr af...ook als ik em op standby laat staan en ga slapen is de volgende dag 20 procent eraf...soms als ik erg weinig er mee doe dan daalt het percentage zwaar...iig bij mijne...batteryduur kan veeeeel beter...
had ik ook met de 3G. 20% eraf in een nacht. Denk dat dat ook aan de JB lag mja weet ik niet zeker.
  #224  
Oud 02-08-09, 11:03
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
had ik ook met de 3G. 20% eraf in een nacht. Denk dat dat ook aan de JB lag mja weet ik niet zeker.
Natuurlijk moeten we ook rekening houden dat een Iphone ook niet zomaar een gsm is waar je enkel kan mee beleln en smsen dat de dingen zoals mailen en internet dan meer vragen van de battery is natuurlijk ook normaal denk ik maar als je na 1 dag al moet opladen is dat natuurlijk vervelend tenzij je je iphone wel kan opladen tijdens het werk is dat natuurlijk mooi meegenomen
  #225  
Oud 02-08-09, 22:06
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Natuurlijk moeten we ook rekening houden dat een Iphone ook niet zomaar een gsm is waar je enkel kan mee beleln en smsen dat de dingen zoals mailen en internet dan meer vragen van de battery is natuurlijk ook normaal denk ik maar als je na 1 dag al moet opladen is dat natuurlijk vervelend tenzij je je iphone wel kan opladen tijdens het werk is dat natuurlijk mooi meegenomen
Natuurlijk moet je er ook mee rekening kunnen houden dat er in stand-by geen 20% hoort af te gaan. Maximaal 5 procent (bijvoorbeeld als je veel op hebt staan: wekker, 3G, Wi-Fi, Bluetooth etc.)
  #226  
Oud 02-08-09, 22:09
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Natuurlijk moet je er ook mee rekening kunnen houden dat er in stand-by geen 20% hoort af te gaan. Maximaal 5 procent (bijvoorbeeld als je veel op hebt staan: wekker, 3G, Wi-Fi, Bluetooth etc.)
Daar heb je gelijk volledig gelijk in maar verwachten dat een iphon evenlang zal mee gaan als een nokia bv dat zijn pure dromen denk ik maar niemand zal dat ook verwachten denk ik
  #227  
Oud 02-08-09, 22:18
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

sinds ik vakantie heb veel sneller leeg
dus Wi-Fi op me iphone van thuis staat dan aan gaat hij veel sneller leeg niet normaal
  #228  
Oud 02-08-09, 22:30
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mastermark Bekijk bericht
sinds ik vakantie heb veel sneller leeg
dus Wi-Fi op me iphone van thuis staat dan aan gaat hij veel sneller leeg niet normaal
als Wi-Fi aan staat is het toch normaal dat hij rapper leeg gaat dat is hier toch al altijd gezegd geweest?
  #229  
Oud 02-08-09, 23:24
lapje's schermafbeelding
lapje lapje is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 73
Standaard

Ook ik ben allerlei dingen aan het uitproberen om te kijken welke instellingen ervoor zorgen dat de batterij snel(ler) leeggaat en hoe dit te voorkomen. Op zich ben ik niet ontevreden over de duur, mede omdat ik vind dat als je kijkt naar wat je allemaal met de iphone kunt, dat het logisch is dat het vermogen van je batterij vraagt.

Mijn laatste probeersel is om voor de instelling van het ophalen van e-mail dit handmatig te doen dus geen push en fetch gebruiken maar gewoon zelf regelmatig je mail checken. En ik heb het idee dat hierdoor juiste de batterij het langer uithoudt. Verder heb ik alles aanstaan: bluetooth, Wi-Fi, 3g, positiebepaling.

Misschien voor mensen die vinden dat de batterij het niet lang genoeg uithoudt ook een aanrader om deze instelling voor e-mail eens te proberen.
  #230  
Oud 02-08-09, 23:40
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lapje Bekijk bericht
Ook ik ben allerlei dingen aan het uitproberen om te kijken welke instellingen ervoor zorgen dat de batterij snel(ler) leeggaat en hoe dit te voorkomen. Op zich ben ik niet ontevreden over de duur, mede omdat ik vind dat als je kijkt naar wat je allemaal met de iphone kunt, dat het logisch is dat het vermogen van je batterij vraagt.

Mijn laatste probeersel is om voor de instelling van het ophalen van e-mail dit handmatig te doen dus geen push en fetch gebruiken maar gewoon zelf regelmatig je mail checken. En ik heb het idee dat hierdoor juiste de batterij het langer uithoudt. Verder heb ik alles aanstaan: bluetooth, Wi-Fi, 3g, positiebepaling.

Misschien voor mensen die vinden dat de batterij het niet lang genoeg uithoudt ook een aanrader om deze instelling voor e-mail eens te proberen.
Die staat al handmatig met supreme perfe......

Wi-Fi en de push functie zijn de grootste batterij vreters vind ik

Laatst gewijzigd door mastermark; 02-08-09 om 23:44. Reden: edit knop gebruiken aub. (is goed zal het onthouden)
  #231  
Oud 04-08-09, 13:45
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

Ik heb alle onnodige dingen uitgezet wereld van verschil nou is mijn tel s,ochtens nog vol 5% eraf 3g functie is de grootste stroom verbruiker
  #232  
Oud 04-08-09, 22:35
Maurie1990's schermafbeelding
Maurie1990 Maurie1990 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar Maurie1990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mastermark Bekijk bericht
Ik heb alle onnodige dingen uitgezet wereld van verschil nou is mijn tel s,ochtens nog vol 5% eraf 3g functie is de grootste stroom verbruiker
Mijn 3G functie staat al uit. En nog steeds gaat er 20 procent van mij batterij af...voor de rest dataroaming enzo staan aan...wat heb jij zoal uitgezet dan ? Wi-fi, push, misschien helderheid wat lager zetten ?
  #233  
Oud 04-08-09, 22:47
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

als ik jou was zou ik ff restoren en opnieuw jailbreak...
weet niet of je de jb nodig heb voor een unlock, anders zou ik t ff 1 nachtje zonder jb proberen, kijken of er dan ook 20% van je baterij afgaat...
Heb je misschien apps op de achtergrond draaien of sbsettings heb ik ook wel es gehoord dat dat niet helemaal lkkr loopt....
  #234  
Oud 04-08-09, 22:53
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

Push uit en bij de mail ook 3g uit Wi-Fi en locatiebepaling aan
  #235  
Oud 04-08-09, 23:56
Maurie1990's schermafbeelding
Maurie1990 Maurie1990 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar Maurie1990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
als ik jou was zou ik ff restoren en opnieuw jailbreak...
weet niet of je de jb nodig heb voor een unlock, anders zou ik t ff 1 nachtje zonder jb proberen, kijken of er dan ook 20% van je baterij afgaat...
Heb je misschien apps op de achtergrond draaien of sbsettings heb ik ook wel es gehoord dat dat niet helemaal lkkr loopt....
Ik moet em wel jailbreaken...anders kan mijn sim kaart er niet in...ik kijk wel even wat ik eraan kan doen...ik zoek nog wel wat oplossingen :-P. Btj met me iPhone aan de gang...kijken of ik nog iets kan vinden...
  #236  
Oud 05-08-09, 19:20
patje26 patje26 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 47
Standaard

Hier hetzelfde probleem....Loopt heel snel leeg...Heb 3.0 op mijn 3 G staan...Hij is wel geJBt en unlockt...Ik dacht eerst dat het aan mijn exchangeaccount lag maar die heb ik er uit gehaald en dat maakt geen verschil.

Verder heb ik Boss Prefs erop staan en daar heb ik alles mee uitgeschakeld. Dat helpt echter geen ****
Ik denk dat ik hem straks ga restoren naar de originele 3.0 en dan unlocken(OF MOET JE JBen voordat je kunt unlocken).
  #237  
Oud 05-08-09, 19:31
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

jup....zonder jb geen unlock.
  #238  
Oud 05-08-09, 19:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ben het gewoon mijn iphone bijna iedere dag aan de lader ligt,heb daar geen last of probleem mee.Reden ervoor is wel natuurlijk is dikwijls veel op internet zit en al is de iphone 40%,meestal laad ik deze op voor de dag nadien.
  #239  
Oud 06-08-09, 01:35
ewout_dc ewout_dc is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Gent
Berichten: 39
Standaard

2G eerst update naar 3.0 -> zeer slechte batterijduur. Wilde niet opladen of slechts enkele minuten, raakte nooit vol, viel meteen uit.

Opnieuw update gedaan -> optie 'als nieuwe iPhone instellen' gekozen en alles werkt schitterend nu.
  #240  
Oud 06-08-09, 12:21
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Het is toch te triest voor woorden -> iPhone 3.1 Beta 3
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0068.PNG‎ (46,7 KB, 49x gelezen)
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Reageren

Labels
batterijduur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goede ervaring met T-Mobile garantie; hoe zijn jullie ervaringen? McMeller Odido (T-Mobile) 5 28-03-10 14:57
Wat zijn jou top 10 apps RV17 Archief 7 04-01-10 00:53
Ervaringen over de Batterijduur/opladen Tjainie iPhone algemeen 1 03-09-08 10:42
Ervaringen met batterijduur Yorick iPhone algemeen 54 15-06-08 11:39
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.