iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   batterijduur 3.0 Wat zijn je ervaringen. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35888-batterijduur-3-0-zijn-ervaringen.html)

S¡mon 02-09-09 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spoorlijncrosser (Bericht 341251)
ja het is echt zo dat mijn iPod sneller Internet heeft ALS mijn iPhone... Verder gaat de batterij het steeds beter doen wel vreemd maargoed

Als of dan?

dendirk 02-09-09 19:56

push uitzetten : instellingen/mail,contacten,agenda/nieuwe gegevens/push afzetten

upgraden naar 3.01 via itunes opgelet als hij gejailbreaked + unlocked is zal je dat opnieuw moeten doen !!!!!!

Over upgraden+jailbreaken is hier enorm veel te vinden.

Soelaas : soe·laas het; o steun, verlichting: de maatregelen boden geen ~

Succes

EDIT: oops ik zie al dat je 3.01 hebt , probeer an alleen al eens push uit te zetten.

Gabriel Antonyo 02-09-09 20:03

oke thnx man

ik heb push ook uitgezet
ik laat hem nu ff op tot 100%
en wanneer die bijna op is maak ik een printscreen

post ik hem morgen hier op

want ik dnek niet dat dit normaal is mr goed je zult morgen zien

dendirk 02-09-09 20:16

Start je iPhone ook even terug op

kuotje 02-09-09 22:45

elke dag nog steeds leeg. Dus maar weer gejailbreakt. Houdt me iphone toch leuker

nebilem 03-09-09 13:47

sinds gister ochtend was niet helemaal vol constant bezig geweest internette
msnne muziek luisteren en hij staat nog steeds aan. Batt gaat bij mij wel voldoende lang mee.

marcelleke 05-09-09 17:30

de enige oplossing die bij mij helpt is de helderheid van uw iphone zolaag mogelijk te zetten!!
ik hou het nu toch al een goede 4 dagen uit met een volle batterij!!!
gewoon aanpassen in instellingen,helderheid

Shorty007 05-09-09 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcelleke (Bericht 347772)
de enige oplossing die bij mij helpt is de helderheid van uw iphone zolaag mogelijk te zetten!!
ik hou het nu toch al een goede 4 dagen uit met een volle batterij!!!
gewoon aanpassen in instellingen,helderheid

Klopt, bij mij ook idd, scheelt heel veel :)

kuotje 05-09-09 18:57

maarja volgens mij legt iedereen em toch elke nacht aan de lader. of wanneer die achter zijn pc/mac zit synchroniseert ie em. Maarja als je midden in de jungle zit is het wel handig als ie meer dan 20uur mee kan.

appleerik 06-09-09 17:16

hallo,

ik heb sinds gister fw 3.0 erop gezet. eerst een hele tijd aan de pc, dus toen is hij helemaal opgeladen... toen bleek dat hij vrij snel leeg ging dus snachts weer aan de oplader. nu staat het gebruik&percentage op:

gebruik: 1 uur, 8 minuten
stand-by: 7 uur, 43 minuten
percentage staat op 89%

mee gebeld, gesmst, mail en msn, nieuws en spelletjes.

volgens mij is de batterijduur hetzelfde als bij fw 2.2...

mrfred 06-09-09 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 347808)
Maarja als je midden in de jungle zit is het wel handig als ie meer dan 20uur mee kan.

moet tmobile wel dekking hebben daar:D

Kurtje 06-09-09 18:52

Gisterenavond omstreeks 20h iPhone nog op 80% batterijduur na een nachtje hebben op te laden.. Om 24h 's nachts, dus 4 uurtjes later, ineens 5% nog.. Snap het toch niet goed. Heb wi-fi, 3g, bluetooth, alles wat mogelijk is uitgezet en niet gek veel gespeeld met mijn iPhone.. Voor een toetsel van zoveel geld en zo een hype mag die toch minstens 2 dagen meegaan !!!!

Iphone Lunatic 06-09-09 19:31

Hello,

To extend battery-life there can be much done.

Calling and SMSing with 3G = OFF.

2G network works better for phonecalls and sms than 3G. 3G-networks in the Netherlands are worse than the marketing-pictures want you to believe.

Not on the internet? Wi-Fi = OFF and/or 3G = OFF

Not using GPS? Wi-Fi = OFF and/or 3G = OFF

With about 120 minutes calling a day and about 15 sms a day and 30 minuts internet my iphone 3G 8GB lasts about 56 hours on one charge.

ahagting 06-09-09 19:35

batterijduur
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kurtje (Bericht 348121)
Gisterenavond omstreeks 20h iPhone nog op 80% batterijduur na een nachtje hebben op te laden.. Om 24h 's nachts, dus 4 uurtjes later, ineens 5% nog.. Snap het toch niet goed. Heb wi-fi, 3g, bluetooth, alles wat mogelijk is uitgezet en niet gek veel gespeeld met mijn iPhone.. Voor een toetsel van zoveel geld en zo een hype mag die toch minstens 2 dagen meegaan !!!!

Heb nu sinds een paar dagen een iPhone 3GS via Phoneshop (dus unlocked) maar vind de batterij ook erg snel leeg gaan.
Volgens mij draait er het één en ander ook als hij op stand by staat.
Heb nu veel gelezen over dat ssh on/off enzo, maar vind het erg ingewikkeld. Heb SshOnOff.app als zip gedownload op computer en is nu uitgepakt met mapje met naam SshOnOff.app. Maar hoe krijg ik dat op mij iPhone?? Het lukt me niet om het in iTunes te krijgen. Moet ik ook nog eerst dat jailbreak doen?? (Lijkt me helemaal ingewikkeld) Hoe kan ik zien wat er precies op mijn iPhone staat??
Kortom, nog veel onduidelijk


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.