//

Bugs in softwareupdate 3.0

Bugs in softwareupdate 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie al bugs gevonden in 3.0? 1) In de App Store applicatie zijn extra functies bijgekomen (bijv. "Inwisselen"). De functie "Updates" kun je benaderen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-06-09, 13:19
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard Bugs in softwareupdate 3.0

Hebben jullie al bugs gevonden in 3.0?

1) In de App Store applicatie zijn extra functies bijgekomen (bijv. "Inwisselen"). De functie "Updates" kun je benaderen door op de tab "Meer" te drukken. Stel dat je deze functie vaak gebruikt, dan kun je een van de tabs in de onderste taakbalk (Uitgelicht / Categorieën / Top 25 / Zoek) vervangen door "Updates". Dit doe je als volgt: je drukt op "Meer" en vervolgens op "Wijzig" (rechtsboven in het scherm). Vervolgens kun je "Updates" met je vinger slepen naar de taakbalk en één van de andere tabs vervangen. Deze functie werkt opzich wel, maar na 1 of 2 dagen gebruik is alles weer teruggezet naar standaard instellingen en staat "Updates" opnieuw onder "Meer". Met andere woorden, de ingestelde configuratie wordt niet onthouden.

2) Ik heb het nog steeds dat bij het draaien van het scherm in iPod en het bladeren tussen covers dat dit resulteert in een onbruikbare interface (zie screenshot).

3) Je typt iets in Spotlight, vervolgens wis je de tekst, je gaat naar Springboard en weer terug, je schudt je iPhone om de actie ongedaan te maken, dan krijg je de tekst dat jij getypt hebt niet te zien, enkel de melding "Niets te herstellen".

Hebben jullie nog meer foutjes ontdekt? En dan bedoel ik niet functies die in 3.0 ontbreken maar fouten in de bestaande functionaliteit?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg screenshot.jpg‎ (42,4 KB, 58x gelezen)
__________________
Hacking the iPhone since 07-09-'07

Laatst gewijzigd door bluevoice; 18-06-09 om 13:45.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-09, 13:28
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Hebben jullie al bugs gevonden in 3.0? Ik in ieder geval 2:

1) In de App Store applicatie zijn extra functies bijgekomen (bijv. "Inwisselen"). De functie "Updates" kun je benaderen door op de tab "Meer" te drukken. Stel dat je deze functie vaak gebruikt, dan kun je een van de tabs in de onderste taakbalk (Uitgelicht / Categorieën / Top 25 / Zoek) vervangen door "Updates". Dit doe je als volgt: je drukt op "Meer" en vervolgens op "Wijzig" (rechtsboven in het scherm). Vervolgens kun je "Updates" met je vinger slepen naar de taakbalk en één van de andere tabs vervangen. Deze functie werkt opzich wel, maar na 1 of 2 dagen gebruik is alles weer teruggezet naar standaard instellingen en staat "Updates" opnieuw onder "Meer". Met andere woorden, de ingestelde configuratie wordt niet onthouden.

2) Ik heb het nog steeds dat bij het draaien van het scherm in iPod en het bladeren tussen covers dat dit resulteert in een onbruikbare interface (zie screenshot).

Hebben jullie nog meer foutjes ontdekt? En dan bedoel ik niet functies die in 3.0 ontbreken maar fouten in de bestaande functionaliteit?
Er zijn nog een massa bugs/problemen in de huidige 3.0 firmware, dus ik verwacht dan ook vrij snel een 3.0.1 release die een groot deel van deze kinderziekten eruithaald.

Zo heb je bv. nog altijd de spotlight bug, wanneer je typt en je gaat terug naar je springboard en weer terug naar spotlight, daarna shuffle to delete uitvoeren en er is niet te herstellen zegt hij dan.

Anyway die bug dat jij hebt met cover flow heb ik alvast nooit eerder gezien, laat staan dat ik er zelf last van heb. Mss verstandig om even een DFU update naar 3.0 te doen, kan wel eens een groot deel van je problemen verhelpen. Alsook is Home+Power vasthouden tot de iPhone uitvalt ook een optie die je even eerst kan proberen alvorens dfu te gaan.
  #3  
Oud 18-06-09, 13:30
pascalbrouwers pascalbrouwers is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sjeng - City
Berichten: 189
Standaard

weet niet of het een bug is maar nadat ik 3.0 erop gezt heb krijg ik geen mails meer binnen...
__________________
Ipad 32GB,touch 16GB,2G 16GB,3G 16GB,4G 16GB en de 5G 16 GB
  #4  
Oud 18-06-09, 13:38
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

@pascalbrouwers: Dat is geen bug, mail werkt prima.

@Undertaxx: Ik ga de spotlight bug toevoegen aan het lijstje
  #5  
Oud 18-06-09, 13:43
PvdH PvdH is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 26
Standaard

Hier na de update niet meer bereikbaar + geen sms kunnen ontvangen.. kan wel prima bellen en smsjes versturen.
  #6  
Oud 18-06-09, 13:48
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

@PvdH: Dan moet je even je phone herstellen, dit is geen bekend probleem.
  #7  
Oud 18-06-09, 20:41
Hamertej Hamertej is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 151
Standaard contacten

Ik heb bij contacten niet meer A, B, C links staan maar A, bolletje, C (zie screenshot)

Ik weet niet of dit hoort of dat er bij mij iets fout is maar ik heb het nog nooit eerder gezien
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png foutje.png‎ (33,5 KB, 73x gelezen)
  #8  
Oud 18-06-09, 21:07
Benn Benn is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Gent
Berichten: 65
Standaard

1 grote bug! maar niemand luistert er naar mij..

Als je push AANZET en erna weer UIT
dan blijft push aan
je blijft continue verbinding hebben..

je moet je iphone volledig uitzetten en weer aan
en dan pas is push uitgeschakeld..

ik kon dit weten omdat ik storing ondervind op radio.. (zo weet ik dat ik verbinding heb)

dus ookal is push UIT.. hij blijft verbinding hebben (constant) en je batterij gaat ferm naar beneden!!
  #9  
Oud 18-06-09, 21:22
joppe's schermafbeelding
joppe joppe is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Linden, België
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hamertej Bekijk bericht
Ik heb bij contacten niet meer A, B, C links staan maar A, bolletje, C (zie screenshot)

Ik weet niet of dit hoort of dat er bij mij iets fout is maar ik heb het nog nooit eerder gezien
da is normaal, omdat als tetering aanstaat of je neemt iets audio op of je belt dan krijg je zo'n blk bovenaan, dus dan is het scherm niet groot genoeg voor het volledige alfabet.
  #10  
Oud 18-06-09, 22:17
JnB JnB is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Grimbergen
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PvdH Bekijk bericht
Hier na de update niet meer bereikbaar + geen sms kunnen ontvangen.. kan wel prima bellen en smsjes versturen.
Heb ik sinds beta 5 en gm seed

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
@PvdH: Dan moet je even je phone herstellen, dit is geen bekend probleem.
Al meermaals gedaan en ik ken ondertussen 3 mensen met dit probleem

Belgische iphone alle 3 proximus klant

Op het apple support forum vind je dergelijke meldingen ook, hun "oplossing" is de apn veranderen naar een meer algemene setting.
Echter hier in belgie kosten de data pakkets veel te veel geld dus deze optie blijft lekker uit voor mezelf.

Laatst gewijzigd door JnB; 18-06-09 om 22:40.
  #11  
Oud 18-06-09, 23:07
PvdH PvdH is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
@PvdH: Dan moet je even je phone herstellen, dit is geen bekend probleem.
Na wat google-en is het weldegelijk een vaker voorkomend probleem. Enkele o2 gebruikers delen dezelfde "bug".

Hoogst irritant als je niet bereikbaar bent.. smsjes komen soms met een dikke vertraging aan en gesprekken komen soms opeens wel binnen.. en dan weer een hele tijd niet
  #12  
Oud 18-06-09, 23:16
sjoran's schermafbeelding
sjoran sjoran is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Zutphen
Berichten: 201
Stuur een bericht via MSN naar sjoran
Standaard

Weet niet of het een bug is maar sinds de update zit ik in de amerikaanse appstore......alles in dollar en "free" en verder alles in het engels...al paar keer opnieuw opgestart ma steeds hetzelfde....

Heel apart......

Edit: Ben er al achter, moest ff me gebruikersnaam en wachtwoord en ik zat weer in de nederlandse app store....

Laatst gewijzigd door sjoran; 18-06-09 om 23:33.
  #13  
Oud 19-06-09, 08:28
Hamertej Hamertej is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joppe Bekijk bericht
da is normaal, omdat als tetering aanstaat of je neemt iets audio op of je belt dan krijg je zo'n blk bovenaan, dus dan is het scherm niet groot genoeg voor het volledige alfabet.
Oké bedankt!
  #14  
Oud 19-06-09, 12:13
PvdH PvdH is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
@PvdH: Dan moet je even je phone herstellen, dit is geen bekend probleem.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PvdH Bekijk bericht
Na wat google-en is het weldegelijk een vaker voorkomend probleem. Enkele o2 gebruikers delen dezelfde "bug".

Hoogst irritant als je niet bereikbaar bent.. smsjes komen soms met een dikke vertraging aan en gesprekken komen soms opeens wel binnen.. en dan weer een hele tijd niet
Het werkt hier weer volgens mij. Mijn oplossing? Herstellen en daarbij NIET je oude reservekopie/back up terugplaatsen. Blijkbaar zat hier toch iets niet helemaal lekker in. Toen in iTunes aangegeven dat ik m'n contacten/mail/foto's e.d. weer gesynct wil hebben en deze werden teruggeplaatst. Ben nu weer gewoon te bereiken en smsjes komen direct aan zonder vertraging. Ook gaat m'n batterij nu veel langer mee!
  #15  
Oud 19-06-09, 22:09
divingdisaster divingdisaster is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik ben er achter gekomen dat wanneer ik een filmpje afspeel (zowel via de browser als YouTube€ en het volume op stil heb gezet dat als ik hierna een nieuw filmpje open en het volume harder zet er niets gebeurt. Ik hoor niks. Vervolgens moet ik het volume aanzetten (dus met de slider) en het filmpje opnieuw opstarten voordat ik geluid krijg.
  #16  
Oud 20-06-09, 19:11
i(Phone)'s schermafbeelding
i(Phone) i(Phone) is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 102
Stuur een bericht via MSN naar i(Phone)
Standaard

Ik moet heel vaak de home-button, wel iets van 10 keer indrukken voor dat ik beeld krijg!
__________________
 iPhone 3G (8GB) | Firmware: 3.0 | Jailbroken | T-Mobile i-150 | Sinds: 11 juli 2008 
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gebricked na softwareupdate in itunes LenS iTunes 7 07-06-10 18:54
Crash na softwareupdate drompie Archief 2 12-01-09 11:53
smsje over softwareupdate Nikooos Odido (T-Mobile) 3 17-09-08 17:37
Mac OS X: Bugs iTunes 8.0 Doblie iTunes 2 10-09-08 14:29
Geen bereik na softwareupdate joostje18 Unlock [archief] 1 27-03-08 13:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.