iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   update 3.0 totaal mislukt (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35976-update-3-0-totaal-mislukt.html)

KDL 18-06-09 21:37

update 3.0 totaal mislukt
 
na de os 3.0 update startte mijn iphone opnieuw op en sindsdien vraagt hij om itunes via het bekende logootje

Ik heb DFU en Recovery geprobeerd, beide niet gelukt...

itunes pakt de iphone sowieso niet iedere keer, en na meerdere pogingen fouten 1604 en soms 2002 gekregen.

ik had al itunes 8.2, voor de zekerheid alles verwijderd via xp software instellingen en opnieuw gedownload

Wat kan ik nog meer proberen, of moet ik T-mobile bellen (ff tel lenen in studentenhuis), Iphone is standaard, dwz geen jailbraik of andere toestanden

Ryan_1 18-06-09 21:43

ja k heb precies het zelfde en bij mij hoor ik wel dat er een usb apparaat in is gekoppelt maar ik zie hem niet bij itunes

bverhees 18-06-09 21:50

Je moet die USB-melding gewoon negeren. Alles ging automatisch, al zijn die meldingen wel verwarrend. Succes
Bert

Ryan_1 18-06-09 21:58

ik kan helemaal niks meer hij opent niet eens in itunes

KDL 18-06-09 22:49

eerst kwam ik hem nog wel in itunes tegen, onder iphone, niet onder de naam die ik hem had gegeven, nu is hij ook niet meer in itunes te zien

macfreaker 19-06-09 06:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KDL (Bericht 301083)
eerst kwam ik hem nog wel in itunes tegen, onder iphone, niet onder de naam die ik hem had gegeven, nu is hij ook niet meer in itunes te zien

Wat versta je onder dfu ? Zoals je weet of niet weet , zie je bij dfu totaal niets op je scherm. Misschien denk je dat je in dfu zit. Nogmaals proberen zou ik zeggen. DFU in de wiki!

Willemsen98 19-06-09 08:27

update 3.0 totaal mislukt
 
Ook ik gisteravond (18-06-2009) na ontvangst bericht van T-mobile dat ik nu mijn Iphone kan/mag updaten naar versie 3.0 en dat je hiervoor itunes versie 8.2 moet gebruiken.

Dit dus uitgevoerd en dus op dezelfde methode als ieder ander update voorheen uitgevoerd. Wat trouwens allemaal automatische gaat.
Er komt als eerste een popup of je een reserviekopie wilt laten maken (waar ik dus ook voor gekozen heb) en vervolgens aansluitend gaat de installatie aan de slag.

Na een uurtje kom ik even kijken wat de status is en zie ik een schermpje op de pc met melding: Dat installatie mislukt is en een Restore error 9.

Vervolgens is er totaal NIETS meer mogelijk met de Iphone.
Je kunt niet resetten.
Je kunt niet Herstellen want ook hier krijg je weer 2 verschillende error meldingen. Zelfde als al eerder beschreven is.
Verder is de iphone bij ontkoppelen en weer inpluggen met usb van de 10x maar 1x weer zichtbaar in itunes, maar is dan niet bruikbaar. D.w.z. je hebt dan alleen optie "herstellen", maar als je die aanklikt dan komt er weer dezelfde foutmeldingen.

Verder is de Iphone dus zo dood als een pier... Je kunt er helemaal niets meer mee doen.

Wat mij betreft ga ik dus vanavond naar T-mobile shop en navragen wat voor optie er nog zijn. :-(

(altijd en alleen maar de officiële updates op de iphone gezet.)

Timmeh_ 19-06-09 08:54

Zoek eens op de error nummers, zowel op het forum als op Google ;)

Ryan_1 22-06-09 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KDL (Bericht 300974)
na de os 3.0 update startte mijn iphone opnieuw op en sindsdien vraagt hij om itunes via het bekende logootje

Ik heb DFU en Recovery geprobeerd, beide niet gelukt...

itunes pakt de iphone sowieso niet iedere keer, en na meerdere pogingen fouten 1604 en soms 2002 gekregen.

ik had al itunes 8.2, voor de zekerheid alles verwijderd via xp software instellingen en opnieuw gedownload

Wat kan ik nog meer proberen, of moet ik T-mobile bellen (ff tel lenen in studentenhuis), Iphone is standaard, dwz geen jailbraik of andere toestanden

Is het jou al gelukt ?

KDL 24-06-09 14:33

Ja, ryan, na ongeveer 10 pogingen...

Keirlan 24-06-09 19:14

Heb juist hetzelfde probleem en vind dit allemaal zeer frustrerend!
Heb al veel gegoogled maar nog geen oplossing. Mijn iPhone is dus helemaal nutteloos nu. Restore -> Error -> Restore -> Error. Heb ook al DFU geprobeert maar helemaal niets.

l-rs 26-06-09 21:55

Hee Keirlan, ik had precies hetzelfde. Restore, Error, Restore, Error. Zeker 35 keer geprobeerd op m'n Mac, één keer onder een schoon account op m'n Mac, één keer op een Windows-machine waar nog nooit iTunes op gedraaid had én op een andere Windows-bak met een ouwe iTunes in de hoop dat ik er een ouwere firmware op kon proppen.

Allemaal nada. Gewoon met de legale firmware via iTunes, elke keer gedwongen opnieuw gedownload dus dat kan geen corrupte firmware geweest zijn. Telefoon was standaard

Uiteindelijk MEER dan klaar met die %(*(*!#@ dus maandag ter reparatie bij T-Mobile achtergelaten. Krijg 'm per post terug, hopelijk. Drie weken waarschijnlijk, want T-Mobile kan dit niet zelf repareren... :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.