//

update 3.0 totaal mislukt

update 3.0 totaal mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) na de os 3.0 update startte mijn iphone opnieuw op en sindsdien vraagt hij om itunes via het bekende logootje Ik heb DFU en Recovery ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-09, 22:37
KDL KDL is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard update 3.0 totaal mislukt

na de os 3.0 update startte mijn iphone opnieuw op en sindsdien vraagt hij om itunes via het bekende logootje

Ik heb DFU en Recovery geprobeerd, beide niet gelukt...

itunes pakt de iphone sowieso niet iedere keer, en na meerdere pogingen fouten 1604 en soms 2002 gekregen.

ik had al itunes 8.2, voor de zekerheid alles verwijderd via xp software instellingen en opnieuw gedownload

Wat kan ik nog meer proberen, of moet ik T-mobile bellen (ff tel lenen in studentenhuis), Iphone is standaard, dwz geen jailbraik of andere toestanden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-09, 22:43
Ryan_1 Ryan_1 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

ja k heb precies het zelfde en bij mij hoor ik wel dat er een usb apparaat in is gekoppelt maar ik zie hem niet bij itunes
  #3  
Oud 18-06-09, 22:50
bverhees bverhees is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: West Brabant
Berichten: 1
Standaard

Je moet die USB-melding gewoon negeren. Alles ging automatisch, al zijn die meldingen wel verwarrend. Succes
Bert
  #4  
Oud 18-06-09, 22:58
Ryan_1 Ryan_1 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

ik kan helemaal niks meer hij opent niet eens in itunes
  #5  
Oud 18-06-09, 23:49
KDL KDL is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

eerst kwam ik hem nog wel in itunes tegen, onder iphone, niet onder de naam die ik hem had gegeven, nu is hij ook niet meer in itunes te zien
  #6  
Oud 19-06-09, 07:04
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KDL Bekijk bericht
eerst kwam ik hem nog wel in itunes tegen, onder iphone, niet onder de naam die ik hem had gegeven, nu is hij ook niet meer in itunes te zien
Wat versta je onder dfu ? Zoals je weet of niet weet , zie je bij dfu totaal niets op je scherm. Misschien denk je dat je in dfu zit. Nogmaals proberen zou ik zeggen. DFU in de wiki!
  #7  
Oud 19-06-09, 09:27
Willemsen98 Willemsen98 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard update 3.0 totaal mislukt

Ook ik gisteravond (18-06-2009) na ontvangst bericht van T-mobile dat ik nu mijn Iphone kan/mag updaten naar versie 3.0 en dat je hiervoor itunes versie 8.2 moet gebruiken.

Dit dus uitgevoerd en dus op dezelfde methode als ieder ander update voorheen uitgevoerd. Wat trouwens allemaal automatische gaat.
Er komt als eerste een popup of je een reserviekopie wilt laten maken (waar ik dus ook voor gekozen heb) en vervolgens aansluitend gaat de installatie aan de slag.

Na een uurtje kom ik even kijken wat de status is en zie ik een schermpje op de pc met melding: Dat installatie mislukt is en een Restore error 9.

Vervolgens is er totaal NIETS meer mogelijk met de Iphone.
Je kunt niet resetten.
Je kunt niet Herstellen want ook hier krijg je weer 2 verschillende error meldingen. Zelfde als al eerder beschreven is.
Verder is de iphone bij ontkoppelen en weer inpluggen met usb van de 10x maar 1x weer zichtbaar in itunes, maar is dan niet bruikbaar. D.w.z. je hebt dan alleen optie "herstellen", maar als je die aanklikt dan komt er weer dezelfde foutmeldingen.

Verder is de Iphone dus zo dood als een pier... Je kunt er helemaal niets meer mee doen.

Wat mij betreft ga ik dus vanavond naar T-mobile shop en navragen wat voor optie er nog zijn. :-(

(altijd en alleen maar de officiële updates op de iphone gezet.)

Laatst gewijzigd door Willemsen98; 19-06-09 om 09:29.
  #8  
Oud 19-06-09, 09:54
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Zoek eens op de error nummers, zowel op het forum als op Google
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #9  
Oud 22-06-09, 18:54
Ryan_1 Ryan_1 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KDL Bekijk bericht
na de os 3.0 update startte mijn iphone opnieuw op en sindsdien vraagt hij om itunes via het bekende logootje

Ik heb DFU en Recovery geprobeerd, beide niet gelukt...

itunes pakt de iphone sowieso niet iedere keer, en na meerdere pogingen fouten 1604 en soms 2002 gekregen.

ik had al itunes 8.2, voor de zekerheid alles verwijderd via xp software instellingen en opnieuw gedownload

Wat kan ik nog meer proberen, of moet ik T-mobile bellen (ff tel lenen in studentenhuis), Iphone is standaard, dwz geen jailbraik of andere toestanden
Is het jou al gelukt ?
  #10  
Oud 24-06-09, 15:33
KDL KDL is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Ja, ryan, na ongeveer 10 pogingen...
  #11  
Oud 24-06-09, 20:14
Keirlan Keirlan is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard

Heb juist hetzelfde probleem en vind dit allemaal zeer frustrerend!
Heb al veel gegoogled maar nog geen oplossing. Mijn iPhone is dus helemaal nutteloos nu. Restore -> Error -> Restore -> Error. Heb ook al DFU geprobeert maar helemaal niets.
  #12  
Oud 26-06-09, 22:55
l-rs l-rs is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 4
Standaard

Hee Keirlan, ik had precies hetzelfde. Restore, Error, Restore, Error. Zeker 35 keer geprobeerd op m'n Mac, één keer onder een schoon account op m'n Mac, één keer op een Windows-machine waar nog nooit iTunes op gedraaid had én op een andere Windows-bak met een ouwe iTunes in de hoop dat ik er een ouwere firmware op kon proppen.

Allemaal nada. Gewoon met de legale firmware via iTunes, elke keer gedwongen opnieuw gedownload dus dat kan geen corrupte firmware geweest zijn. Telefoon was standaard

Uiteindelijk MEER dan klaar met die %(*(*!#@ dus maandag ter reparatie bij T-Mobile achtergelaten. Krijg 'm per post terug, hopelijk. Drie weken waarschijnlijk, want T-Mobile kan dit niet zelf repareren...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
update mislukt americo iPhone algemeen 16 01-03-11 23:35
iPhone 4 update mislukt Ruud Koek iPhone algemeen 8 10-09-10 14:28
Iphone 2.1 update mislukt Jorano iPhone algemeen 0 19-09-08 00:54
update mislukt paulinho Archief 1 20-08-08 10:43
Update mislukt? Wolffy Unlock [archief] 9 16-12-07 16:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:47.