//

ik wil terug naar 2.2.1 ivm problemen Bluetooth

ik wil terug naar 2.2.1 ivm problemen Bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij de nieuwe versie 3.0 schakelt de Bluetooth van mijn carkit direct naar streaming van de muziek. Hij begint ook spontaan te spelen, ook als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-09, 11:22
Carbonellie Carbonellie is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Holland
Berichten: 6
Standaard

Bij de nieuwe versie 3.0 schakelt de Bluetooth van mijn carkit direct naar streaming van de muziek. Hij begint ook spontaan te spelen, ook als de radio op de tuner of cd geselecteerd staat. En om dat weer te stoppen moet ik door het menu van mijn autoradio heen worstelen. En dat iedere keer als ik mijn contact aan en uit heb gezet.

Kan ik mijn iPhone terugzetten naar de vorige Os versie 2.2.1?
En waar kan ik deze versie vinden. Ben wel een beetje handig op de computer maar ik ben geen Steve Jobs.

EDIT
Er is toch wel iemand die weet waar ik de oude versie kan vinden


Laatst gewijzigd door Timmeh_; 21-06-09 om 12:10. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 21-06-09, 11:32
Mik075 Mik075 is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 40
Standaard

Ik wil ook terug naar 2.2.1 maar het wil maar niet lukken ik heb verschillende handleidingen gevolgd maar het lukt echt niet

heeft iemand een duidelijke werkende tutorial hoe ik van 3.0 terug naar 2.2.1 ga?

Alvast bedankt
  #3  
Oud 21-06-09, 11:40
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Ik weet niet zeker of het werkt, maar hier kun je in ieder geval 2.2.1 downloaden en dan gewoon in iTunes op shift+herstel drukken en dan de map opzoeken waar je 2.2.1 hebt opgeslagen, deze vervolgens selecteren en afwachten.
  #4  
Oud 21-06-09, 12:09
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Ik weet niet zeker of het werkt, maar hier kun je in ieder geval 2.2.1 downloaden en dan gewoon in iTunes op shift+herstel drukken en dan de map opzoeken waar je 2.2.1 hebt opgeslagen, deze vervolgens selecteren en afwachten.
Dit gaat helaas niet werken, 3.0 past namelijk de Bootloader aan. Deze zijn nog niet te hacken..
Van 3.0 terug naar 2.2(.1) is dus nog niet moeglijk, waarschijnlijk wel na de release van UltraSn0w.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #5  
Oud 21-06-09, 12:24
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Dit gaat helaas niet werken, 3.0 past namelijk de Bootloader aan. Deze zijn nog niet te hacken..
Van 3.0 terug naar 2.2(.1) is dus nog niet moeglijk, waarschijnlijk wel na de release van UltraSn0w.
Ja, daar was ik al bang voor, vandaar dat ik erbij had gezet dat ik niet zeker weet of het gaat werken
Dat wordt dus nog even afwachten voor degenen die terug willen naar 2.2.1
  #6  
Oud 21-06-09, 14:32
Mik075 Mik075 is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 40
Standaard

Hmm dat is wel jammer daar had ik nergens over gelezen voordat ik 3.0 erop had gezet

ik zit nu namelijk met 3.0 en heb daar een probleem mee. Ik kan helemaal geen apps die op m'n pc staan, synchroniseren naar m'n iPhone ik krijg dan een onbekende fout met het installeren van de app naar de iPhone. Ik heb veel topics gevonden waarin het probleem gelijk aan het mijne is, alleen bij mij willen de oplossingen niet werken. Ik heb deze week wel 3 keer m'n iPhone zitten herstellen in de hoop dat ie het zou doen maar helaas.

Heeft iemand misschien nu al een oplossing voor mij die wel zou moeten werken behalve m'n iPhone herstellen. Ik zal in de loop van deze mooie zondag meer informatie van de fout bijvoegen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen 4.2.1 terug naar 4.1 markjan iPhone algemeen 1 03-12-10 20:25
Problemen met terug naar fabrieksinstellingen i3g iPhone algemeen 8 15-09-10 22:36
Ik wil terug naar 3.1.3 srgnn-38 Archief 3 21-07-10 22:55
1.1.2 terug naar 1.1.1 maar durf nu niet terug naar 1.1.2 ivm 1.1.3? ArrrPoele9a Unlock [archief] 7 18-01-08 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.