//

iPhone wil niet naar 3.0

iPhone wil niet naar 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3G met T-Mobile abonnement. Hij is helemaal normaal, geen jailbreak oid. Hij loopt momenteel op fw 2.2.1. Nou dacht ik gisteren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-06-09, 11:07
BM-creations BM-creations is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Borne, Overijssel
Berichten: 3
Exclamation iPhone wil niet naar 3.0

Ik heb een iPhone 3G met T-Mobile abonnement. Hij is helemaal normaal, geen jailbreak oid. Hij loopt momenteel op fw 2.2.1. Nou dacht ik gisteren laat ik hem eens aan iTunes gooien en 'm updaten naar 3.0. Gewoon netjes alles gevolgd enzo en aan het einde van de update kreeg ik error 1604. Met als resultaat een iPhone die niet reageert en alleen een stekker met iTunes logo laat zien. Nou goed via dit forum al een hoop duidelijkheid gekregen en ik heb 'm uiteindelijk gerestored naar 2.2.1. Alles is er nu dus ook af helaas heb geen back-ups enzo (Misschien dom van me maar ik wist niet dat het niet vanzelf ging!).

Maar de iPhone is nu dus helemaal schoon en leeg met fw 2.2.1. Dus ik dacht nou nog eens proberen naar 3.0 te gaan, helaas hetzelfde resultaat!

Kan iemand mij helpen 3.0 er toch op te krijgen! Baal er best van aangezien ik ook alles kwijt ben..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-09, 12:01
Hoton Hoton is offline
• iOS 2.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: GB
Berichten: 80
Stuur een bericht via ICQ naar Hoton Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hoton Stuur een bericht via Yahoo naar Hoton
Standaard

mijne wil ook niet updaten,heb gejailbreakte iphone 2.2.1 officieel simlockvrij uit italy,maar helaas geeft update errror,heb via wiki firmware gedownload,maar hij is zip bestand hoe kan dat ?
  #3  
Oud 20-06-09, 12:05
BM-creations BM-creations is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Borne, Overijssel
Berichten: 3
Standaard

Ja ik heb die firmware 3.0 ook uit de wiki gedownload, gewoon rechtermuisknop -> Doel opslaan als -> .zip weghalen en daarvoor .ipsw in de plaats. Zo heb ik mijn 2.2.1 erop gekregen.

3.0 gaat er bij mij zowel via deze manier als via iTunes niet op!
  #4  
Oud 20-06-09, 12:07
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

@BM
het enig wat jij nu hoeft te doen is in iTunes (laatste versie) hersel indrukken.
dan wordt er een reserverkopie gemaakt en komt de nieuwwe 3.0 zonder problemen op je tel. na installatie vraagt hij of alles moet worden teruggezet. klik dan ja en wacht enige tijd op de synchronisatie.
zou zonder problemen moeten werken.
  #5  
Oud 20-06-09, 12:23
Gonzo Gonzo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Klopt dat het dan wel lukt. Bij mij ging het ook verkeerd en itunes herkende de iphone niet meer. Opnieuw itunes erop gezet en toen ging hij herstellen en kknalde zo 3.0 erop. Toen de reservekopie terugzetten et voila, hij draait weer als een zonnetje. Hopelijk bij jou ook straks!
  #6  
Oud 20-06-09, 12:32
BM-creations BM-creations is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Borne, Overijssel
Berichten: 3
Standaard

Okee heb dat ook geprobeert maar nu kan de iPhone niet hersteld worden, error 1602..
  #7  
Oud 20-06-09, 12:33
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

zet je telefoon in DFU, zie elder op het forum (wiki) en dan aan itunes koppelen. dan op herstel drukken. dat gaat absoluut werken.
Let op dat het DFU is en NIET herstelmodus!!
  #8  
Oud 20-06-09, 12:37
Hoton Hoton is offline
• iOS 2.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: GB
Berichten: 80
Stuur een bericht via ICQ naar Hoton Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hoton Stuur een bericht via Yahoo naar Hoton
Standaard

yep!!! shift+herstel+ipsw het is gelukt denk ik hij is nu bezig,nou nu alleen jailbreaken nog,dus even wachten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes wil niet updaten naar 4.3.3 triple--x iTunes 1 16-05-11 14:16
ik wil niet naar maar van mijn iphone synchroniseren itamarkool iTunes 8 30-09-09 10:11
update naar 2.2.1 wil niet superpat Jailbreak [archief] 3 16-03-09 00:38
iphone wil niet meer naar normal mode kleeuwenkamp iPhone algemeen 2 17-03-08 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.