iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Push Notification op iPhone 2G (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/36237-push-notification-op-iphone-2g.html)

Mitch2 20-06-09 18:05

Push Notification op iPhone 2G
 
Ik heb onlangs mijn iPhone met RedSnow gejailbraiked nu heb ik het probleem dat de push notification functie enorm veel batterij vraagt en dat het eigenlijk niet werkt...

Heeft nog hier iemand problemen mee?

Zie voor meer info dit artikel: Push Notifications on hacktivated 2G iPhone Bram Bourgonjon

santornl 23-06-09 07:28

Push Notificatie op iPhone 2G
 
Ik ben in het bezit van een iPhone 2G en heb hier firmware 3.0 opstaan, nu probeer ik d.m.v. de HeyWay applicatie de Push Notificatie uit, maar ik krijg maar geen berichten binnen.


Werk Push Notificatie wel op de iPhone 2G?

Ik heb de HeyWay meerdere keren opgestart en zie ook onder instellingen het kopje Berichtgeving.


P.s. Ik heb firmware 3.0 via een custom versie op mijn iPhone geplaatst.

Chrisl 23-06-09 07:49

Werkt die HeyWay niet met gps????

kingster 23-06-09 08:09

Ik krijg het ook niet werkend. Vanmorgen de nieuwe Beejive erop gezet, maar niks geen push. Wel netjes een menu optie berichtgeving waar Beejive bij staat. Alles staat gewoon aan...

Overigens komt mijn mobile me mail (met push) wel direct binnen.

coolhead 23-06-09 08:18

Volgens mij werkt pushmail op een andere manier.
Ik krijg Push notificaties ook niet werkend op mijn iPhone 2G.
Gelukkig eind deze week over naar de 3GS.

kingster 23-06-09 08:58

Weer even gespeurd:

Push Notifications on hacktivated 2G iPhone Bram Bourgonjon

Blijkbaar een probleem met de Pwnage Tool , maar er wordt aan gewerkt... afwachten dus

santornl 23-06-09 09:36

@kingster Bedankt, had al zoiets gelezen, maar dacht dit opgelost was bij de release van Pwnage Tool afgelopen vrijdag.

santornl 23-06-09 11:45

De mensen die hun iPhone 2G met RedSn0w for Windows hebben geunlocked en gejailbreaked, werkt hierbij wel de Push Notificatie?

daveku 23-06-09 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door santornl (Bericht 307548)
De mensen die hun iPhone 2G met RedSn0w for Windows hebben geunlocked en gejailbreaked, werkt hierbij wel de Push Notificatie?

Nope hier ook niet.

vdvorst 23-06-09 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveku (Bericht 307690)
Nope hier ook niet.

Ik dacht al, probleem met pwnage tool is het niet, ik heb namelijk ook met redsnow gejailbreaked. Maargoed... wachten op een fix danmaar

Shorty007 23-06-09 17:36

Bij mij werkt Push niet bij Beejive :(
Heb bij berichtgeving melding en badges aangezet, session time out staat op 12 uur.
krijg geen berichten door als ik beejive afsluit, over 3G niet en met Wi-Fi niet.
Al opnieuw gesynct en gereboot.

kingster 23-06-09 20:46

Het gaat hier over specifieke push problemen op de G2 en niet op de G3

sjowol 23-06-09 21:11

idd hier ook, gisteravond met redsn0w update gejailbreaked en niks geen push.. vroeg me al af hoe ik het moest aanzetten maar is blijkbaar dus een generic probleem... jammer hoor

Yakuzi 23-06-09 23:43

Ik heb een hacktivated iphone 3g AT&T simlocked. Ik krijg push ook niet werkend :(

nick VP 24-06-09 04:46

zelfde probleem hier op 2G, redsnow FW3.0, geen push notifications.
Hopelijk wordt dit snel gefixt!

santornl 24-06-09 13:51

2 uur geleden door iphone_dev geposted op Twitter:
We're looking into the push notification issue on hacktivated iPhones and will update you when we learn more.

vdvorst 25-06-09 20:18

Ehm... hopelijk snel gemaakt dan. Gelukkig is het dus een bekend probleem :P

myplace 28-06-09 15:27

Hoi ik gebruik ook beejiveim en dan ook push notification maar als ik met msn wil stoppen dus offline hoe weet ik dat want die push notification blijft natuurlijk in de achtergrond aan staan misschien weet iemand hier iets van
bedankt

vdvorst 28-06-09 15:29

Als je jezelf afmeld zul je toch geen push berichten meer krijgen?
Anders kun je altijd bij instellingen nog push uitzetten.

myplace 28-06-09 20:45

dat je de app sluit of op de home button drukt en iets anders opstart .. maar dat is toch het pricipe van die push ..dat als je iets anders doet hij je een bericht geeft...

dan zou ik ieder keer die bij instellingen uit moeten zetten als ik de app gebruikt heb..

bedankt...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.