//

A2DP ervaringen

A2DP ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om een Parrot MK6000 te kopen, vooral omdat ik draadloos via bluetooth (A2DP) muziek wil kunnen afspelen via mijn autoradio. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-09, 18:21
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard A2DP ervaringen

Ik ben van plan om een Parrot MK6000 te kopen, vooral omdat ik draadloos via bluetooth (A2DP) muziek wil kunnen afspelen via mijn autoradio.

Ik vroeg me alleen af hoe A2DP precies werkt op de iPhone.

Ik neem aan dat hij gelijk verbinding maakt als ik mijn auto instap, maar dan?
1. Als ik een nummer kies op mijn iPhone, speelt hij deze dan automatisch af via A2DP, of moet ik dat elke keer aangeven?
2. Worden alle geluiden via de bluetooth afgespeelt (bijv. stemmen van navigatiesoftware?)
3. Hoe zit het met de kwaliteit?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-09, 01:24
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Niemand die nog gebruik maakt van deze functie? Ik wil namelijk een parrot MK6000 kopen om draadloos muziek af te spelen, maar vooral ook om de navigatistem duidelijk te kunnen horen.
  #3  
Oud 23-06-09, 07:28
mregeling mregeling is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 43
Standaard

heb ook de mk6000.
werkt goed a2dp alleen je hoort nu als je bv gaat typen of je ontgrendelt je iphone , dat je dat nu ook hoort door de parrot.
dat was voor 3.0 niet zo, omdat ie toen nog geen a2dp ondersteunde.
nu hoor je bij alles wat je doet met de iphone hoor je, dus constant word de radio ge-mute.
dat is misschien door parrot op te lossen dmv een firmware update maar tot dan is het soms wel lastig !!
  #4  
Oud 23-06-09, 12:31
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Dank je! Ik vind het niet zo erg dat je alles hoort, want ik doe mijn iPhone in de houder, en laat hem daar mooi zitten.

Ik zag alleen filmpjes van een bluetooth knop in het ipod en youtube gedeelte, dus daarom vroeg ik me af of het alleen met die twee onderdelen werkte. En hij verbind dus ook automatisch?

Maar hoe zit het met de kwaliteit? Net zo goed als door een kabeltje?
  #5  
Oud 12-07-09, 16:43
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Ik heb de mk6000 geinstalleerd, en het werkt allemaal. Ik heb alleen soms last van stotterend geluid, alsof de parrot het allemaal niet helemaal bij kan houden. Hierna versneld het geluid weer iets om het weer in te halen. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
  #6  
Oud 18-07-09, 14:53
GM1234 GM1234 is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Overpelt (BE)
Berichten: 8
Standaard

Ik gebruik een Sony Ericsson bluetooth Headphones Sony Ericsson - Accessories - Overview - HBH-IS800

Af en toe krijg ik een "glitch", dan stopt de muziek een kleine seconde, maar hervat daarna weer. Ook reageerd mijn iPhone trager als ik liedjes wil skippen. Batterij mocht iets langer meegaan, maar dat is ook het enigste nadeel. Voor de rest een super aankoop!
  #7  
Oud 28-07-09, 10:53
tasarhans tasarhans is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: rosmalen
Berichten: 54
Standaard

A2DP werktop mijn 3g met Pioneer BT85.
Echter niet heel overtuigend.. met name de eerste nummers stottert hij.. het lijkt of het na een tijdje beter wordt...
Ik hoop op eenkwalitatieve verbetering bij een volgende firmware versie...
Uiteindelijk prik ik dan toch liever het stekkertje in de iphone... die hick ups vind ik wel irritant.
Mocht ik Naviagtie op Iphone aanschaffen (ik vind 100 euro echt te veel.. koop ik liever voor het zelfde geld een losse navigatie...) dan is de combi (alles over de speakers.. muziek, stem en telefoon ) vooralsnog kwalitatief niet genoeg (ik heb iemand horen spreken over de lage bitrate die ondersteund wordt... Ik heb daar geen gegevens van maar vermoed dat daar wel een knelpunt zit...)
zou bij de GS mogelijk opgelost zijn waneeer daar een andere BT chip in zit..
  #8  
Oud 28-07-09, 11:58
thachosen's schermafbeelding
thachosen thachosen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

Ik vind zelf dat de A2DP niet zo goed is van de 3Gs
Ik heb een SE DS980 BT Headset en daarmee verbind hij wel, krijg ff muziek voor 1 min (vet mooi geluid) en dan valt ie weg:S
Iemand wat tips?
  #9  
Oud 25-11-09, 11:55
Royaldust Royaldust is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook zo'n parrot MK 6000 op mijn 3Gs en heb dus ook last van die stotteringen. Ik hoop dat met volgende update van Apple dit verholpen gaat worden, want vind het zeer irritant, verder werkt het goed want het geluid van de navigatie dimt de muziek in plaats van af te breken.(navigon).
Reageren

Labels
a2dp, autoradio, bluetooth, mk6000, parrot



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe A2DP uitschakelen? allewijn iPhone algemeen 0 03-12-10 19:02
Probleem met A2DP KnoeSS iPhone algemeen 2 24-02-10 20:50
Volume met A2DP nlrela iPhone algemeen 4 02-12-09 08:20
A2dp icm bt radio MellyVille iPhone algemeen 3 10-07-09 10:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.