iphone kan niet restoren error 10 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo als ik mijn iphone probeer te restoren (os 3.0) via itunes dan krijg ik de error 10 tijdens het restoren zelf stop hij en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone kan niet restoren error 10
hallo
als ik mijn iphone probeer te restoren (os 3.0) via itunes dan krijg ik de error 10 tijdens het restoren zelf stop hij en krijg ik de error ik heb recovery mode geprobeerd en DFU niks helpt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probleem opgelost was terug gegaan op een herstelpunt van windows vista en toen deed hij het wel weer hier kan wat mij betrept een slotje op
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem, hoe los ik dit op?
|
|
||||
|
||||
Heb je iTunes 10.5.2?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan m'n iPhone 4 niet restoren in iTunes | Michiel1983 | iTunes | 3 | 26-02-11 19:05 |
iPhone: kan iphone niet restoren/jailbreaken | pieterwillems | Jailbreak | 15 | 06-03-10 05:08 |
Iphone 1.0, kan niet meer restoren. | SeanPof | iPhone algemeen | 3 | 02-03-09 19:09 |
Error (5) Iphone wil niet meer restoren | Delfo | Archief | 3 | 04-01-09 22:21 |
iphone kan niet restoren | proXify | Unlock [archief] | 10 | 20-04-08 16:35 |
|
|