OSX 3.0 - google sync discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een upgrade gedaan naar 3.0 + jailbreak en ik ben al meer dan een dag bezig alles te herstellen... Mijn contacten en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
OSX 3.0 - google sync
Ik heb gisteren een upgrade gedaan naar 3.0 + jailbreak en ik ben al meer dan een dag bezig alles te herstellen...
Mijn contacten en agenda staan in google en onder 2.2 synchroniseerde ik met nuevasync. Geen enkel probleem, tot vandaag, agenda en contacten op m'n iphone helemaal leeg (ja dan schrik je). Ik heb van alles geprobeerd, maar geen sync, daarna overgestapt naar google sync, hetzelfde probleem. Kent iemand dit probleem, maar vooral, heeft iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom had je geen reservekopie gemaakt met iTunes? iTunes zet je smsjes, contacten en agenda weer terug.
|
|
|||
|
|||
Er zijn problemen met nuevasync, tjek hun blog.
|
|
|||
|
|||
Dat had ik gedaan en die heb ik daarna ook terug gezet, maar alles Cydia applicaties was ik kwijt, dus dat moest ik weer bij elkaar zoeken. Daarna is er iets van een sync uitgevoerd en was ik m'n contacten en agenda kwijt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google Chrome sync | SirYoshi | Jailbreak apps en thema's | 0 | 31-03-11 03:10 |
Sync with Google | Daniel2929 | iPhone algemeen | 1 | 22-07-10 22:55 |
Google Sync | Xiceke | iPhone algemeen | 6 | 13-07-09 21:01 |
Sync loopt vast [OSX] | desmodus | iTunes | 9 | 16-05-08 21:15 |
|
|