//

"Reparatie nodig"

"Reparatie nodig" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, sinds een maand nu helemaal blij met de iphone via gsmtrack, versie 1.02 gehouden omdat ik geen zin had in rare dingen die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-07, 23:02
maikbos maikbos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 43
Standaard "Reparatie nodig"

hallo allemaal,

sinds een maand nu helemaal blij met de iphone via gsmtrack, versie 1.02 gehouden omdat ik geen zin had in rare dingen die er misschien zouden gaan gebeuren. Vandaag helemaal niks met mijn iphone gedaan, en ineens gebeurde er iets heel vreemds. Hij geeft aan:

Reparatie nodig
Geen verbinding mogelijk.
Apple - Support

Er kan geen verbinding met mijn provider worden gemaakt, hij ziet geen Wi-Fi meer en nog erger... ik kan niet meer opladen/verbinden via mijn laptop.

Hoe kan dit en wat moet ik nu doen? Raden jullie aan om dat hele stappenplan door te nemen en toch naar 1.1.2 te gaan... ik heb nu zoiets van ik moet wel, want ik kan niet bellen! Alleen ben ik bang dat ik helemaal geen update kan uitvoeren omdat ik gewoonweg geen verbinding met mijn iphone kan maken.

ALvast bedankt voor de reacties,

groetjes maik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-07, 23:21
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Kleien vraag kan je in recovery/restore komen? Dit bedoel ik dus: https://forum.iculture.nl/f1/ip...very-mode.html

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 14-12-07, 00:16
maikbos maikbos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 43
Standaard

nou heb even mijn laptop opnieuw opgestart en nu kan wel connecten, dus ook in recovery/restore komen!
  #4  
Oud 14-12-07, 01:11
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

maik, je probleem heeft niet met de firmware te maken. Ik zou als ik jou was niet upgraden (ik draai zelf ook nog steeds op 102 en helemaal probleemloos) maar restoren met firmware 1.02. Dit doe je door die firmware te downloaden en op je pc te zetten. Dan naar iTunes, de SHIFT knop ingedrukt houden en op "herstel" klikken. Nu het juiste restorefile selecteren en restoren. Daarna even met wiNstaller opnieuw activeren en jailbreaken en dan doet ie het weer hoor!

Laatst gewijzigd door Freek; 14-12-07 om 01:15.
  #5  
Oud 19-12-07, 21:58
maikbos maikbos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 43
Standaard

nou ga ik toch maar de poging wagen om zelf de update te doen, ik ga van de unlocked 1.0.2 naar 1.1.2 guide gebruik maken. maar ik kom al meteen op mijn eerste probleem, omdat ik geen netwerkverbinding en internetverbnding kan maken kan ik de eerste stap om te virginizen niet uitvoeren..... is er een andere manier om mn unlocked 1.0.2. iphone te virginizen?
  #6  
Oud 20-12-07, 07:36
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

@maikbos, waarom kan je geen internet verbinding maken, heb je geen wireless thuis of heb je toch nog een probleem met iphone.
  #7  
Oud 20-12-07, 13:05
maikbos maikbos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 43
Standaard

ik heb wireless thuis maar mijn iphone heeft Wi-Fi geblokkeerd (kan gewoon niet eens op on/off zetten), daarnaast word mijn netwerk niet herkend, heb ik geen emeinummer, geen ipnummer, mijn bluetooth werkt niet (oo.oo.oo.oo..) Ook werkt mijn geluid niet. Ik heb gisteravond opnieuw 1.0.2 erop gezet maar dit heeft niet gewerkt, ik heb nog steeds geen Wi-Fi, netwerk, muziek of bluetooth...
  #8  
Oud 20-12-07, 20:26
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Heb je voordat je de Iphone hebt gerestored de iPhone in de dfu mode gezet (de recovery mode zodat er op het scherm staat " connect to iTunes") ? Probeer dan nog eens de telefoon te herstellen (kies herstel, niet upgrade) met de juiste firmware.

Dan Installer er op zetten en The Virginizer er op zetten en zijn werk laten doen (zorg dt je autolock op Never staat). Hierna opnieuw activeren en jailbreaken en unlocken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring met "Koxal Gsm Reparatie service" unikon Koopinformatie Nederland 6 04-07-11 17:23
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 14:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.