Firmware 3.0 geen replica AV cable meer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist wilde ik een video-out kabeltje voor mn iphone bestellen voor een paar euro's, de originele van apple vind ik echter te duur voor 45 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmware 3.0 geen replica AV cable meer?
Zojuist wilde ik een video-out kabeltje voor mn iphone bestellen voor een paar euro's, de originele van apple vind ik echter te duur voor 45 euro.
Nu hoorde ik dat FW 3.0 de melding geeft dat het geen toegestaan accesoire is.. (Not a valid accessory) is hier een oplossing voor? zodat ik toch een 3rd party AV kabel kan aansluiten? Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 - Na herstellen firmware geen bereik meer | synopsis | iPhone algemeen | 11 | 10-03-11 16:51 |
Iphone 3GS/Apple Universal Dock/Composite AV Cable MAAR GEEN Beeld op tv | alexanderbaard | iPhone algemeen | 0 | 03-01-11 18:27 |
Update firmware 4.0 geen mms meer mogelijk | Roess | iPhone algemeen | 32 | 14-08-10 21:22 |
iPhone 2G Pakt geen firmware's meer HELP !! | dsnijhof | iPhone algemeen | 1 | 06-02-09 06:57 |
Heb geen firmware meer | langejan | Archief | 9 | 14-10-07 02:38 |
|
|