//

bestanden downloaden met safari op iphone

bestanden downloaden met safari op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij zeggen hoe ik bestanden kan downloaden met safari op de iphone, is er al een pxl bestand of andere software ervoor? ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-07, 00:35
roelleke1 roelleke1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: belgie
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar roelleke1
Question bestanden downloaden met safari op iphone

kan iemand mij zeggen hoe ik bestanden kan downloaden met safari op de iphone, is er al een pxl bestand of andere software ervoor? ik zou niet altijd gebruik willen maken van de installer op de iphone, ik heb bijna alle applicaties al gedownload erop en zou graag nieuwe willen downloaden, gelijk bv msn op mijn iphone zonder met een omweg op mijn account te komen. en zo van die andere dingen allemaal

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-07, 09:06
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Er is een manier om vanuit safari te downloaden Gebruik de zoekfunctie. Verder is dat niet gemakkelijk omdat je een pakketje moet unzippen Dat doe je vanuit de terminal (te vinden in de installer) die op je iphone staat een een unzip bestandje wat in de installer staat. Maar wat jij wilt gaat niet lukken denk ik Je kan niet msn gaan downloaden op je iphone. Dat is namelijk niet geschikt voor de iphone. Dat is ook de reden dat er een installer is. En als je goed had gelezen op dit forum had je ook geweten dat pxl is opgehouden te bestaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Downloaden met Safari op de iPhone Silencer001 iPhone algemeen 10 01-05-09 21:01
Bestanden Downloaden Rabin20 Archief 3 12-04-08 19:58
Ik kan geen "grote" bestanden downloaden met mijn Iphone? tomscholle Jailbreak apps en thema's 7 31-01-08 21:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:54.