iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Bundeling Firmware 3.0 problemen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/36638-bundeling-firmware-3-0-problemen.html)

Machineman 23-06-09 14:37

Bundeling Firmware 3.0 problemen
 
Hoi,

Na het lezen van alle problemen rondom de 3.0 update van Apple zie ik dat er eigenlijk alleen maar losse posts zijn en dat er niets gebundeld is in 1 post. Ik heb een voorzet gemaakt voor een post om alle problemen te tracken en hoop dat dit helpt en aanslaat en vele mensen gaat helpen inclusief mijzelf.

Het is trouwens wel raar dat je bij Apple op de website geen bug reports kan insturen dit zou wel makkelijk zijn zodat je ook het gevoel hebt dat je ze iets verteld over je gebruikers ervaring van hun product. Nu wordt alles alleen via forums geventileerd en niet direct naar Apple.
  • Wi-Fi zeer traag of valt weg
    Diverse forums geven aan dat een eventuele oplossing is de Netwerk instellingen te resetten.
    Instellingen->General->Reset->Reset netwerk instellingen
  • Safari traag
    Onder de internet verbindingen 3G of GPRS werkt Safari veel trager dan voorheen en laadt soms de websites niet.
  • Crashes
    Na de update veel last van crashes van of wel mijn iPhone geheel of de applicaties die worden uitgevoerd.
  • Trage reactie tijd
    Bij het uitvoeren van standaard acties in de iPhone is de reactie snelheid aanzienlijk terug gelopen. Het starten van applicaties, het wisselen van een keyboard naar een andere taal zijn daar voorbeelden van.
  • Terug verschijnen van verwijderde mail
    Na de update is standaard al mijn mail die ik had verwijderd weer terug in mijn inbox van het desbetreffende mail account.
  • Alle applicaties verdwenen
    Na de update heb ik diverse crashes gehad waarvan tweemaal dat alle applicaties waren verwijderd van mijn iPhone. Ik heb van 1 andere gebruiker hetzelfde gezien.
  • Hete oortjes
    Met de nieuwe software lijkt het er op dat de batterij op een andere manier wordt aangesproken. Tijdens het gebruik wordt de bovenkant (4-5 cm) erg warm en soms zelfs heet.
  • Batterij levensduur
    Zoals door velen algemeld is de levensduur van een volgeladen batterij enorm verkort zo ook bij mij
  • Iphone is geactiveerd
    Bij elke reboot met 3.0 krijg ik de melding "De iPhone is nu geactiveerd" in een pop-up scherm. Dit is dezelfde melding als je krijgt als je je nieuwe iPhone hebt geactiveerd in iTunes.
  • Opstarten
    Met de nieuwe OS heb ik zeer vaak problemen met het opstarten van de iPhone. Het duurt erg lang soms wel 10 minuten of hij start helemaal niet en is het scherm zwart maar nog wel aan. Alleen het ingedrukt houden van de aan\uit knop + actie knop is dan de enige oplossing.
  • Stotterend geluid
    Sinds de nieuwe update is het geluid van mijn ringtones en andere meldingen stotterend. Dit is niet het geval wanneer je muziek afspeelt
Als iemand andere problemen heeft of een oplossing/verbetering heeft laat het dan hier achter dan update ik de 1e post zodat het een makkelijk naslag werk wordt.

Grtzzz

iTim 24-06-09 02:50

Ik heb nog problemen. De provider valt gedurende minuten vaker weg!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.