//

geen net / geen sim

geen net / geen sim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort na de update naar 3.0 heb ik een probleem met mijn simkaartjes. De situatie: ik heb een italiaanse iphone 3g met een nederlandse ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-09, 14:20
travelagent travelagent is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard geen net / geen sim

Sinds kort na de update naar 3.0 heb ik een probleem met mijn simkaartjes.
De situatie: ik heb een italiaanse iphone 3g met een nederlandse vodafone sim, werkte de laatste 9 maanden probleemloos. omdat ik vaak in duitsland ben heb ik nog een 02 prepaid, werkte ook. (geen jailbreak of inofficieele unlock)
maandag heb ik geupdate naar 3.0 (in NL, duitse itunes account, NL vodafone sim). darna werkte nog steeds alles. sinds gisteren ben ik weer eens in D. in het begin konde ik nog bellen (in D met NL vodafone sim), kort daarna viel het netwerk weg en is sindsdien ook weg (geen net). de sim doet het in een andere mobieltje wel. De duitse sim deed het gisteren ook nog, sinds vandaag werkt die ook niet meer (geen SIM geplaatst), ook deze sim werkt in een andere mobieltje wel.
Dat heb ik tot nu toe geprobeerd:
SIM's erin en erui, restart: geen oplossing
Hard reset: geen oplossing
via itunes herstellen en opnieuw activeeren (in D, duitse itunes, NL vodafone sim): geen oplossing.

Heeft iemand een idee, wat er an der hand is? kwam met de update naar 3.0 een net of simlock? hoezo werkte in begin alles nog en ineens niet meer? heeft iemand een vorstel voor een oplossing? bij voorkeur geen jailbreak of inofficeele unlock?

bij voorbaat dank van een desperate user ...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-09, 14:51
IphoneMitchell IphoneMitchell is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 22
Standaard

En als je nou terug gaat naar je vorige software 2.2.1?
Misschien werkt hij dan?
Of dan toch even een jailbreak en unlock uitvoeren. Dat werkt eienlijk gegarandeert.
  #3  
Oud 23-06-09, 15:06
travelagent travelagent is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

bestaat al een jailbreak en een unlock voor 3.0 met winXP? zijn dat eigenlijk 2 vershillende dingen? welke van de jailbreaks kun je aanbevelen? ik heb het gevoel dat wat dieper in de wikis moet duiken. wilde ik eigentlich voorkomen door dt italiaanse te halen ....
Reageren

Labels
geen netwerk, geen sim



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik kan geen sms ontvangen! Iphone 4 net gekocht Arienne iPhone algemeen 4 04-09-10 23:55
iPhone 3G: Geen SIM Geïnstalleerd Zaphyrlol Unlock 1 23-01-10 19:19
Net unlocked en nu geen KPN balkje meer in de balk peetduck Archief 3 15-10-09 21:44
Geen sim idams iPhone algemeen 5 05-02-09 19:02
Net gejailbreaked met Quickpwn, maar kan nu geen installer vinden! Vigoroso Jailbreak apps en thema's 16 18-08-08 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.