//

Error 28

Error 28 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3G_Olé blijven wachten, doe als in de video ole na paar uur wachten nog steets zelfde resultaat hij is nog steets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 16-01-10, 22:49
stylomusti stylomusti is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3G_Olé Bekijk bericht
blijven wachten, doe als in de video

ole na paar uur wachten nog steets zelfde resultaat hij is nog steets bezig met wachten op iphone op itunes en bij me iphone zelf is de balkje helemaal vol
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 17-01-10, 11:09
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

dat is nrml. doe verder als in vid. of gebruik nu fix recovery mode loop
__________________
iPhone 3G 16GB White - iPad Wi-Fi+3G 64GB - MacBook Air 11'
  #103  
Oud 17-01-10, 15:35
stylomusti stylomusti is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 79
Standaard

maar ik krijg geen foutmelding enz net als op video hij blijft gewoon bij het volle balkje moet ik dan itnues sluiten daarna quickpown gebruiken of zonder te sluiten?

wat dan is itunes nog bezig met wachten op iphone
  #104  
Oud 17-01-10, 16:22
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

Kan je proberen
  #105  
Oud 17-01-10, 16:26
stylomusti stylomusti is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 79
Standaard

maar als tie dan bezig is met itunes en ik quickpown wil gebruiken dan zegt tie dat het voor 2.0 is ofzo en als ik ireb wil gebruiken dan sluit hij itunes zowiezo tijdens dongrade waneer er staat wacht op iphone
  #106  
Oud 17-01-10, 16:51
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

Je hebt quickpwn 2.2.1 nodig
.Doe je het eerste deel van in de vid ook? Met winpwn dat je het wit scherm krijgt? Als je dat niet hebt zal de rest ook niet werken.
  #107  
Oud 17-01-10, 16:59
stylomusti stylomusti is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 79
Standaard

jah in het begin lukt alles wel en ik krijg wit beeld daarna kan ik ook herstellen via itunes balkje wordt helemaal vol daarna blijft tie zo ik heb ook 2.2.1 waneer die balkje vol is en die quickpwn open zegt tie is voor firmware 2.0 ofzo waneer ik niet met herstel bezig ben zegt tie dat niet:S
  #108  
Oud 17-01-10, 17:31
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

Je moet met quickpwn versie 2.2.1 werken. Of gebruik ireb.
  #109  
Oud 17-01-10, 18:58
stylomusti stylomusti is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 79
Standaard

lukt me niet:S ik geef het moed op:S
  #110  
Oud 19-01-10, 16:29
Ron1978 Ron1978 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard nieuwe poging

Ik heb de iphone ook weer eens opgeraapt van waar ik gebleven ben, heb nog een aantal linkjes gevonden over wat zou kunnen helpen. Heb al eerder vermeld dat quickpwn totaal niet werkt omdat ie m'n iphone (2G) niet ziet dus heb gisteren winpwn eens geprobeerd, nog zonder begeleidende video. Hij maakt wel een cfw ipsw aan, ik vraag me af hoe ik m'n iphone op wit scherm krijg met winpwn maar ga het eens met de video op pagina 2 van dit topic proberen. Verder de overlord bypass uitvoeren van een paar pagina's terug, welke jij vermeld Olé en met winpwn eens niet 2.0.1 of 2.0.2. maar 2.0 proberen. Ik zag elders dat dit de enige was die geen 1604 melding gaf bij iemand anders. Toch heb ik gisteren weer een aantal verschillende CFW's geprobeerd en hget lijkt er elke keer op dat de melding afhankelijk is van de CFW versie:

- 2.0.1 en 2.0.2 geven error 20
- 3.0 en 3.0.1 geven error 1604
- 3.1.2 geeft error 28

Dit gebeurt elke keert opnieuw, vandaar dat ik ook eens iets met 2.0 ga proberen.

2 laatste mogelijkheden zijn:
- een ander filmpje wat ik gevonden heb en ga uitproberen
- hopelijk met de nieuwe betaversie van snowbreeze nog het 1 en ander proberen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3G_Olé Bekijk bericht
Edit: nieuwe manier gevonden. Doe eerst alles wat je voorheen deed met quickpwn 2.0 (jailbreaken). W8 op iTunes logo. Download iREB van iH8SN0W. Nu gaan we hem ontwaken: Zet iPhone in dfu en open ireb, klik op fix recovery mode loop, w8 en hij zou moeten opstarten. Het is belangrijk dat je de nieuwste versie van ireb download, anders heb je de fix recovery mode loop optie niet. Download ireb vanaf hier; http://ih8sn0w.com/index.php/download/file/ireb/pc ( zal meteen beginnen met downloaden)
Vorige pagina meldde jij bovenstaande Olé. Daarbij zeg je dat na quickpwn, je de iphone in DFU modus zet, maar dan heef tin mijn ogen alles wat je daaraan vooraf gedaan hebt (quickpwn) toch geen zin meer omdat ie dat helemaal kwijt is? Of ligt dat aan mij?

Mocht al het bovenstaande niet lukken dan gooi ik echt de handdoek in de ring. Voor mij blijft het immers niet m'n dagelijkse iphone (zelf een 3g) maar een 2e iphone. Toch zou het leuk zijn als bovenstaande wel lukt, een backup iphone kan nooit kwaad.
  #111  
Oud 20-01-10, 09:36
Ron1978 Ron1978 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard nog een poging...

[FONT=Verdana]Gisteren weer bezig geweest en dit zijn de resultaten:[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]1. heb exact de video op pagina 2 nagespeeld (alles van dezelfde versies: winpwn 2.5/itunes 8.1/ipsw 2.2.1/quickpwn 2.2.5.). Lijkt helemaal goed te gaan: wit scherm bij winpwn en bij itunes herstel met ipsw 2.2.1 krijg ik een balkje dat helemaal volloopt zoals hij vertelt. Hier blijft hij echter hangen (2,5 uur eraan laten hangen). hier gebeurt dus hetzelfde als bij stylomusti hierboven op 17 jan. vermeldt. Waar die gast uit de video de melding 1013 krijgt omdat ie aan het downgraden is, blijft ie bij mij dus hangen, vermoedelijk omdat ik niet aan het downgraden ben (weet niet welke versie erop gestaan heeft). Ook hierna quickpwn 2.2.5 (en 3.0 betaversie) geprobeerd waarbij de melding verschijnt dat ie firmwareversies van voor 2.0 niet behandelt (???: ik zit toch op 2.2.1 dacht ik?).[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]2. Precies ditzelfde ook nog geprobeerd met eerst de Saurik oplossing door bestand 'hosts' aan te passen: resultaat was exact hetzelfde.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]3. Winpwn met ipsw 2.0 geprobeerd, waarna met wit scherm itunes 8.1. ipsw 2.0 geprobeerd: leidde tot apple icoon met ronddraaiend icoontje waarin hij vervolgens bleef hangen.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Bij alle bovenstaande oplossingen heb ik ook steeds geprobeerd 15 sec. home+power button ingedrukt te houden. Hij spingt echter rechtstreeks in recovery mode. Ik krijg geen kans om na de 15 sec. ook nog eens de powerbutton 2 sec. ingedrukt te houden.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Conclusies:[/FONT]
[FONT=Verdana]1 error meldingen en manier van afhandelen door itunes door blijven ipsw afhankelijk (zie mijn melding hierboven over de errors): [/FONT]
[FONT=Verdana]- afhandelen met 2.0 leidt tot hangen bij apple icoontje met ronddraaiend processorlogootje [/FONT]
[FONT=Verdana]- afhandelen met 2.2.1 leidt tot vol balkje waarna deze blijft hangen[/FONT]
[FONT=Verdana]2 het lijkt erop dat het probleem zich net eerder in het herstel proces voordoet (ook bij stylomusti) dan de oplossingen die we uitproberen met alles suggesties en video's. Het beperkt zich niet tot error 28 maar ook alle andere genoemde meldingen zoals hier eerder genoemd.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Ik begin hierbij ook sterk aan een hardware probleem te denken. Ik ga nog 1 softwarematige oplossing proberen (filmpje die iPhone3G Olé hier eerder heeft gelinkt), maar heb hiervoor een mac nodig omdat SDK's voor windows (nog) niet te verkrijgen zijn (wellicht collega even strikken). Anders ga ik een reparatiesetje (cover remover en schroevendraaier) bestellen om de iphone daarmee uit elkaar te schroeven en middels contactspray evt. corrosie van de contactjes te verwijderen. Heb al eerder gezien dat deze hardwarematige oplossing ook eens iemand geholpen heeft.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]To be continued.....[/FONT]
  #112  
Oud 25-01-10, 20:18
aeger aeger is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 62
Standaard

Iemand al vorderingen......?
  #113  
Oud 25-01-10, 22:33
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

Was hier een tijdje afwezig,... Examens pff... Maar ik denk dat het software is aangezien stylomusti en Ron error 1600 krijgen met iREB. Die error is zeker niet hardwarematig... Een het laatst lukte het wel alleen, iTunes wou de iPhone niet ontwaken en ik denk dat dat juist het probleem van error 28 is. De oplossing zou zyn om iTunes af te sluiten, vervolgens QuickPwn 2.2.1 (en niet 2.0) te openen dan jailbreaken en dan zou hij gemaakt moeten zijn.
  #114  
Oud 26-01-10, 01:04
aeger aeger is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3G_Olé Bekijk bericht
Was hier een tijdje afwezig,... Examens pff... Maar ik denk dat het software is aangezien stylomusti en Ron error 1600 krijgen met iREB. Die error is zeker niet hardwarematig... Een het laatst lukte het wel alleen, iTunes wou de iPhone niet ontwaken en ik denk dat dat juist het probleem van error 28 is. De oplossing zou zyn om iTunes af te sluiten, vervolgens QuickPwn 2.2.1 (en niet 2.0) te openen dan jailbreaken en dan zou hij gemaakt moeten zijn.
Kan iemand bevestigen of dit de daadwerkelijke oplossing is......?
  #115  
Oud 17-05-10, 20:08
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

iemand hier al DE oplossing?

zit er echt mee :/
  #116  
Oud 04-01-12, 11:00
hanneske4 hanneske4 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Yo basement, at least I hope this still is the basement as some things seem to have changed...
Here is my problem.
I was on my iphone 3gs on 4.2.1 baseband 6.15.00 using unlock. I wanted to update to IOS 5 so I watched a vid of apple pro on how to do it. I knew enough about jealbreaking to know that when your on ipad baseband you have to restore with custom firmware.
SO. I created a custom firmware, and however my iphone is from 32'nd week of 2009 the idetecter or something said I had a new bootrom so I created a modified 5.0.1 ipsw and used it to restore.
did not work at first so I tried a couple of times and in the end it did work with my 5.0.1 modified ipsw OLD bootrom (whyle the ih8sn0w said I was on new bootrom) anyway it worked but the problem was my phone kept going back into DFU mode whenever I did not use it for a whyle.
I jailbroke again through the newest redsn0w b3 and then booted tethered. When I putted my backup back and installed ins*******us the device became acting all weird, and after having to boot it tethered again at the weirdest times my device just gave white screen turning into a yellow screen whenever I tried to booth tethered.

When I try to restore, even to the apple 5.0.1 stock version it always gives an error.
first I got errors 1600 and 1601. figured it might help to delete the apple hosts. then I got error 28.
I tried pretty much every ipsw on my windows AND mac, unchecking the box and checking the "set host to cydia"*box a couple of times.
Now I figured there was no option left so I even wanted to try and restore to stock apple firmware and use the UPDATE BASEBAND button in tiny umbrella, hoping to get my phone bricked and being able to restore it. but still:
error 28 and If I use redsn0w for anything like booting up tethered, jailbreaking or fixing recovery it says done when booting but all I get is a white screen getting yellow lines in it and turning all yellow.
  #117  
Oud 04-01-12, 12:21
MacPassenger MacPassenger is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 109
Standaard

Heb de accu een uur losgekoppeld, daarna weer in iTunes hersteld met de restore ipsw.
En het draaide weer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
error 21 deschilder iPhone algemeen 3 24-03-11 21:10
Error 6 kabirq iPhone algemeen 0 11-10-10 12:42
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 18:21
Error 13 Willy82 Archief 3 26-09-08 21:45
error 20 qteklover007 Archief 2 14-07-08 21:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.