//

springboard crash en rebootprobleem

springboard crash en rebootprobleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gegroet aan allen die mij misschien kunnen helpen. ik heb een iphone 2g, versie 2.2.1 (5h11) met modemfirmware 04.05.04_g. meer weet ik niet zo goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-09, 22:09
JamesIII JamesIII is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Angry springboard crash en rebootprobleem

Gegroet aan allen die mij misschien kunnen helpen.

ik heb een iphone 2g, versie 2.2.1 (5h11) met modemfirmware 04.05.04_g. meer weet ik niet zo goed van wat er nog van firmware in zit en zo, kben nog een newbee op dat gebied. hij is nu bijna 1 jaar en gejailbraeked.
Het probleem is dit: als ik een applicatie wil openen, dan krijg ik deze mss 2 seconden te zien dan dan gaat hij weer naar springboard. Het maakt niet uit welke applicatie, of deze nu van apple is of gedownload via cydia of appulous. het is eender.
Soms gaat hij ook even, maar dan crashed springboard, waarna ik even moet sliden en dan verschijnt er een kader met daarop dat ik springboard kan heropstarten.
soms moet ik ook springboard heropstarten nadat ik niets heb gedaan, enkel van standbye naar springboard gaan is voldoende.
Soms loopt het programma ook vast en dan is er geen andere oplossing om mijn iphone opnieuw heroptestarten via de home en sleepknop. ik kan dan ook alleen maar op deze manier men iphone heropstarten.
En soms loopt hij ook gewoon vast juist nadat ik een applicatie heb gebruikt.
Het lijkt wel alsof het ram geheugen uit een pc is gehaald. het is ook zo dat hij niet sneller is na het heropstarten. Dit blijft hetzelfde.
Dit is 1 probleem, komt er nog bij dat als ik mijn iphone heropstart het soms een half uur of een uur en gisteren nog wel 2.5 uur duurt om opnieuw op te starten. Alsof hij blijft hangen in de opstartfase met het apple logo.
En als dit maar 1 keer per week zou gebeuren, zou ik er nog mee kunnen leven, maar dit gebeurd meerdere keren per dag als ik mijn iphone wil gebruiken. het is niet meer te vertrouwen.
het probleem is ook gestart, enkele dagen nadat ik mijn iphone heb moeten repareren vanwege eencrash, nu 1 maand geleden. toen kreeg ik enkel het scherm met een stekker en itunes logo. Ik heb toen itunes herinstalleerd, daarna een herstelling uitgevoerd naar originele settings en alles weer jailbreak met QuickPwn-225-2.
Heeft iemand een idee waar dit probleem kan zitten. is het technisch vanbinnen kapot of is het enkel de firmware? zo ja, heeft iemand een idee waarmee dat ik dit kan oplossen? ik hoop in alle stilte dat het enkel de software is, zodat ik er nog lang van kan genieten.
merci, James
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-09, 21:30
JamesIII JamesIII is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Niemand een idee waar de fout kan liggen?
  #3  
Oud 25-06-09, 21:31
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

probeer eens een upgrade naar 3.0 en dan unlocken met redsn0w
  #4  
Oud 25-06-09, 21:54
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Klinkt idd als software problemen.

Probeer anders een custom firmware vanuit dit forum, dan hoef je ook niet meer te jailbreaken en activeren en unlocken...
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #5  
Oud 25-06-09, 22:42
JamesIII JamesIII is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb een custom firmware van michael gevonden, maar dit is nog steeds 2.2.1. versie. Is deze goed genoeg? ( https://forum.iculture.nl/f14/i...w-2-2-1-a.html )
Of is het dan beter dat ik eerst naar een versie 3.0 ga en dan een custom firmware voor de 3.0 eropzet of is dat dubbel werk? Of kan ik van mijn 2.2.1 versie direct naar een 3.0 gaan met zo'n custom firmware?
Hebben jullie een link naar die custom firmware of een link waar ik die downloads kan vinden?
  #6  
Oud 25-06-09, 22:44
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

waarom zou je dat doen? je hebt een eerste generatie iphone, je hoeft niet zo moeilijk te denken..

kijk eens hier https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html
__________________
Italiaanse iPhone 3GS 32 GB Black
Reageren

Labels
crash springboard, opstarten traag



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vwallpaper crash springboard na update 4.2.1 tapijtkever Jailbreak apps en thema's 2 06-02-11 17:05
iPhone 3G SpringBoard crash Mik075 iPhone algemeen 4 13-10-10 16:03
iPhone: Crash springboard elbertox Jailbreak 0 19-08-10 23:32
SpringBoard crash Mik075 iPhone algemeen 7 04-08-10 02:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.