3GS Functies op 3G? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de iPhone 3GS firmware decrypt en naar dit bestandje gekeken. Zou iemand kunnen testen dat als je bv auto-focus-camera of magnetometer toevoegd bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS Functies op 3G?
Ik heb de iPhone 3GS firmware decrypt en naar dit bestandje gekeken.
Zou iemand kunnen testen dat als je bv auto-focus-camera of magnetometer toevoegd bij de 3G, met de behorende .app bestanden, dee functies ook krijgt? Mijn iPhone is weg voor reperatie en kan zelf dus niks testen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zonder magnetometer in je 3G ga je daar sowieso geen gebruik van kunnen maken
|
|||
|
|||
Dat is waar, maar kijken of ie uberhaupt de applicatie zal starten
Ik denk ook niet dat het zo eenvoudig gaat hoor met alleen dat bestandje aanpassen. Maar het is te proberen |
|
|||
|
|||
Als jij mij de .app files geeft zou ik het zeker doen
Hoe heb je die firmware eigenlijk gekraakt? |
|
|||
|
|||
Hier staat hoe, VFDecrypt Keys - The iPhone Wiki
Zelf even de iPhone2,1 3.0 downloaden Dat is denk ik makkelijker, heb je meteen alle bestanden... |
|
|||
|
|||
Bedankt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Met name voice control zou ik wel op mijn 3G willen.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Apple daar enige hardware voor in de 3GS gestopt heeft. Zou dat ook op de 3G te activeren zijn?? |
|
|||
|
|||
Voice Control op de normale iPhone 3G?
Ik denk dat het qua hardware wel mogelijk moet zijn om de voice control van de iPhone 3GS op de iPhone 3G werkend te krijgen...
Heeft iemand die veel verstand van de software van de iPhone heeft, wat tijd om te kijken of het mogelijk om deze functie ook mogelijk te maken op de normale iPhone 3g? |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
zeg me hoe ik dit kan proberen op mn normale 3G, en ik probeer het
(alleen voice control wil ik, en wil ik uitproberen) |
|
|||
|
|||
ik heb geprobeert voice-control toe te voegen aan m'n .plist bestand, de numerieke batterij werkt wel maar voice control niet (ook niks in de opties erbij o.i.d.)
Waarschijnlijk moet hier en daar enige dingen gehackt worden om het te laten werken? groeten, Mike |
|
||||
|
||||
Dit zullen ze wel gehackt krijgen. En waarschijnlijk de video functie ook.
|
|||
|
|||
Dat zou mooi zijn
Als iemand mij de VoiceControl.app kan geven.... dan test ik het meteen uit |
|
||||
|
||||
Ik heb de boolean auto-focus toegevoegd maar zonder resultaat.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Dat komt omdat we de nieuwe camera.app eerst nodig hebben.
|
|
|||
|
|||
Om de firmware te kunnen decrypten heb je VFDecrypt nodig, maar ook is de key nodig om de dmg te kunnen openen, voor de 3G is dit
Code:
8D5D1FEA02D627C9E9B0D994C3CFDEAAB9780C86AC908DB15461EFE44EDDD19F8924B6B2 Code:
7D779FED28961506CA9443DE210224F211790192B2A2308B8BC0E7D4A2CA61A68E26200E |
|
|||
|
|||
Mensen, autofocus gaat sowieso niet werken omdat de 3G hardware niet in staat is lens te verschuiven.
Dat kunnen jullie sowieso al afschrijven. |
|
|||
|
|||
Vond net iets intressants, Dat de VideoEncoders en VideoDecoders zijn geupdate bij de 3GS, wat we misschien ook moeten doen als we video werkend willen krijgen op de 3G
|
|
|||
|
|||
Interessant!
Op ModMyI.com zijn ze hier ook mee bezig: Maar: Citaat:
|
Labels |
functies, iphone 3g, iphone 3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alleen 3G functies op een 3GS | J0hann | iPhone algemeen | 6 | 17-09-09 22:45 |
Welke functies van de 3GS te gebruiken op 3G | rl88 | Archief | 1 | 10-06-09 23:45 |
Functies op homescreen plaatsen | Niek_ | iPhone algemeen | 3 | 04-12-08 13:15 |
iPhone en functies | Silencer001 | iPhone algemeen | 9 | 23-06-08 19:50 |
Headset functies | bram87 | Archief | 3 | 06-03-08 10:15 |
|
|