//

Van hardcore Nokia-gebruiker naar Iphone??

Van hardcore Nokia-gebruiker naar Iphone?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iedereen stelt andere eisen aan zijn toestel. Daarom zijn er ook zoveel verschillende modellen. Dat heeft niets met Nokia gebruikers te maken. Wat ik en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-08-09, 20:45
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard eisen

Iedereen stelt andere eisen aan zijn toestel. Daarom zijn er ook zoveel verschillende modellen.
Dat heeft niets met Nokia gebruikers te maken.
Wat ik en vele anderen wel hebben is dat wij vinden dat een toestel aan alle eisen moet voldoen zónder te moeten jailbreaken.

Maar ik bergrijp best dat voor veel mensen de Iphone een toptoestel is. Ik vind de userinterface bijvoorbeeld lekker simpel. Daar hou ik wel van. Ik heb echt serieus overwogen om de 3Gs aan te schaffen. Maar de ontvangstkwaliteit vond ik te slecht en het ontbreken van weeknummers in de agenda is voor mij ook een probleem.
Tuurlijk, een Iphone gebruiker zegt dan dat voor alles een app is. Maar ik wil een toestel dat vanaf het begin voldoet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 28-08-09, 15:02
D3RaX D3RaX is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Nou ik heb de n97 inmiddels weggestreept tegen de Iphone 3g s. Dus ik dacht dat ik om was , maar ik moet zeggen dat die N900 er zeer veel belovend uitziet. Ben vooral benieuwd naar het nieuwe bestuuringssysteem. Afwachten hoe deze gaat presteren. Op dit moment staat de iphone echter nog boven aan mijn lijstje .
  #23  
Oud 04-12-09, 13:02
D3RaX D3RaX is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Nou ik heb de Iphone 3Gs vandaag besteld, tegen het einde van het jaar moet ik hem krijgen. Ik ben bij deze dus officieel om (tenminste voor de komende twee jaar ), iedereen bedankt voor de input!
  #24  
Oud 04-12-09, 19:07
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik was inderdaad een verstokte nokia freak voor ik mijn iphone kocht.

De iphone 3gs is een toptoestel, maar ik heb toch 2 klachten:

- geen flits dus slechte foto's bij weinig licht
- volume van sms'jes is niet aan te passen

Andere mankementen van de iphone, zoals het gebrek aan afleverrapporten, worden opgelost door de jailbreak.

Voor het overige ben ik zeer tevreden. Ik heb de N97 1 maand getest en nadien verkocht met het oog op de aankoop van mijn iphone. Aangezien ik mijn gsm het meest gebruik om te surfen ben ik momenteel het best af met de iphone. Jammer van de camera...
  #25  
Oud 04-12-09, 20:58
JW75's schermafbeelding
JW75 JW75 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 54
Standaard

Ik heb mijn hele leven zo'n beetje een Nokia gehad met hier en daar een Motorola (sucks!!) en Samsung (sms-en ).

Ik heb nu 2 maanden een iPhone en hij is zo fijn dat mijn vrouw, ook haar hele leven een Nokia, direct haar verlenging heeft gecanceld en een iPhone heeft besteld.

Qua gebruik en mogelijkheden stijgt de iPhone IMHO boven alle smartphones uit die ik in mijn handen heb gehad. Hoeveel vrienden en collega's wel niet die balen dat ze een Samsung, Nokia of HTC hebben verkozen boven de iPhone...

Goede tip hierboven al gegeven: probeer beide toestellen. Je kent vast wel iemand die een iPhone heeft. Speel ermee. Doe hetzelfde met de andere merken en beslis dan. Je zit wel 2 jaar aan de iPhone vast dus het moet je wel bevallen. Ik heb hem eerst kunnen proberen bij mijn zwager en was vrij snel om. Dat multi-tasken gaat prima, alle progs starten razendsnel omdat er niet van alles op de achtergrond draait.

Apps: te gek! Weet niet hoe andere dat doen, Android en Windows. Las dat die apps minimaal € 3,99 kosten (???). Bij App Store veel gratis apps en fantastische spellen waar je uren mee kunt spelen. Mijn verslaving: Shrek Kart. Zelfde als Mario Kart maar dan met karakters van Shrek, maar whatever...

Wat iTunes betreft: het went vrij snel. Ik was het helemaal niet gewend. Irritant vond ik het in het begin! Aantal keren alles kwijt! Maar nu... werkt prima, geen centje pijn.

Batterij? Dat is ook wennen. Ik heb altijd m'n oplader bij me. Er is namelijk altijd een PC of stopcontact in de buurt. Heb nu ook een oplader gekocht voor in de auto. Ik lees veel over hoe snel de batterij leeg is maar het valt mij op dat ie ook vrij snel weer vol is.

Foto's? Als je goede foto's wilt maken: digitale camera kopen! Het blijft een telefoon! Maar voor je dagelijkse Hyves foto's enzo werkt de camera goed genoeg. In het donker doet ie het heel slecht trouwens. Vind je foto's belangrijk? Geen iPhone kopen!

Overigens, alles wat je wilt kan als je m jailbreakt. Ik durf het niet aan gezien de laatste berichten (virussen en Apple OS). Misschien als ik in de laatste 2 maanden van mijn contract zit. Nu niet! Moet nog zo lang.
  #26  
Oud 04-12-09, 22:05
Vanstra's schermafbeelding
Vanstra Vanstra is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Hoorn (NH)
Berichten: 108
Standaard

Ik heb ook een Nokia N97 gehad.
Goed toestel maar de iPhone 3GS is toch wel top.
Ik zou niet meer terug willen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten van iphone naar nokia kopieeren. Mad Hankey iPhone algemeen 1 15-12-10 12:48
Contacten van Nokia naar iPhone sturen via Bluetooth Stingray68 iTunes 2 27-05-09 23:16
namenlijst overzetten van nokia naar iphone Thos iPhone algemeen 1 19-12-07 11:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:07.