iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Accu veel sneller leeg na jb en sbsettings? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/36884-accu-veel-sneller-leeg-na-jb-sbsettings.html)

samoerai 24-06-09 23:41

Accu veel sneller leeg na jb en sbsettings?
 
Ik heb de afgelopen dagen meerdere malen hersteld (in DFU mode) OS3 erop gezet, redsn0w 0.72 eroverheen en via cydia sbsettings 3.01 geinstalleerd.
Uiteraard nummeriek batterypercentage geactiveerd en verder alleen maar een paar gieg aan muziek en ongeveer 20 progjes.
Iphone 3G volledig opgeladen en met ongeveer 6 uur standby en 10 minuten gebruik staat de teller op nog maar 75 a 80%, als je via Wi-Fi internet vliegen de % je om de oren 1 a 2 % per minuut( router staat 2 meter van me af). Als ik weer een schone herstel doe naar OS3 en origineel laat( geen jb dus) dan ben ik maar een % of 5 kwijt (na die 6uur...) en met internet kan ik wel een minuut of 10 aan de slag voor er een % af gaat.
Komt dit bij meer mensen voor of weet iemand de oplossing?
3G uit, lokatiebepaling uit, Wi-Fi uit,push uit, fetch uit, helderheid auto of op 20%. alles dus op zuinig ingesteld.

samoerai 26-06-09 00:23

iemand?
 
Helemaal niemand met dit probleem, mijn 3G is trouwens gewoon een T-Mobile versie, nooit rare dingen mee gedaan, dit was de eerste....tot en met 5e jailbreak.:confused:

TTiSoB 28-06-09 11:51

Mss niet gerelateerd eraan maar heb je de SSH ook uit?

Heb de jailbreak en sbsettings erop maar ik mis de SSH switch. Ik kan hem wel aan/uit zetten maar ik zie hem niet. En idd.. mijn batterij loopt snel leeg.

samoerai 28-06-09 13:27

Voor zover ik weet heb ik geen SSH erop, zie wel in sbsettings een swith hiervoor maar deze doet niets, heb alleen een JB redsn0w 0.72 uitgevoerd en sbsettings 3.01 erop gezet verder is alles "origineel".
p.s.: ik heb nu wel een 3GS erbij, die laat ik voorlopig helemaal met rust dus geen JB daarop, accuprobleem is dus bij de 3G.
Kan helaas niet 2 iphones in mijn profiel kwijt (toch).?:D

themonsman 29-06-09 11:35

Het was mij ook opgevallen dat sinds ik OS3.0 erop heb staan en een jailbreak dat de batterij zeer snel minder wordt. Ik zou ook wel graag een oplossing hiervoor willen. (geen jailbreak is geen optie ;))

Martinootje 01-08-09 11:51

Batterij sneller leeg Jailbreak?
 
Sinds ik doordat ik 3.0.1 software heb geďnstalleerd en dus geen jailbreak meer lijkt het alsof de batterij wel 10 keer langer meegaat.

Ook voor mij geldt: Geen Jailbreak is geen optie. :)

WDS001 01-08-09 11:58

Volgens mij is hier gewoon geen oplossing voor..
Je zal een keuze moeten maken; langere batterijduur zonder jailbreak of jailbreak met iets minder batterijduur..

Off-topic
Voor diegenen met 3.0.1 die niet zonder jailbreak kunnen: Ik kan zeggen dat jailbreaken met Redsnow 0.7.2 perfect is gelukt bij mij.. :)


ButcherJF 01-08-09 12:13

Om de verwarring nog groter te maken: ik merk geen verschil tussen 3.0(.1?) mét of zónder jailbreak op mijn GS. Accu ging zeker een dag of twee mee op 3.0 en nu op 3.0.1 merk ik ook nog geen hoger verbruik.

themonsman 01-08-09 18:39

Bij mij is de sitatuatie flink verbeterd sinds ik "HeyWay" eraf heb gegooid. Ik doe nu veel langer met m'n batterij. (de jailbreak zit er dus gewoon nog op)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:34.