//

OS3.0 wel of niet beter?

OS3.0 wel of niet beter? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de OS3.0 versie nu een ruime week draaien op mn iPhone en moet zeggen dat ik er eigenlijk helemaal niet zo tevreden over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-09, 01:41
markwithak markwithak is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard OS3.0 wel of niet beter?

Ik heb de OS3.0 versie nu een ruime week draaien op mn iPhone en moet zeggen dat ik er eigenlijk helemaal niet zo tevreden over ben! Ik zou graag jullie mening horen betreffende onderstaande punten (andres ligt het misschien ook gewoon aan mij):

- SMS'en (tekstballon 'groeit' bij meer dan 2 regels tekst, het smsje dat je beantwoord is hierdoor steeds moeilijker terug te lezen, ERG storend dus)

- Minder 3G ontvangst naar mijn idee

- Ik heb vaak (nu inmiddels af aan het leren) dat op het moment dat je stukken tekst leest op een internetpagina je je vinger laat rusten op het scherm, nu komt er meteen ongewenste interactie)

- Kopieren / plakken: veel vraag naar, goed dat het verwerkt is. Echter ben ik van mening: stel dat je in 100 gevallen 1 keer iets moet kopieren of selecteren heb je dus 99 keer (!) de popup die je niet wil zien, hieraan kan ik mezelf storen omdat dit ook anders verwerkt had kunnen worden.
En... die 100 keer is nog aan de lage kant!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en mening over bovenstaande!

grtz.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-09, 02:41
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Het groter worden van je textballonnetje heb ik totaal geen last van, ik stuur nooit grote texten en weet altijd al wat ik wil sturen.

Geen 3G klopt, maar ik heb ook geen 3G

En ik denk dat het copy paste gebeuren gewoon ff moet wennen.

Waar ik me wel aan stoorde was de page dot en dat vergrootglaasje, maar die zijn met behulp van Cydia gelukkig weg...
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 25-06-09, 03:22
iYavuz iYavuz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb ondervonden dat Maps (kaarten ) wat slecht werkt. Hij denkt nu dat ik 4 straten verder ben, terwijl ik er nooit last van had met 2.2.1.
  #4  
Oud 25-06-09, 14:01
Timelord Timelord is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Thuis
Berichten: 93
Standaard

Ik vind het inderdaad ook erg storend dat als je je vinger iets verkeerd neer zet je gelijk de copy functie krijgt.

Mooier was geweest als je dit aan/uit had kunnen zetten.
Dat onze Itouch er sneller van is geworden is mij nog niet opgevallen.
  #5  
Oud 25-06-09, 14:40
markwithak markwithak is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik ben gelukkig niet de enige die zich er aan stoort.. ik heb zelfs zitten overwegen om terug naar 2.2.1 over te stappen, alleen de formulieren optie vind ik wel een enorme vooruitgaan en erg handig, waardoor ik het denk ik niet doe.

Ook het hele landscape gebeuren had voor mij niet zo nodig geweest, vooral met liggend (in bed, op de bank) sms'en, surfen.. niet prettig!
  #6  
Oud 25-06-09, 17:16
Timelord Timelord is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Thuis
Berichten: 93
Standaard

Als Itouch bezitter heb ik er 8 euro voor moeten betalen, om dan terug te gaan vind ik ook weer zo wat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-Mail notificatie OS3 PattiMan iPhone algemeen 10 11-10-09 22:15
Jailbreak en OS3.0 wimwessling Archief 4 25-06-09 11:44
Iphone 2g 8GB os3? Colourfool Koopinformatie Nederland 5 23-06-09 15:25
[OS3] Locate me werkt niet? Reloader iPhone algemeen 1 22-06-09 13:58
Showoff off functies os3 gm daaf Chat en geruchten 0 13-06-09 09:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.